Helaas duurd het voor mij nog even druk op zoek naar een woning

Dit vind ik nou een auto om origineel te houden.
Is makkelijk voor de kleineMatijs schreef:Hee ff een hele stomme opmerking he, maar 5 deurs?!?!?
Zijn ze allemaal. Alfa 33 ook. Is die soms lelijk?? Is deze soms lelijk??Matijs schreef:Hee ff een hele stomme opmerking he, maar 5 deurs?!?!?
Ja weet ik veel, viel me nu pas op. En nee, het woord lelijk zie je mij niet typen!canonballman schreef:Zijn ze allemaal. Alfa 33 ook. Is die soms lelijk?? Is deze soms lelijk??Matijs schreef:Hee ff een hele stomme opmerking he, maar 5 deurs?!?!?
idd, motorgeluid alleen alMatijs schreef:Ja weet ik veel, viel me nu pas op. En nee, het woord lelijk zie je mij niet typen!canonballman schreef:Zijn ze allemaal. Alfa 33 ook. Is die soms lelijk?? Is deze soms lelijk??Matijs schreef:Hee ff een hele stomme opmerking he, maar 5 deurs?!?!?
Alfa 33 is trouwens ook een lekkere italiaanse ragbak
Idd, en dat was tenminste nog toen ze lekker deden roesten=auto met karakter.Matijs schreef: Toen was Alfa nog leuk.
shit je krijgt nog knaken van me :| effe aantekening maken dat ik dat regel zou het bijna vergetencanonballman schreef: 1 keer mag je wat mij betreft: Zorg dat je er vroeg bent, en parkeer m NAAST de plaats van de directeur.
![]()
Oja, mocht je ooit een navigator nodig hebben:
06-13832525en vragen naar Reinier!
Helaas heb ik als eerste een Alfa 33 moeten vernederencanonballman schreef:idd, motorgeluid alleen alMatijs schreef: Alfa 33 is trouwens ook een lekkere italiaanse ragbak
Liever een ster in m'n voorruit dan 1 op m'n motorkap.-Ray- schreef:nou....Matijs schreef:Kijk je doet je GTT weg voor een Delta Evo2, maar wat voor auto moet er dan komen wil je die Delta weg doen?
[img]http://www.ultimatecarpage.com/large/1507-1.jpg[/img]
Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:-Ray- schreef:nou....Matijs schreef:Kijk je doet je GTT weg voor een Delta Evo2, maar wat voor auto moet er dan komen wil je die Delta weg doen?
http://www.ultimatecarpage.com/large/1507-1.jpg[/im g]
Liever een ster in m'n voorruit dan 1 op m'n motorkap.
Ja hij zat tegen de dikke reet van mn Delta te duwen, maar daar is ie niet van gedientcanonballman schreef:Ow, nog niet overgemaakt? had het nog niet gecheckt.
Doe het dan maar gauw, anders kom ik je Evo halen als onderpand![]()
![]()
En vwb die A33: tja, het is je vergeven......
Wat een mongool die kerel dat ie het uberhaupt PROBEERT!!
Ik wilde net al posten dat hij in de achterste hal stond, maar daar is hij dus ook al weg? Ik ben ook wezen kijken, maar was een vrij matige wagen met een aantal vraagtekens... dan is 19.000 euro echt teveel. En over dat Ferrari-killer, ik weet nie, zo heeft Top Gear hem ooit eens helemaal de hemel in geprezen, als de wagen die voor veel minder centjes toch de F40 zoek kon rijden...peter5GTTurbo schreef:Ja ik heb hem al in tijden niet meer zien staan.
Ik ben zelfs laatst in de achterste hal wezen kijken en daar stond die ook niet meer.
Was trouwens in Wassenaar.
O? Hebben we daar ook foto's van?clio_rally schreef:lekker kinky interieurtje ook!
Rob schreef:Die Lancia Delta vink echt een super vette bak!!!Heb op vakantie dr cker 5 te koop zien staan in de omgeving San Marino, en op de snelweg nog achter een gereden
![]()
Maar is het niet dat ie nog meer sleutelwerk vereisen als een 5? Net als een Niksan Sunny GTi-R?
Maar je krijgt er natuurlijk wel iets voor terug
ben ik het niet helemaal mee eens!!! ik zag vorige week zaterdag een delta intergrale rally style(!)canonballman schreef:Zijn ze allemaal. Alfa 33 ook. Is die soms lelijk?? Is deze soms lelijk??Matijs schreef:Hee ff een hele stomme opmerking he, maar 5 deurs?!?!?
Delta S4 wel, das gewoon de rally bak dusMerijn schreef:No way... De Lancia Delta is nooit 3-deurs uitgevoerd, voor zover ik weet!