We vergeten er geloof ik nog eentje.
Die van ene Maurice geloof ik.
Die "lower than your grandmothers nippels", als die het terein op kan komen tenminste.
- Renault 19 (Bijv. Bart V, Visscher of die blauwe van de jaarafsluiting
- Renault 5: Job Turbo, Turbo DJ
- Twingo: Douwe of Paul
- 21 Turbo: ??
- Clio 16v: Jasper
- Clio ph2: Peter
- ClioV6: Maus
- Clio Williams: ??
Misschien dat er een Megane RS geregeld kan worden bij een dealer of zo, tenzij er iemand 1 koopt.
peter5GTTurbo schreef:We vergeten er geloof ik nog eentje.
Die van ene Maurice geloof ik.
Die "lower than your grandmothers nippels", als die het terein op kan komen tenminste.
Als je zn project site bekijkt staat ie al op een/onze stand...
Afhankelijk van wat het aanbod qua type's is. Ik denk dat het voor het publiek interessanter is om 5 totaal verschillende type's te zien en van elk weer twee totaal verschillende voorbeelden van wat je er van kunt maken. Dan om van 1 type er 4 neer te zetten. (Ik bedoel hoofd type's niet ook nog een onderscheid tussen GTT/GTE 16V/Williams) Zijn er van een bepaald type geen of maar 1 mooi voorbeeld (die komt) dan kun je altijd die plaats nog naar een ander type schuiven.
een hoop plekken zijn inmiddels verdeeld. Ik zal binnenkort eens even een lijstje maken van wie er wanneer staat en dan blijven er zoals het er nu naar uit ziet nog wel wat ruimtes over.
Ik vind het een hele eer dat ik gevraagd wordt, maar er zit ook nog een andere club aan me te "trekken" en die waren eerder.
Ik kan sowieso maar op 1 dag.
RenaultclioII16v (Peter) schreef:Ik vind het een hele eer dat ik gevraagd wordt, maar er zit ook nog een andere club aan me te "trekken" en die waren eerder.
Wat is dat nou?? Vreemd gaan?
En mischien wordt het wel tijd voor een lijstje tom....
RenaultclioII16v (Peter) schreef:Ik vind het een hele eer dat ik gevraagd wordt, maar er zit ook nog een andere club aan me te "trekken" en die waren eerder.
Vorig jaar mochten er geen mensen op de stand staan die er het jaar ervoor al hadden gestaan. Lijkt mij niet meer dan redelijk als dat dit jaar weer gebeurd.
Ben ik het wel mee eens maar je moet wel publiekstrekkers hebben.
Dus in ieder geval minstens 1 Auto die echt opvalt. De V6 van Maus misschien..
Ook al is die "standaard" blijft aandacht trekken zo'n beesje.
Mijn auto stond er vorig jaar al en nu ziet hij er toch nie uit
en ziet er ook niet naar uit dat ik mn velgen voor 1 mei heb dus mijne hoeft er niet te staan hehe.
Hoe gaat dat trouwens als je auto op de stand staat? Staat die daar dan het hele weekend of zet je hem er 's ochtends neer en zet je hem 's avonds weer naast je tent?
Roy schreef:Vorig jaar mochten er geen mensen op de stand staan die er het jaar ervoor al hadden gestaan. Lijkt mij niet meer dan redelijk als dat dit jaar weer gebeurd.
GR.Frits
Ik ben nog lid van een andere mooie club
vorig jaar stond je toch al bij Small cars bla bla. Dus nu RTC
Dit hebben we tot nu toe voor 99% zekerheid. Waarschijnlijk dus nog wel de nodige plekjes over voor sommige auto's. Mensen met serieuze interesse: Post maar effe wanneer je kan!
Douwe??
Ray??
Sven??
....
....
Zaterdag
- Paul (twingo turbo)
- Maus (clio V6)
- Maurice (blauwe GTT)
- .... (19 16V)
- Hans (EBS turbo)
Zondag