Verkeerde topic jongMaik (WOOFER) schreef:Te DenHaag op de paralelweg in de buurt van HollandSpoor.
Blauwe Clio 16V
Zat er niet verkeerd uit.
beetje verlaagd leuke velgjes etc.

Verkeerde topic jongMaik (WOOFER) schreef:Te DenHaag op de paralelweg in de buurt van HollandSpoor.
Blauwe Clio 16V
Zat er niet verkeerd uit.
beetje verlaagd leuke velgjes etc.
Geen idee. er stond verder dan c70 niets achterop. Maar iedere clio is ook niet een 16vMerijn.V schreef:Gereden tegen C70 2.4d?Frits schreef:Idd. en soms komen er verrassende dingen uit.Vospower schreef:Niet geschoten is altijd mis he
Toevallig ook met een volvo. c70 cabrio.
Zat met 2 maten in de auto, en die volvo volgde al wat langer, van weer voor en dan weer achter. tot dat ik bij een stoplicht net voor het velperbroek stond. ik ga links staan omdat ik iets verder links moet voor sorteren. licht op groen. en opa naast me trapt flink het gas in. maar goed ik ken de weg en de stoplichten dus was hem al iets voor. in de 1 bijna gelijk, in de 2 iets uitlopen. en tegen de tijd dat ik in zn 3 zat kon ik hem vinden in mn achteruitrijspiegel.Mn zaterdagavond kon niet meer stuk.
![]()
GR.FritsNiet elke C70 is een T5 hoor.
Gewoon in de slipstream meegereden dusMrtn schreef:jaja, zojuist even op de A6 gesport tegen een Alfa 156 V6 GTA![]()
De meneer is deze serieus mooie wagen reed steeds 2 auto's achter me, elke x omdat er slakken tussenkwamen en ik zelf ook achter een slak reed. Op een gegeven moment zag ik hem helemaal niet meer (5 auto's ertussen ofzo) maar de snelweg voor me was even leeg, ik wachtend met een gangetje van 110 op de Alfa zag ik 'm in m'n spiegel komen aanstormen. Op het moment dat ie net achter me reed en bijna passeerde ging ik meerijden. Kort hierna weer een slaapwandelaar op de linkerbaan en ik zit netjes achter 'm, de auto voor ons gaat naar rechts en we hebben ongeveer 3 km vrijbaan, we gingen gelijk op het gas en de afstand bleef gewoon echt gelijk, netjes op 10m van z'n kont. De snelheid was op een gegeven moment 210 toen ik mn afslag moest halen en hij moest afremmen voor andere, evenomhoog nog, maar twas echt ff lachen, dat had die gozer dus NOOIT verwacht
Zo kan je altijd winnen.Mrtn schreef:jaja, zojuist even op de A6 gesport tegen een Alfa 156 V6 GTA![]()
De meneer is deze serieus mooie wagen reed steeds 2 auto's achter me, elke x omdat er slakken tussenkwamen en ik zelf ook achter een slak reed. Op een gegeven moment zag ik hem helemaal niet meer (5 auto's ertussen ofzo) maar de snelweg voor me was even leeg, ik wachtend met een gangetje van 110 op de Alfa zag ik 'm in m'n spiegel komen aanstormen. Op het moment dat ie net achter me reed en bijna passeerde ging ik meerijden. Kort hierna weer een slaapwandelaar op de linkerbaan en ik zit netjes achter 'm, de auto voor ons gaat naar rechts en we hebben ongeveer 3 km vrijbaan, we gingen gelijk op het gas en de afstand bleef gewoon echt gelijk, netjes op 10m van z'n kont. De snelheid was op een gegeven moment 210 toen ik mn afslag moest halen en hij moest afremmen voor andere, evenomhoog nog, maar twas echt ff lachen, dat had die gozer dus NOOIT verwacht
Tegen een GTA met 250pk en 300nm en dan in z'n slibstream,Mrtn schreef:![]()
de mensen aan de zijlijn weten het altijd beter![]()
kheb even rechts van hem gereden, maar khad gewoon te weinig/tot nix over om 'm voorbij te gaan
Gegevens van Autotrader:Thadarkraven schreef:Zojuist in utrecht tegen een
peugeot 206 HDI (blauwe i) gereden.
Had niet zoveel nodig, kwam niet eens
in de buurt, had wel meer verwacht
eigenlijk...
Iemand een idee hoeveel pk zo'n ding heeft ???
Zal niet al te veel zijn denk ik ???
Grtzz Tony
diesel=hoog koppel.Raar he dat je hem met 160 nm niet bij kan/kon houdenErik de Bruijn schreef:Ik had vandaag een raceje tegen een seat leon diesel 150 pk gechiped, vanaf 110 tot 180. Begon in zijn 4 hield hem niet bij. Tussen de 160 en de 180 liep ik op hem in en ging hem heeeeeel langzaam voorbij.
Ik ook, maar dan van 30 tot 100, rotonde naar rotonde en ik kon hem inhalen, maar bleef erachter rijdenErik de Bruijn schreef:Ik had vandaag een raceje tegen een seat leon diesel 150 pk gechiped, vanaf 110 tot 180. Begon in zijn 4 hield hem niet bij. Tussen de 160 en de 180 liep ik op hem in en ging hem heeeeeel langzaam voorbij.
Er zat wel een gat tussen van een paar auto's.Steven schreef:Ojee Jurk on the move again
Als die Willy pas bij 230 afhaakte kon ie het nog aardig bijhouden, die poeprijerij van jou
Enneh een Cayenne is net een leopard-tank
Ivo8hoven schreef:Vanmiddag op de Maasvlakte meerdere sportive Renault's aardig aan het "spelen"...![]()
Ik reed in een 5 GTT Bleu Sport (van een bekende van hier), even sprinten tegen een Peugeot 205 1.9 GTI (daar reed die bekende persoon in...)....., tja...........
![]()
Gewoon geen leuke concurrentie......, maar wel lol gehad....!!
Ook nog even aan het stoeien geweest met een Nieuwe Clio Renault Sport PH II, en een Peugeot 206 RC 177......, erg leuk speelgoed jongens, maar doe mij maar een Renault...![]()