[GTT] nieuwe auto...GTT te koop
Mja kweenie. Misschien voldoet dat wel ja. Alleen die ster
... het is wel te fout. Er staat er hier in Eindhoven 1, 't is wel dik...
Nee, zou ik toch in de Delta blijven rijden (tenzij ik het echt beu ben om elke week het blok eruit te takelen voor klein onderhoud
)

Nee, zou ik toch in de Delta blijven rijden (tenzij ik het echt beu ben om elke week het blok eruit te takelen voor klein onderhoud
Laatst gewijzigd door Matijs op wo 7 apr 2004 12:48, 1 keer totaal gewijzigd.
-Ray- schreef:[img]http://www.ultimatecarpage.com/large/1507-1.jpg[/img]
Whaaa über wagen, kmis alleen de boom op de plek van de ster

Performance figuresOllie schreef:Waar is de optische kots smiley
Power 235 bhp / 175.3 kW @ 7200 rpm
BHP/Liter 95.4
Torque 245 Nm / 180.7 ft lbs @ 5000 - 6000 rpm
Power to weight ratio 0.17 bhp/kg
Top Speed 155.3 mph / 250.0 km/h
0-60 mph Acceleration 7.00 s
non-turbo 2WD

Immer wieder die verdammte Holländer
Ja zie je, daar gaat het al fout-Ray- schreef:non-turbo

koop jij mijn GT en hij staat met een paar dagen voor de deurMerijn schreef:Ray, je gaat toch niet zeggen dat je die auto mooi vind, he?!

weet ik, dank je 

Wat kost 1 gram??? En heeft je zus een prijslijst?MJ schreef:-Ray- schreef:[img]http://www.ultimatecarpage.com/large/1507-1.jpg[/img]
Whaaa über wagen, kmis alleen de boom op de plek van de ster

Zou kunnen dat hij wel eens bij het station staat, ik zie hem altijd staan op de Kastanjelaan, achter de Philips (ja alsof dat wat zegt in EindhovenMerijn schreef:Is dat die zilvergrijze die wel eens bij station Beukenlaan in de buurt staat?Matijs schreef:Er staat er hier in Eindhoven 1, 't is wel dik...

Hoe ken jij die nou weer dan?
Maar het is ook niet echt mijn merk nee...
Maar het is ook niet echt mijn merk nee...
Ach so.
Nee we houden je topic omhoog zodat iedereen weet dat je auto te koop is. En voor zo'n vriendendienst zijn natuurlijk alle middelen toegestaan, zelfs duitse auto's

Heej... hele andere kleur ineens zo met de zon erop. Duidelijk parelmoer 

-
- Contacteer:
hebbe hebbe hebbe hebbe [kwijl] [kwijl]

Mooi wagentje Stefein, alleen jammer dat je je Renault weg doet. Maarja je kunt niet alles hé.
gr sander
gr sander
-
- Über-Spammer
Idd ferrari killer 
In Italy heb ik ook tegen ferrari gesport, in het bochten gedeelte had hij het errug moeilijk. Het was maar zo dat ik er niet voorbij kon komen omdat ik niet zag wat er aan het einde van de bochtjes kwam.
Op het rechte stuk was die ferrari natuulijk weg.
In het dorpje i.i.g een grote duim gekregen en hebben we elkaars auto wat bekeken

In Italy heb ik ook tegen ferrari gesport, in het bochten gedeelte had hij het errug moeilijk. Het was maar zo dat ik er niet voorbij kon komen omdat ik niet zag wat er aan het einde van de bochtjes kwam.
Op het rechte stuk was die ferrari natuulijk weg.
In het dorpje i.i.g een grote duim gekregen en hebben we elkaars auto wat bekeken

-
Heb vanmiddag een bocht genomen die ik met de R5 met enige durf met 110-115 wel kon nemen, met de Delta net met 120 doorheen getuft...ik ga het voorlopig never nooit proberen, maar volgens mij zou 150 nog wel mogelijk zijn, mán wat een wegligging
(maar: dat ga ik niet proberen
)
stond gisteren nog daar geparkeerd, nu bij mij voor de deur

Er rijdt er waarschijnlijk 1 rond in NL nu - de mijne dus - , een andere staat te koop (mocht iemand geinteresseerd zijn
)

Same carREMCO-X schreef:[img]http://www.extreme-machines.nl/guests/b ... C01341.JPG[/img]

Er rijdt er waarschijnlijk 1 rond in NL nu - de mijne dus - , een andere staat te koop (mocht iemand geinteresseerd zijn

Laatst gewijzigd door Stefijn op wo 7 apr 2004 20:07, 3 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
ff off topic:
Weet iemand waar, die gele Evo die bij de garage langs de N44 stond, naar toe is gegaan.
Weet iemand waar, die gele Evo die bij de garage langs de N44 stond, naar toe is gegaan.
He jesses wat een vette bak. Ik kom er maar niet overheenREMCO-X schreef:[img]http://www.extreme-machines.nl/guests/b ... C01341.JPG[/img]

-
- Contacteer:
Ja ik heb hem al in tijden niet meer zien staan.
Ik ben zelfs laatst in de achterste hal wezen kijken en daar stond die ook niet meer.
Was trouwens in Wassenaar.
Ik ben zelfs laatst in de achterste hal wezen kijken en daar stond die ook niet meer.
Was trouwens in Wassenaar.