Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
ja robert ben het met roeland eens is die cd al eens klaar...???!!
anders geef je die velgen ook maar terug want als mijn motorkap net zo snel gaat als dat jij dat cdtje maakt (die 4 weken terug al klaar was) dan denk ik dat ie nog niet eens af is voor automaxx 2005!!
Koen RS schreef:ja robert ben het met roeland eens is die cd al eens klaar...???!!
anders geef je die velgen ook maar terug want als mijn motorkap net zo snel gaat als dat jij dat cdtje maakt (die 4 weken terug al klaar was) dan denk ik dat ie nog niet eens af is voor automaxx 2005!!
velgen krijg je zoiezo al terug, aangezien ze niet passen...hoorde ik.
ja was weer gezellig gister!! Beetje drukjes!! Leuk dat iemand zijn aanhanger met kermisatractie had meegenomen!! Alleen jammer dat er de laatste tijd ook wat minder leuk publiek bijkomt!! maar doe je niks aan!!
5 GT 16V schreef:ja was weer gezellig gister!! Beetje drukjes!! Leuk dat iemand zijn aanhanger met kermisatractie had meegenomen!! Alleen jammer dat er de laatste tijd ook wat minder leuk publiek bijkomt!! maar doe je niks aan!!
politie bedoel je! viel wel mee dit keer!! was echt druk! ruimte tekort
Wat trots was je vanaaf in die Atos. Ik neem aan dat je trots was dat je je rijbewijs gehaald hebt, niet omdat je in een Atos reed !
Morgenavond Koninginnenacht, denk niet dat ik er ben dus! Of gaat het op de Zuidergracht de hele nacht door? Als jullie stroom en een tent regelen, dan neem ik mijn apparatuur mee!
Zuidernacht, 29 april, van 10 uur 's avonds tot 's morgens de vroegte in. Exclusive EDF cars, Dj Clio S. ( ) en lekkere wijven.
Het komt wel goed met die autheb veel plannen maar het eerst wat er gaat gebeuren is nu de grill en de voorbumper en dan ziet hij er gauw anders uit.
Denk dat ik dat vandaag ga doen.