mocht je weer een keer wat plek hebben dan stel ik me beschikbaardennisvr schreef:kan geen nieuwe mensen meer toegaan geven.
*upload site gestopt*
Logische zin TomTom schreef:mocht je weer een keer wat plek hebben dan stel ik me beschikbaardennisvr schreef:kan geen nieuwe mensen meer toegaan geven.

- Rik Hamberg
- Car: Clio IV R.S. (JS)
Kan niemand het overnemen of sponsoren?
Het is zo'n fantastische site.
Groeten,
Rik
Groeten,
Rik
Dat kan wel, ligt eraan wat er mee gedaan wordt qua sponsoring.Rik Hamberg schreef:Kan niemand het overnemen of sponsoren?
Groeten,
Rik
Ik denk dat Dennis de URL iig niet vrijgeeft.
Een alternatief moet er voor iedereen wel zijn toch? De meeste mensen internetten via een Provider waar je een aantal MB's aan webruimte krijgt ( en ook voor betaalt eigenlijk..)
Hier kan je prima al je foto's hosten!
Hier kan je prima al je foto's hosten!
- Rik Hamberg
- Car: Clio IV R.S. (JS)
Kunnen we niet een deel van ons inschrijfgeld gebruiken om deze site in de lucht te houden?
Groeten,
Rik
Groeten,
Rik
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Ik woon dan niet op de UT-campus, maar d'r zijn genoeg mensen op de campus die een servertje hebben staan. Met de 100 Mbit verbinding 
Ik kan even navragen. Om hoeveel ruimte en dataverkeer gaat het dennis?

Lezen..... minimaal 20GB. De vraag is echter alleen hoe betrouwbaar die servertjes daar zijn.. willen nog wel eens plat liggen die hobbie-bob dingenJoost (DoubleYou) schreef:Ik woon dan niet op de UT-campus, maar d'r zijn genoeg mensen op de campus die een servertje hebben staan. Met de 100 Mbit verbinding

In de hostingswereld praat je niet over HD-ruimte..... plenty of itOllie schreef:LEZEN...20 gig traffic jaMaar aan hoeveel schuifruimte moeten we ongeveer denken, dat vraag Joost...

ik heb zelf bijna elke maand +- 150 GB verkeer over, alleen heb ik wel een beperkte HD space omdat ik er zelf al een aantal GB in beslag heb.
Ik kan wel eens kijken of ik zoiets kan maken voor de club als er nog vraag voor is.
Ik kan wel eens kijken of ik zoiets kan maken voor de club als er nog vraag voor is.
Leuk....... buitenlandse hosting.... ook niet alles...... echter wel voor dumpSimonBalk schreef:ik heb zelf bijna elke maand +- 150 GB verkeer over, alleen heb ik wel een beperkte HD space omdat ik er zelf al een aantal GB in beslag heb.

Wat ben je kwijt dan p.m.? Misschien een bijdrage door de gebruikers? costs-sharing zeg maar. Maar in ruil daarvoor dat de foto's niet allleen uploadeble zijn voor de RTCsite, maar ook bv andere fora e.d.
Mrtn = Maarten
Maak een account aan by lycos.
Krijg je 50 MB ruimte en ongelimiteerde dataverkeer.
De plaatjes die daar hebt kun je overal posten.
Google ff een php uploadscripje op en dan kun je simpel je foto's uploaden zonder dat je telkens een ftp programma moet opstarten.
Google ff een php uploadscripje op en dan kun je simpel je foto's uploaden zonder dat je telkens een ftp programma moet opstarten.
ik weet niet hoe het zit met plaatjes, maar ik gebruikte het vaak voor filmpjes en dan sluiten ze de boel binnen 2/3 dagen af.Jeroen schreef:Maak een account aan by lycos.
Ik gebruik het nu al een paar maanden en het werkt prima.rasit.. schreef:ik weet niet hoe het zit met plaatjes, maar ik gebruikte het vaak voor filmpjes en dan sluiten ze de boel binnen 2/3 dagen af.Jeroen schreef:Maak een account aan by lycos.
Wel bijna alleen foto's
Ligt aan het pakket dat je neemt. Je zit echter wel met de hardware die ook aangeschaft moet worden en dat moet geen crap zijn.Mrtn schreef:Wat ben je kwijt dan p.m.? Misschien een bijdrage door de gebruikers? costs-sharing zeg maar. Maar in ruil daarvoor dat de foto's niet allleen uploadeble zijn voor de RTCsite, maar ook bv andere fora e.d.
ik dacht dat de RTC je al tegemoet kwam in de kosten?dennisvr schreef:ik ga der mee ophouden. het wordt te duur.
Dus als je er nog foto's hebt staan, haal ze dan weg, of zorg ervoor dat je nog kopietjes hebt ergens.
Immer wieder die verdammte Holländer
hmm, in mijn laatste bestuursbergadering werd dat idee toch duidelijk geopperd? misschien niet iets om eerst nog eens te overwegen alvorens er defo mee te nokken?
dank je Ray 

Wel jammer!! Maar heb er begrip voor
Ga me vader zijn site wel nu wel volgooien met foto's
Edit: Ik ben ook leeg.

Ga me vader zijn site wel nu wel volgooien met foto's
Edit: Ik ben ook leeg.
Laatst gewijzigd door R(ay)Si op di 6 apr 2004 13:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Alleen nog maar VW!
toch jammer dennis.
ik heb mijn ding leeggehaald (die 6kb die er nog stond
)
ik heb mijn ding leeggehaald (die 6kb die er nog stond