plaatwerk onderkant deur

Alles wat te maken heeft met plaatwerkerij en het interieur
Plaats reactie
jacco75

weten jullie ook of er plaatwerk los te verkrijgen is voor een renault 5 tl voor de onderkant van de deuren ??

en dan ook waar dit te verkrijgen is

mfg jacco :beer:
Benny_R

jacco75 schreef:weten jullie ook of er plaatwerk los te verkrijgen is voor een renault 5 tl voor de onderkant van de deuren ??

en dan ook waar dit te verkrijgen is

mfg jacco :beer:
Kijk eens op:
http://www.intercarparts.nl

Ik kan niet zien waar je vandaan komt, maar in limburg hebben we nog wat bedrijven als Geevers (nuth) en heuts (diverse locaties als Sittard, Heerlen ...) die ook immitatie plaatwerk leveren.

Anders bij de dealer, maar dat scheelt aanzienlijk in de prijs!

Of op de sloop natuurlijk...

mzzls
Tom
Moderator
Car: MB

is een andere deur niet net zo gemakkelijk? Of was je van plan niet te spuiten
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
jacco75

Tom schreef:is een andere deur niet net zo gemakkelijk? Of was je van plan niet te spuiten
klopt idd deur is verder eigenlijk nog harstikke mooi alleen onderste randje is beetje verrot en ook nog net in de bolling ......dus zou het ideaal zijn om hier gewoon nieuwe strookje in te lassen...
jacco75

Kijk eens op:

Ik kan niet zien waar je vandaan komt, maar in limburg hebben we nog wat bedrijven als Geevers (nuth) en heuts (diverse locaties als Sittard, Heerlen ...) die ook immitatie plaatwerk leveren.

mzzls
intercarparts heeft het helaas niet ...en sloop hier in de buurt van emmen ook niet staan niet meer zulke oude renaultjes op de sloop :evil:

ben bang dat ik zelf een plaatje moet gaan fabriceren
Benny_R

jacco75 schreef:
Kijk eens op:

mzzls
intercarparts heeft het helaas niet ...en sloop hier in de buurt van emmen ook niet staan niet meer zulke oude renaultjes op de sloop :evil:

ben bang dat ik zelf een plaatje moet gaan fabriceren
Ik had niet zo goed gelezen. Ik denk inderdaad niet dat je een gedeelte van een deur nieuw kan krijgen ergens, alleen het hele gevaarte.
Maar op een sloop moet toch wel een deurtje uit te halen zijn hoor. Daar zou ik eens verder kijken.

suc6...
Plaats reactie