Dan gaan we zeker kijkenDouwe schreef:Herhaling is elke maandag om 22:50 dan neem ik het altijd op![]()

Dan gaan we zeker kijkenDouwe schreef:Herhaling is elke maandag om 22:50 dan neem ik het altijd op![]()
Een Nederlandse topgear hoef ik denk ik niet te zien. Zo goed als Topgear is denk ik niet mogelijk...en dan die Engelse humor erbij, super.The Cabrio Kid schreef:Wat een waardeloze programma; de grote beurt![]()
Zijn ze een uur over auto's aan het praten, krijg je het eind resultaat nauwelijks in beeld.
Zo'n ontzettend lelijke blonde bimbo die het presenteert vind zichzelf VEEEEEEEEEEEL interessanter dan de auto's.
'Shaven' ze een BMW, laten ze de achterkant niet eens zien. Stoppen ze een Expres vol met elektronica, ook niks van laten zien![]()
Wel leuk voor die gehandicapte man, maar absoluut geen programma voor echte auto liefhebbers!
Het wordt tijd voor een echt tuning programma gegoten in de vorm van Top Gear
Hehe helemaal mee eens, lekker waardeloos weer.The Cabrio Kid schreef:Wat een waardeloze programma; de grote beurt![]()
Zijn ze een uur over auto's aan het praten, krijg je het eind resultaat nauwelijks in beeld.
Zo'n ontzettend lelijke blonde bimbo die het presenteert vind zichzelf VEEEEEEEEEEEL interessanter dan de auto's.
'Shaven' ze een BMW, laten ze de achterkant niet eens zien. Stoppen ze een Expres vol met elektronica, ook niks van laten zien![]()
Wel leuk voor die gehandicapte man, maar absoluut geen programma voor echte auto liefhebbers!
Het wordt tijd voor een echt tuning programma gegoten in de vorm van Top Gear
Ik heb het net ff gevraagd aan me hond, maar hij liep met zijn staart tussen ze benen jankend wegMarcel B. schreef:Ik zou er m'n hond geeneens overheen laten gaan!Steven schreef: Dus pak er eenmalig in-d'r-hol
(~)
(als ik een hond had dan)
Jep, gezien... beetje overdoneRick D. schreef:Heeft iemand nog Top Gear gezien gisteren???
Hier lieten ze een plaatje zien van een 16v met 2 HELE dikke uitlaten.
Althans, uitlaten kon je het niet noemen, dit waren echt 2 pijpen (links en rechts) van, ik denk, ongeveer 25 a 30 centimeter doorsnede.
Leek wel een blikvanger.Remi16v schreef:Overdreven man!!Wat een GATEN!
Zonde van die clio!!
op sommigen staat geen 16v achterop, ligt aan bouwjaarRobertR19 schreef:Leek wel een blikvanger.Remi16v schreef:Overdreven man!!Wat een GATEN!
Zonde van die clio!!
Was geloof ik geen 16V, had achterop Renault clio staan, maar meer ook niet.
Geen 16V.
jongens dit is gewoon fotoshop, als je die corrado ervoor zag dat was ook fotoshopJasper16v schreef:op sommigen staat geen 16v achterop, ligt aan bouwjaarRobertR19 schreef:Leek wel een blikvanger.Remi16v schreef:Overdreven man!!Wat een GATEN!
Zonde van die clio!!
Was geloof ik geen 16V, had achterop Renault clio staan, maar meer ook niet.
Geen 16V.
wat een lul!!!Ik zal eens op zn ford pisseP@TB@D schreef:krijg nou wat, kijk is bij de zijpinker bij de zwarte auto![]()
[img]http://www.netconx.nl/UPLOAD/44_naamloos.bmpjk,,.bmp[/img]
Die heb ik ook gezien jaJoost (DoubleYou) schreef:Gespot in Mission Impossible 2 (nu op veronica), een R5 alpine