[Alarm] camco security
-
- Contacteer:
Klinkt aantrekkelijk zo'n instapsetje van 99 euro. Ik heb er nog geen een nodig hoor daar niet van. Wat ook leuk is die "remote motor off" functie van dat duurste modelChristian schreef:http://www.camco-security.nl
zijn er hier al mensen met dit alarm ??
ik wil een ander alarm hebben voor straks in mijn clio mij leek dit wel een goed alarm
Kan ook niet echt een review vinden via google ofzo. Site ziet er in mijn opzicht een beetje simpel uit en ze bieden weinig producten aan, maar ja alst werkt, dan werkt t.
* Stefan T-SPORT *
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik ben ook op zoek naar zo'n soort alarm, maar zet mijn vraagtekens hier wel bij, algemene indruk is een made in taiwan idee.
op zich zijn de prijzen netjes. Maar wat is de kwali?
op zich zijn de prijzen netjes. Maar wat is de kwali?

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
hoe ken je nou voor 99 euro een goed alarm kopen?
zit zeker ook nog een SCM certificaat bij?
zit zeker ook nog een SCM certificaat bij?

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Psies
en dat denk ik dus ook
ik wacht liever totdat clifford zoiets gaat uitbrengen of gemini.
en dat denk ik dus ook
ik wacht liever totdat clifford zoiets gaat uitbrengen of gemini.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
Clifford heeft allang zoiets, Concept 300, 600 en Avant Guard 4
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ook met die handzenders? met die leuke displays erin?
Nooit geweten.
Nooit geweten.
met die leuke displays noem je een pager, kan je los bij je clifford nemen. hoop show, weinig lol.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Meer idd voor de LOL.

ze vallen wel onder de ISO9001 en KEMA Keur merk
Wij hebben bewust gekozen geen SCM klasse voor deze systemen te kopen aangezien
dit om een zodanig hoog geld bedrag gaat wat onze systemen veel duurder zou
maken.
dit volgens hun dan
Wij hebben bewust gekozen geen SCM klasse voor deze systemen te kopen aangezien
dit om een zodanig hoog geld bedrag gaat wat onze systemen veel duurder zou
maken.
dit volgens hun dan
-
- Contacteer:
dat iso9001 heeft niks met het produkt kwaliteit te maken!
zoek ff met google of je goeie reacties kan vinden van het produkt
zoek ff met google of je goeie reacties kan vinden van het produkt
inderdaad, een ISo certificering houdt alleen in dat je je bij de fabricage van een product aan je eigen procedures houdt. Dit is geen kwaliteitskeurmerk, al wordt het door de leek wel as zodanig ervaren. En het KEMA keur.. ach ja dat houdt in dat het electrisch geïsoleerd en veilig is.
Maar een alarm van 99 euro... Halfords kwaliteit!
Een goed alarm kost geld, hierboven worden al een paar merken genoemd. Je kan beter even doorsparen en er inderdaad een Clifford of zo inzetten.
Een goed alarm kost geld, hierboven worden al een paar merken genoemd. Je kan beter even doorsparen en er inderdaad een Clifford of zo inzetten.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Idd, 99 euro kan nooit goed zijn, de goedkoopste gemini kost al 180, laat staan de beteren/uitgebreideren.laguna2 schreef:inderdaad, een ISo certificering houdt alleen in dat je je bij de fabricage van een product aan je eigen procedures houdt. Dit is geen kwaliteitskeurmerk, al wordt het door de leek wel as zodanig ervaren. En het KEMA keur.. ach ja dat houdt in dat het electrisch geïsoleerd en veilig is.
Beetje Carpoint idee

Ik ben net in Amerika geweest voor vakantie en ben toevallig op een auto beurs terecht samen met een amerikaanse ondernemer die ik ken. Op de beurs hadden ze alles over auto-styling en audio etc etc.
Verschillende merken van auto alarms etc etc.
Daar zag ik ook de zogenaamde "E-BAYS" of "FLEA-MARKET" alarms
. Ik heb met een verkoper een beetje gekletst over die alarmen (Ik deed net alsof ik geintereesrd was voor een export)
. Die alarms worden verkocht per 100 stuks. Alarm prijs is dan 24.99 dollar per stuk. Maar je moet 100 kopen. (Bij 1000 alarms is het dan 19.99 dollar per stuk). Hij vertelde me dat ze in China worden gemaakt en meestal zijn het verschillende alarms met heleboel functies, maar telkens onder een andere naam. Je kan ze verkopen voor meer dan 100 dollars per stuk. Dus meer dan 300% winst
. En meestal worden ve verkocht op E-bay. Het liefst moet je ze in het buitenland proberen te verkopen, want in Amerika heb je ze overal. Ik deed net alsof ik ze naar Denemarken wilde exporteren. En mensen die geen kennis hebben van alarm die trappen er zo in, want het alarm blijkt te beschikken over vele soorten mogelijkheden
. Geen echt alarm zaak wilt zo iets inbouwen voor hun klant, want het is gewoon rotzooi. Conclusie: Het zijn allemaal rotzooi die na een paar maanden het niet meer doen. Je krijgt 1 jaar fabrieks garantie op de alarm kastje. Meestal is het de handzenders die het eerst opgeven (dus geen garantie voor de handzender). Probeer maar naar China te bellen om een nieuwe alarm te krijgen. Dat lukt je nooit. Of dan zeggen ze, dat het bedrijf falliet is gegaan, maar dan zie je weer datzelde alarm opduiken onder een andere naam. Als je goed kijkt en zoekt dan zie dat je dat soorten alarm onder verschillende merken terugziet. Als je het eenmaal koopt, dan kan je naar je centen fluiten.
Advies: Spaar je centen en koop een goede alarm voor je auto.
Verschillende merken van auto alarms etc etc.
Daar zag ik ook de zogenaamde "E-BAYS" of "FLEA-MARKET" alarms

Advies: Spaar je centen en koop een goede alarm voor je auto.
Goh meneer de importeur, wist je dat jou spijkerbroek van 100e ook maar 30e aan inkoop kost? En de winkelier daar echt niet rijk van word want er bestaat ook zoiets als vaste lasten en belasting.
En waar denk jij dat je hele huisraad vandaan komt? echt niet allemaal 'made in germany" zo'n 95% van alle producten (maakt niet uit wat) komt uit china, taiwan en korea etc.
4 weken geleden heb zelf zo'n alarm gekocht en nu was ik dat handzendertje kwijt/gejat in de kroeg dus ik belde die jongens en de volgende dag had ik al n nieuwe in huis dus dat garantie tot aan de deur idee is vette bullshit!
Daar komt nog 's bij kijken dat het alarm mij 129e gekost heeft vanwege zo'n zgn HALVE PRIJS introductie actie
nu kost ie meer.
Mijn oom zit ook in de auto handel en t is logisch dat de inkoop 3/4 keer goedkoper is dan de winkelprijs want iedereen wilt toch iets verdienen? zoals de douane, belasting, importeur, winkelier.
Over de keuring kan ik kort zijn: Een SCM certificaat kost 10.000e + veel geld om dat te houden en de keuring steld niet veel voor (die gasten lachen zich pas ziek)
daarintegen kost een KEMA Keur 6000e en is veel zwaarder. Als je kan rekenen weet je snel genoeg dat een systeem met deze keuringen qa prijs flink duurder word.
Verder wil ik ff kwijt dat zo'n gemini'tje (die 250e kost) ook nog geen 2 tientjes kost om te fabriceren.
Overigens heb ik een mailtje van ze gehad dat vrijdag a.s. hun alarm uitgebreid ingebouwd word voor de cameras van de Grote beurt met die jorinde de mol
2
Ik ken veel gasten met een auto van 2000e of minder en waarom zou je in zo'n rammelbak een clifford van 800e stoppen? als ik een auto van 40.000 zou rijden zette ik er ook n duurder alarm in en btw dit alarm is gewoon een gave gadget!Wie wil nou niet zn renaultje op afstand starten
Denk voortaan eerst even na voordat je iemand veroordeeld zonder zelf te weten waar je ff over praat want mensen die denken alles te weten, zijn een bron van ergernis voor mensen die alles weten 

4 weken geleden heb zelf zo'n alarm gekocht en nu was ik dat handzendertje kwijt/gejat in de kroeg dus ik belde die jongens en de volgende dag had ik al n nieuwe in huis dus dat garantie tot aan de deur idee is vette bullshit!
Daar komt nog 's bij kijken dat het alarm mij 129e gekost heeft vanwege zo'n zgn HALVE PRIJS introductie actie

Mijn oom zit ook in de auto handel en t is logisch dat de inkoop 3/4 keer goedkoper is dan de winkelprijs want iedereen wilt toch iets verdienen? zoals de douane, belasting, importeur, winkelier.
Over de keuring kan ik kort zijn: Een SCM certificaat kost 10.000e + veel geld om dat te houden en de keuring steld niet veel voor (die gasten lachen zich pas ziek)

Verder wil ik ff kwijt dat zo'n gemini'tje (die 250e kost) ook nog geen 2 tientjes kost om te fabriceren.
Overigens heb ik een mailtje van ze gehad dat vrijdag a.s. hun alarm uitgebreid ingebouwd word voor de cameras van de Grote beurt met die jorinde de mol

Ik ken veel gasten met een auto van 2000e of minder en waarom zou je in zo'n rammelbak een clifford van 800e stoppen? als ik een auto van 40.000 zou rijden zette ik er ook n duurder alarm in en btw dit alarm is gewoon een gave gadget!Wie wil nou niet zn renaultje op afstand starten

Juist op een (mooie) rammelbak moet een goed alarm. Waarom????? Omdat die dingen niks waard zijn, en je gewoon zuur bent als ie gejat word, zeker als je er veel geld ingestgoken hebt wat dan in 1 klap weg is. Een leuke ICE installatie is op die manier ook wat beter beveiligd. 800 euro is overigens best veel, dingen worden genoeg nieuw en 2e hands aangeboden voor gemmiddeld 300 euro, ze zijn redelijk gemakkelijk in te bouwen (als je handig bent) dus voor een kleine 400 kan je al een clifford hebben. Je hebt dan alleen geen SCM goedkeuring, maar dat hoeft niet per se zolang je niet een goedgekeurd alarm nodig hebt voor je verzekering.
En al zou het 800 kosten........goede investering als je al veel geld in je "barrel" gestoken hebt vind ik. Ding levert ook een stukje gebruikersgemak op, dus tis die 800 dan best waard.
En al zou het 800 kosten........goede investering als je al veel geld in je "barrel" gestoken hebt vind ik. Ding levert ook een stukje gebruikersgemak op, dus tis die 800 dan best waard.
-
- Contacteer:
stel je voor in het wie=wie topic, weten we ook met wie we praten!
Zag dat er een discussie is over Camco Security. Ik heb via hun site zo'n alarmpie besteld en ben dik tevreden. Heb samen met een monteur in +/- 3 uur dat ding in mijn Ronny 5 gehangen en alles werkt top.
Ik ben er blij mee en volgens mij kun je prima zaken doen met die leden
Ik ben er blij mee en volgens mij kun je prima zaken doen met die leden
Al kost mijn spijkerbroek 30 euro of 100 euro, ik ben blij ermee,
want ik draag ze al jaren lang. Dus ik koop iets dat aan mijn eisen voldoet. Het mag 30 euro of 100 euro kosten, maar als het aan mijn eisen voldoet en dat het niet binnen 1 jaar stuk gaat dan is dat voor mij KWALITEIT en dan ben ik blij
. Ik geef toe dat de meeste dingen in china en omgeving gemaakt worden. Maar er is weer een verschil tussen een KWALITATIEF goede alarm en slechte goedkoop "E-BAY" alarm. Let op: Ik noem geen merken. Dit laat ik over om je eigen conclusie te trekken (zoals je het al eerder deed)
Ten eerste: Ik heb helemaal geen merk van alarm genoemd in de vorige bericht. Ik heb ook geen alarm merk met andere alarm merk met elkaar vergelijkt. Als je het bericht goed leest dan heb ik het over de zogenaamde E-bay alarms. Dus als je denkt dat een camco alarm aan de vorige bericht voldoet, dan is dat je eigen conclusie. Als de schoen je past dan trekt je hem aan. Dus ik heb niet gezegd dat een camco alarm een E-bay alarm is, dat heb jij zelf geconcludeerd.
Ten tweede: Je zegt zelf dat je het alarm nu pas 4 weken heb. Dus het is gewoon te vroeg om je eigen conclusie te trekken dat het een goede alarm is. Als ik jouw was zou ik gewoon eventjes afwachten. Misschien is voor jouw 4 weken genoeg voor een goede kwaliteit? Dat zijn jouw eisen. Dus voor jouw zijn 4 weken genoeg?
Ten derde: Over het garantie verhaal: Ik heb gezegd dat meestal is het de handzenders die het eerst niet meer doen (van de E-bay alarms en ik heb niks gezegd over camco). Jij antwoorde met een hele verhaal over kwijt/gejatte handzender en weer over camco. Ik wist niet dat je garantie krijgt voor gestolen handzenders? Dat is iets nieuws. Of bedoel je dat je een nieuwe handzender moest kopen? Als het zo is, dan is dit GEEN GARANTIE. Dus jouw verhaal over kwijtgeraakte of gestolen handzender slaat nergens op. Dus hier ook: Als de schoen past.....trek hem aan. Of mischien was je handzender in 4 weken kapot gegaan, en je wilde het niet toegeven? Toegeven mag, niks mis ermee. Dit zijn allemaal feiten die jij zelf opnoemt, dus nu heb ik het vermoeden dat het toch de handzenders kapot zijn binnen 4 weken. Was het duur om nieuwe handzenders te kopen?
Ten vierde: Over goedkeuring, KEMA, SCM etc etc. Ik weet niks van. Het schijnt en volgens mij ben jij zeer goed op de hoogte over goedkeuring. Mischien ben jij je eigen alarms aan het verdedigen? Zo ziet het eruit en terecht, dat mag je doen. Maar nog een keer: IK HEB GEEN ALARM MERK GENOEMD. Dus jij trekt weer je eigen conclusies
.
Ten vijfde: Jij zegt zelf dat als je een duurdere auto had, dan zou je zelf een betere duurdere alarm kopen. Jij spreekt jezelf tegen. Want nu concludeer je dat de alarm die je nu hebt (zogenaamde GADGET) niet goed genoeg is om je dure auto te beveiligen. Dit zeg ik niet, maar dit zeg jij zelf
. Ik snap je echt niet. Eerst had je een hoge waardering voor deze GADGET alarm en nu opeens zeg je zelf dat het niet genoeg is om je dure auto te beveiligen. Snap er niks van. Als ik een alarm zou kopen voor mijn auto, dan zou ik wel een goede alarm kopen, en het maakt niet uit of de auto 2000 euro of 40.000 euro kost. Je koopt een alarm voor de beveiliging! Je wilt niet dat je lievlings auto gestolen word, daarom koop je een goede alarm. En als jij zelf zegt dat je voor een duurdere auto wel een betere alarm zou kopen dan spreek jij jezelf en dat gadget alarm tegen. Sorry ,,,,maar het zijn allemaal je eigen woorden.
Laatste: Gewoon een tip. Als je auto een automaat is, dan is dit advies niet voor jouw. Maar als je auto een handgeschakelde auto is en als je GADGET alarm niet geschikt is voor het veilig opstarten van een handgeschakelde auto dan zou ik je de volgende tip geven: Als ik jouw was zou ik gewoon oppassen bij op afstand starten. Want stel voor dat er kleine kinderen in de buurt spelen en je laat je auto per ongeluk in eerste versnelling en je gaat op afstand opstarten. Dan heb je wel een grote probleem. Want je kan zomaar een onschuldige kind plat rijden. En voor de goede orde ik heb dit echt nagevraagd bij verschillende winkels dus ik weet wat ik hiermee wilt zeggen. Dus ga alsjeblieft niet zeggen dat ik weer niet weet wat ik erover praat. En ik weet wel dat de meeste alarms die op afstand starten alleen geschikt zijn voor automaten. En sommige alarms kunnen wel handgeschakelde autos veilig laten starten. Dus nogmaals, dat is gewoon een tip. Mijn vorige bericht was ook een tip.
Mark
Gerrit v/d Lindestraat 92
Rotterdam

Ten eerste: Ik heb helemaal geen merk van alarm genoemd in de vorige bericht. Ik heb ook geen alarm merk met andere alarm merk met elkaar vergelijkt. Als je het bericht goed leest dan heb ik het over de zogenaamde E-bay alarms. Dus als je denkt dat een camco alarm aan de vorige bericht voldoet, dan is dat je eigen conclusie. Als de schoen je past dan trekt je hem aan. Dus ik heb niet gezegd dat een camco alarm een E-bay alarm is, dat heb jij zelf geconcludeerd.

Ten tweede: Je zegt zelf dat je het alarm nu pas 4 weken heb. Dus het is gewoon te vroeg om je eigen conclusie te trekken dat het een goede alarm is. Als ik jouw was zou ik gewoon eventjes afwachten. Misschien is voor jouw 4 weken genoeg voor een goede kwaliteit? Dat zijn jouw eisen. Dus voor jouw zijn 4 weken genoeg?
Ten derde: Over het garantie verhaal: Ik heb gezegd dat meestal is het de handzenders die het eerst niet meer doen (van de E-bay alarms en ik heb niks gezegd over camco). Jij antwoorde met een hele verhaal over kwijt/gejatte handzender en weer over camco. Ik wist niet dat je garantie krijgt voor gestolen handzenders? Dat is iets nieuws. Of bedoel je dat je een nieuwe handzender moest kopen? Als het zo is, dan is dit GEEN GARANTIE. Dus jouw verhaal over kwijtgeraakte of gestolen handzender slaat nergens op. Dus hier ook: Als de schoen past.....trek hem aan. Of mischien was je handzender in 4 weken kapot gegaan, en je wilde het niet toegeven? Toegeven mag, niks mis ermee. Dit zijn allemaal feiten die jij zelf opnoemt, dus nu heb ik het vermoeden dat het toch de handzenders kapot zijn binnen 4 weken. Was het duur om nieuwe handzenders te kopen?

Ten vierde: Over goedkeuring, KEMA, SCM etc etc. Ik weet niks van. Het schijnt en volgens mij ben jij zeer goed op de hoogte over goedkeuring. Mischien ben jij je eigen alarms aan het verdedigen? Zo ziet het eruit en terecht, dat mag je doen. Maar nog een keer: IK HEB GEEN ALARM MERK GENOEMD. Dus jij trekt weer je eigen conclusies

Ten vijfde: Jij zegt zelf dat als je een duurdere auto had, dan zou je zelf een betere duurdere alarm kopen. Jij spreekt jezelf tegen. Want nu concludeer je dat de alarm die je nu hebt (zogenaamde GADGET) niet goed genoeg is om je dure auto te beveiligen. Dit zeg ik niet, maar dit zeg jij zelf

Laatste: Gewoon een tip. Als je auto een automaat is, dan is dit advies niet voor jouw. Maar als je auto een handgeschakelde auto is en als je GADGET alarm niet geschikt is voor het veilig opstarten van een handgeschakelde auto dan zou ik je de volgende tip geven: Als ik jouw was zou ik gewoon oppassen bij op afstand starten. Want stel voor dat er kleine kinderen in de buurt spelen en je laat je auto per ongeluk in eerste versnelling en je gaat op afstand opstarten. Dan heb je wel een grote probleem. Want je kan zomaar een onschuldige kind plat rijden. En voor de goede orde ik heb dit echt nagevraagd bij verschillende winkels dus ik weet wat ik hiermee wilt zeggen. Dus ga alsjeblieft niet zeggen dat ik weer niet weet wat ik erover praat. En ik weet wel dat de meeste alarms die op afstand starten alleen geschikt zijn voor automaten. En sommige alarms kunnen wel handgeschakelde autos veilig laten starten. Dus nogmaals, dat is gewoon een tip. Mijn vorige bericht was ook een tip.
Mark
Gerrit v/d Lindestraat 92
Rotterdam
Doe ff normaal man.
Zit je hierboven te zeggen dat je het alarm van Camco helemaal niet bedoeld (ik noem het toch immers niet bij naam (kots)). DIT HELE TOPIC GAAT OVER CAMCO WAAR HEB JE HET ANDERS OVER. Als je denkt dat het alarm kut is, toon dan klote en zeg het gewoon. Dat gedraai om die rare waarheid van je.
Je moet vrijdag 23 april eens naar De Grote Beurt (Veronica, 20.30) kijken, ik heb net een mail gekregen van die Camco jongens waarin ze aangeven dat bij dit programma een van hun alarms ingebouwd gaat worden. Ben benieuwd!
Zit je hierboven te zeggen dat je het alarm van Camco helemaal niet bedoeld (ik noem het toch immers niet bij naam (kots)). DIT HELE TOPIC GAAT OVER CAMCO WAAR HEB JE HET ANDERS OVER. Als je denkt dat het alarm kut is, toon dan klote en zeg het gewoon. Dat gedraai om die rare waarheid van je.
Je moet vrijdag 23 april eens naar De Grote Beurt (Veronica, 20.30) kijken, ik heb net een mail gekregen van die Camco jongens waarin ze aangeven dat bij dit programma een van hun alarms ingebouwd gaat worden. Ben benieuwd!
Ronny 05,
Ik heb helemaal niet eens de naam camco genoemd. Ik had duidelijk gezegd : "E-BAYS alarm". In deze hele forum word ook de naam van GEMINI en CLIFFORD genoemd. Dus het draait niet alleen om camco, maar ook om de andere alarms, en ook om de zogenaamde "EBAY" alarms. Dus als iemand voelt dat camco aan de omschrijving van "EBAY" alarms voldoet, dan is dat hun mening. Of als iemand vind dat gemini of clifford aan die omschrijving voldoet, dat is dan hun mening.
En draaien over de waarheid??????? Al de bovengenoemde punten zijn de waarheid. Dus ik draai er helemaal niet eromheen. Puur de waarheid gesproken. Ik heb gewoon een advies of tip gegeven.
En ja, Jorinde mol zou wel de moeite waard zijn om te zien.
Ik heb helemaal niet eens de naam camco genoemd. Ik had duidelijk gezegd : "E-BAYS alarm". In deze hele forum word ook de naam van GEMINI en CLIFFORD genoemd. Dus het draait niet alleen om camco, maar ook om de andere alarms, en ook om de zogenaamde "EBAY" alarms. Dus als iemand voelt dat camco aan de omschrijving van "EBAY" alarms voldoet, dan is dat hun mening. Of als iemand vind dat gemini of clifford aan die omschrijving voldoet, dat is dan hun mening.
En draaien over de waarheid??????? Al de bovengenoemde punten zijn de waarheid. Dus ik draai er helemaal niet eromheen. Puur de waarheid gesproken. Ik heb gewoon een advies of tip gegeven.
En ja, Jorinde mol zou wel de moeite waard zijn om te zien.
Ronny5 schreef:Doe ff normaal man.
Zit je hierboven te zeggen dat je het alarm van Camco helemaal niet bedoeld (ik noem het toch immers niet bij naam (kots)). DIT HELE TOPIC GAAT OVER CAMCO WAAR HEB JE HET ANDERS OVER. Als je denkt dat het alarm k#t is, toon dan klote en zeg het gewoon. Dat gedraai om die rare waarheid van je.
Ronny, chill een beetje. Je moet hem niet verkeerd begrijpen. Hij heeft nergens camco genoemd. Topic gaat over 'crap' alarms op dat punt. Ieder zijn verhaal ok?
Dit is een interesante discussie. Ik ben zelf op zoek naar een goede alarm installatie voor mijn auto. Ik heb ook een handgeschakelde auto, en ik wilde wel een afstand starten alarm , maar veel alarm inbouwers hebben me echt afgeraden, want het zou echt niet veilig zijn of ik moet een goede kopen die geschikt is voor handgeschakelde auto's. Of is het toch veilig te doen met zo'n simpel alarm? Enige reacties? en wat is een goede alarm? Ben nieuw op dit gebied. 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Alarm kwam er wel in voor, maar om nou te zeggen dat ik er weg van ben.....
Deed allemaal niet echt degelijk aan.
[edit] in DGB.
Deed allemaal niet echt degelijk aan.
[edit] in DGB.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Daar deed het idd wel aan denken. Die bart ook btwMartinGTT schreef:Heb t ook gezien, wel leuk speeltje zn nep telefoontje als afstandsbediening

Ik heb het ook gezien op TV. En een ding viel me wel op: Helemaal aan het einde zei de monteur: Eerst zeker weten dat de auto niet in versnelling staat voordat je gaat opstarten. Dus door die TV show kan ik nu concluderen dat het alarm niet veilig is voor handgeschakelde autosIk ken veel gasten met een auto van 2000e of minder en waarom zou je in zo'n rammelbak een clifford van 800e stoppen? als ik een auto van 40.000 zou rijden zette ik er ook n duurder alarm in en btw dit alarm is gewoon een gave gadget!Wie wil nou niet zn renaultje op afstand starten Denk voortaan eerst even na voordat je iemand veroordeeld zonder zelf te weten waar je ff over praat want mensen die denken alles te weten, zijn een bron van ergernis voor mensen die alles weten

Lees dit artikel: http://www.nzherald.co.nz/storydisplay. ... ubsection=
En als zo iets zou gebeuren met mijn familie, dan sleep ik de eigenaar van de auto, de importeur van het gadget alarm, en ook de inbouwer, voor de rechter. En dan krijg ik gelijk. Alle drie personen (eigenaar, inbouwer, en importeur) zullen dan veroordeelt worden voor het verhandelen van een ondeugdelijke gadget. Ik zou echt niet in hun schoenen willen staan. En dit allemaal voor een zogenaamde goedkoop gadget alarm?
Dus ook een rammelbak hoort een goed en deugdelijk alarm te hebben. Dus daarom.Ik ken veel gasten met een auto van 2000e of minder en waarom zou je in zo'n rammelbak een clifford van 800e stoppen?
Iedereen kan kopen wat hij goed vind. Het is zijn geld. Maar denk wel even na, dat met het aanschaf van een goedkoop gadget, je wel in een heleboel problemen kan krijgen. Maar nogmaals: Iedereen kan kopen wat hij wilt.
Ik ga nooit 800 euro uitgeven voor een alarm voor de gtt, de auto kun je nooit zo beveiligen, met een schroevedraaiertje wip je het achterruitje eruit en dan is de auto leeg. Een alarmpje met ultrasoondetectie en een startonderbrekert met ab is voor 100 euro te krijgen, en lijkt me voldoende voor de doorsnee gtt. Meningen blijven verschillen natuurlijk, maar je moet wel een beetje in verhouding blijven denken. Een gtt stelt qua inbraakpreventie geen ruk voor, moet je eerst daar aan beginnen.
Hou er rekening mee dat voor veel radiodieven een jengelend alarm al niet meer boeit! Die zijn weg voor dat je er erg in hebt.
Moet het anders uitleggen: Jij met je 800E alarm in de gtt hebt niet meer beveiliging tegen een radiodiefstal dan ik met mijn 100E alarm. Ze gaan allebei af.
Hou er rekening mee dat voor veel radiodieven een jengelend alarm al niet meer boeit! Die zijn weg voor dat je er erg in hebt.
Moet het anders uitleggen: Jij met je 800E alarm in de gtt hebt niet meer beveiliging tegen een radiodiefstal dan ik met mijn 100E alarm. Ze gaan allebei af.
Ik ben er met je eens. Die 800 euro heb ik niet gezegd, dat heeft iemand eerder gezegd. Ik heb het gewoon ge-quoted. 800 euro vind ik ook te veel voor een auto alarm.
Mijn punt blijft, dat het alarm moet deugen. En met deze denk in meer aan de veiligheid dus zoals die artikel het schrijft dan het echte beveiliging zelfs.
Dus met andere woorden: Op beveiliging gebied hebben bijna alle alarms dezelfde functies. Sommige gaan jaren lang mee terwijl anderen binnen een jaar het opgeven bv.
Maar als iemand een alarm gaat inbouwen en het is letterlijk niet geschikt voor handgeschakelde auto, dan vraagt dat persoon zelf voor problemen. Want het kan en zal waarschijnlijk ooit mis gaan. Ik hoop het echt niet.
Mijn punt blijft, dat het alarm moet deugen. En met deze denk in meer aan de veiligheid dus zoals die artikel het schrijft dan het echte beveiliging zelfs.
Dus met andere woorden: Op beveiliging gebied hebben bijna alle alarms dezelfde functies. Sommige gaan jaren lang mee terwijl anderen binnen een jaar het opgeven bv.
Maar als iemand een alarm gaat inbouwen en het is letterlijk niet geschikt voor handgeschakelde auto, dan vraagt dat persoon zelf voor problemen. Want het kan en zal waarschijnlijk ooit mis gaan. Ik hoop het echt niet.