Friday Nightmeeting Oss I
-
- Moderator
- Car: MB
Merijn schreef:ZO, het lijstje is bijgewerkt... Als iedereen komt van het 'zeker'-lijstje, dan zijn we met 19 auto's (16 Renaults).
edwin en lisa staan er ook nog niet op
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
Vooral in het noorden en oosten aanvankelijk vrij zonnig,
elders wolkenvelden. In de loop van de middag vooral in de
westelijke helft enkele regenbuien. Middagtemperatuur van 16
graden in Zeeland tot 20 graden in het noordoosten.
http://www.knmi.nl
elders wolkenvelden. In de loop van de middag vooral in de
westelijke helft enkele regenbuien. Middagtemperatuur van 16
graden in Zeeland tot 20 graden in het noordoosten.
http://www.knmi.nl
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
AZ4L heb ik een PM gestuurd maar nog geen reactie, furious komt misschien.Marcel dLC schreef:And what about andere mensen uit de regio daar...
Ant1, furious_tuning, AZ4L?
Douwe je hebt PM.
GR.Frits
Project: GTT Blue Sport
vind je et gek als er 3 regio's bij elkaar komen, dan heb je ff rust nodig denk ik zo 

Goeienavond... 
ik heb zojuist de Corsa gewassen (voor de laatste keer in zijn leven) en meegenomen bij mijn ouders. Bij het stofzuigen kwam ik onder de mat van de kofferbak een roestplekje tegen. Na de stofzuiger eroverheen gehaald te hebben, was er een gat van 4 bij 4cm ontstaan.
De bestuurdersdeur kan er elk ogenblik uitflikkeren, maar dat ben ik bij mijn oude werkgever wel gewend, dus da's niet zo'n probleem. Wonder boven wonder rijdt dat ding gewoon echt kei lekker! Beter dan die Polo, als je het mij vraagt. Minder motorlawaai, soepeler accelereren, comfortabelere vering en mijn Pimp-style zonnedakje maakt het geheel af natuurlijk! 
Ik kom 'm binnenkort een keer showen.

ik heb zojuist de Corsa gewassen (voor de laatste keer in zijn leven) en meegenomen bij mijn ouders. Bij het stofzuigen kwam ik onder de mat van de kofferbak een roestplekje tegen. Na de stofzuiger eroverheen gehaald te hebben, was er een gat van 4 bij 4cm ontstaan.

Ik kom 'm binnenkort een keer showen.

Het wordt steeds rustiger hier strx gaan ze nog denken dat dit een normaal FN topic is
Hmmmzzz er zijn twee mogelijkheden als er hier niet geposte wordt of men is aan het wanken of starass deep hole 9 aan het na bootsen

Hmmmzzz er zijn twee mogelijkheden als er hier niet geposte wordt of men is aan het wanken of starass deep hole 9 aan het na bootsen

he lui ben er weer Parijs is erg cool. Ik heb alle dingen gezien de eifeltoren arc de triomf en de notre damme. en veel lekkere wijven dus een geslaagt weekend. he maar als ik emaal verhuisd ben wil ik de lui van FNO hues wel uitnodigen om een bescheiden feestje te houden dan regel ik wel wat bier niet een trucklading vol maar ...... wel wat bier of fris wat jullie willen laat maar weten of het jullie wat lijkt. zo ronde halverwege mei ofzo moet ff kijken hoever ik dan ben maar bij deze staat de uitnodiging.
dus denk er maar overna ik lees het wel wat jullie allemaal vinden. slaapplaatsen regel ik ook dan wel evt voor de doorzaters hahaahahahahaha GR uit den bosch Sebastiaan out 

Blij zeker dat je eindelijk eens een echte auto hebtMerijn schreef:Goeienavond...
ik heb zojuist de Corsa gewassen (voor de laatste keer in zijn leven) en meegenomen bij mijn ouders. Bij het stofzuigen kwam ik onder de mat van de kofferbak een roestplekje tegen. Na de stofzuiger eroverheen gehaald te hebben, was er een gat van 4 bij 4cm ontstaan.De bestuurdersdeur kan er elk ogenblik uitflikkeren, maar dat ben ik bij mijn oude werkgever wel gewend, dus da's niet zo'n probleem. Wonder boven wonder rijdt dat ding gewoon echt kei lekker! Beter dan die Polo, als je het mij vraagt. Minder motorlawaai, soepeler accelereren, comfortabelere vering en mijn Pimp-style zonnedakje maakt het geheel af natuurlijk!
![]()

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Ollie, MJ ga eens terug naar waar je hoort. Hier MAg alleen vunzige praat staan. T'is het FNO topic geen m'stricht.

Project: GTT Blue Sport
-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
ja nog ff over de aankomende toertocht. ik en ik dacht haas ook, moeten nog een navigator hebben. nu dacht ik dat, frits en merijn wel wilde navigeren. maar wie bij wie in de auto weten we nog niet. dus zeg het maar.