Hallo..
wie kan me wat meer info verstrekken over een renault 5 baccara waar je op moet letten bij aankoop en of die dingen nog beetje goed in de markt liggen
Tevens maakt hij bij het voorwiel een tikkend geluid zou dit de aandrijfas zijn ??
alvast bedankt voor de reacties
gr jacco
renault 5 BACCARA
Doe eens een search over dit ondewerp, het is al vaker besproken. De 5 baccara is tenslotte een bijzonder 5je.
Versleten aandrijfassen (homokineet) is een veel voorkomend probleem bij de R5, en is te herkennen aan een ratalend geluid als je stuurt in de bocht. Jouw omschrijving komt daar aardig mee overeen. Tis geen reden om hem te laten staan, die assen vind je genoeg 2e hands.
Versleten aandrijfassen (homokineet) is een veel voorkomend probleem bij de R5, en is te herkennen aan een ratalend geluid als je stuurt in de bocht. Jouw omschrijving komt daar aardig mee overeen. Tis geen reden om hem te laten staan, die assen vind je genoeg 2e hands.
Thanks voor de info ik geloof ook dat het de aandrijfas is...
maar ook hier kan ik weinig info vinden over de baccara zelf heb 1 site gevonden dat er nog maar 81 geregistreerde 5jes baccara rondrijden en dat maakt hem toch wel een beetje uniek....
maar ook hier kan ik weinig info vinden over de baccara zelf heb 1 site gevonden dat er nog maar 81 geregistreerde 5jes baccara rondrijden en dat maakt hem toch wel een beetje uniek....
Je hoeft ook niet perse op "Baccara" te zoeken. In principe is het een GTX in een luxere uitvoering o.a. lederen bekleding.jacco75 schreef:Thanks voor de info ik geloof ook dat het de aandrijfas is...
ja die GTX heb ik ook in bezit gehad maar die van mij was niet meer zo goed als dat ze zeiden tijden de verkoop dus daar heb ik ietsie pietsie teveel tijd in gestoken en maar doorverkocht.........was altijd al gek van de baccara omdat ie zo luxe is, kan er trouwens ook een as van een normaal model in ?Rudo schreef:Je hoeft ook niet perse op "Baccara" te zoeken. In principe is het een GTX in een luxere uitvoering o.a. lederen bekleding.jacco75 schreef:Thanks voor de info ik geloof ook dat het de aandrijfas is...
of heeft er iemand een asje liggen!!!
Ik zou zo'n asje niet ergens gebruikt opsnorren, maar gewoon even naar de dealert gaan. Die dingen kosten niet de hoofdprijs. Het is veel vervelender als je er een gebruikte as onder hebt gedaan en die blijkt ook te tokkelen.jacco75 schreef: kan er trouwens ook een as van een normaal model in ?
of heeft er iemand een asje liggen!!!
Heeft ook iemand een idee wat zon baccara mag opbrengen hij is van 1988 heeft rond de 180000 gelopen, heeft nu dus problemen met de aandrijfas en kan hem dus eigenlijk niet rijdend meenemen...(denhaag-emmen) APK tot april, originele velgen, el zonnedakje etc
met tikkene aandrijf as kun je gewoon rijden hoorjacco75 schreef:Heeft ook iemand een idee wat zon baccara mag opbrengen hij is van 1988 heeft rond de 180000 gelopen, heeft nu dus problemen met de aandrijfas en kan hem dus eigenlijk niet rijdend meenemen...(denhaag-emmen) APK tot april, originele velgen, el zonnedakje etc
Ik denk dat ie tussen de 1200 en 1700 euro's mag kosten....jacco75 schreef:Heeft ook iemand een idee wat zon baccara mag opbrengen hij is van 1988 heeft rond de 180000 gelopen, heeft nu dus problemen met de aandrijfas en kan hem dus eigenlijk niet rijdend meenemen...(denhaag-emmen) APK tot april, originele velgen, el zonnedakje etc
Kijk ook eens op http://www.renault5baccara.tkof op http://www.renault5.org
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Het is net als bij de GTT's, wat de gek er maar voor heeft, in principe zijn de wagens economisxh afgeschreven, wat nu de prijs hooghoudt, is de vraag naar dit soort auto's. En daarom is het zeer moeilijk om daar een echte richtprijs voor te geven.jacco75 schreef:Heeft ook iemand een idee wat zon baccara mag opbrengen hij is van 1988 heeft rond de 180000 gelopen, heeft nu dus problemen met de aandrijfas en kan hem dus eigenlijk niet rijdend meenemen...(denhaag-emmen) APK tot april, originele velgen, el zonnedakje etc
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
[img]http://home.tiscali.nl/r5baccara/Afbeel ... CF0009.JPG[/img]
sorry voor het formaat....
Die bruine is van mij en die champagne kleurige is van Martijn, die hier ook op het forum rond'hangt'...
sorry voor het formaat....
Die bruine is van mij en die champagne kleurige is van Martijn, die hier ook op het forum rond'hangt'...

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
En dat maakt ze zo leuk!jacco75 schreef:maar ook hier kan ik weinig info vinden over de baccara zelf heb 1 site gevonden dat er nog maar 81 geregistreerde 5jes baccara rondrijden en dat maakt hem toch wel een beetje uniek....

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
En nu heeft die *PIEPPPPPPPP* hem zomaar verkocht, had via email verteld dat hij verkocht is, nu bel ik hem de volgende dag op om afspraak te maken voor die dag zegt ie doodleuk dat hij hem verkocht is *alle woorden die in me opkwamen gooide ik eruit GRRRR*Martijn *Baccara* schreef:En dat maakt ze zo leuk!jacco75 schreef:maar ook hier kan ik weinig info vinden over de baccara zelf heb 1 site gevonden dat er nog maar 81 geregistreerde 5jes baccara rondrijden en dat maakt hem toch wel een beetje uniek....
maar goed wij hebben nu een ander projectje ...een renault 5 TL uit 1984...