Hoe trek ik het beste kabels van kofferbak naar voren? (R19)

Dump hier alles omtrent je ICE perikelen
Plaats reactie
The Cabrio Kid

Hallo allemaal,

Weet iemand hoe ik het beste de kabels van mijn nieuwe subwoofer van de kofferbak (19 Cabrio) naar voren moet trekken?
Moeten alle zijpanelen hiervoor verwijderd worden of is er nog een ander trucje voor?

En een kabel van de binnenkant naar de accu toe?

Ik ben niet zo handig als het op inbouwen van radio's aankomt dus alle hulp is meegenomen! (Y)
evo
Contacteer:

Door de instaplijsten... zijn gewoon los te schroeven! Dan een beetje hobby'en om alles goed weg te werken.

Accukabel kun je onder het dashboard doorsteken zo richting de motorruimte, zit wel ergens een gat.

ff zoeken op het forum zal je ook meer info brengen!

succes!
Mrtn
Car: R5GTT

Je ken naar mijn mening beter van voor naar achter trekken, dus bij de accu beginnen. suc6 :)
Mrtn = Maarten
marcel16v

evo schreef:Door de instaplijsten... zijn gewoon los te schroeven! Dan een beetje hobby'en om alles goed weg te werken.
Was dat maar zo!

Stroomkabel kan je door je schutbord heenleiden. Dit kan ddor een zelfgeboord gat of door een gat wat achter de accu zit. Daarna kan je de kabels onder de lijsten drukken.

Signaal kabels kunnen ook onder de lijsten gedrukt worden. Wel erom denken dat je dit aan de andere kant als de stroomkabel doet.
The Cabrio Kid

Raden jullie aan om de basskist op een plaat vast te schroeven of op de bodem van de kofferbak?
Stefan S.

Het beste is gewoon om de subwooferkist op een bodem te zetten die gedempt is met bitumen matten. Voor het vastzetten kun je gewoon 2 dunne plankjes aan de voor- en zijkant schroeven. Dan kun je indien het nodig ook zo de subkist eruit beuren.
Plaats reactie