account, vandaar dit nieuwe project topic.
Na enige tijd van stilte rond mn auto ben ik afgelopen woensdag even wezen kijken bij biesheuvel
autosport waar ik even wilde proefzitten in een paar kuipstoelen. Mijn eerste keuze ging uit naar
de Cobra Monaco maar nadat ik erin was gaan zitten bleek dat hij veel te breed was en van nylon wat erg
snel slijt. De Rock versie van deze stoel was een stuk duurder en toen kwam ik in de prijsklasse van
de Sparco's in de buurt wat mij toch wel erg stoer leek maar prijzig. Aangezien het prijsverschil
tussen de Cobra Monaco Rock en de sparco stoelen klein was ben ik toch maar even erin gaan zitten..
en toen ging er een hele nieuwe wereld voor me open. wat een verschil! de sparco Imola2 en de Rev
waar ik in heb gezeten zaten als gegoten

zinnen gezet op de Sparco's. Na wat navraag bleek dat er 2 stoelen besteld waren van sparco die
waarschijnlijk dezelfde week nog binnen kwamen. Het waren de Sparco Rev's en ja.. als je iets wil wil je
het snel dus heb ik de 2 stoelen opgeeist

stoeltjes binnen waren. Ik stapte in mn auto en binnen 15min stond ik voor de deur

ze het niet verwacht hehe alles stond nog in dozen en moest uitgezocht worden, maar mn stoelen waren al
snel gevonden. De zijbevestiging konden ze alleen niet zo snel vinden en ik dacht neeeee wil ze hebben
nuuu !! naja na ff zoeken bleek toch dat ze erbij zaten

betaald en op naar huis!
[img]http://members.rott.chello.nl/wtack/stoelen/foto1.jpg[/img]
thuis aangekomen krijgt mn ma een hartverzakking over hetgeen wat ik uitgegeven had aan de stoelen
maar toen ze ze zag vond ze ze toch wel mooi.
[img]http://members.rott.chello.nl/wtack/stoelen/foto2.jpg[/img]
Maarja toen zaten ze er nog niet in natuurlijk. Gedreven als ik was ben ik gelijk begonnen met mn
oude stoelen eruit te slopen. Al was de helft van de stoelen er al uit

[img]http://members.rott.chello.nl/wtack/stoelen/foto3.jpg[/img]
Maar toen de stoelen eruit waren en we de zijbevestiging wilde monteren kwamen we toch een
paar probleempjes tegen die makkelijk op te lossen waren met hier en daar wat weg te moffelen of te
knippen. Tenslotte doen we dat met heel de auto dus dit kan dan ook makkelijk

bevestigingsplaatjes waar normaal gesproken een hoekje aan zit moesten aangepast worden.
[img]http://members.rott.chello.nl/wtack/stoelen/foto5.jpg[/img] [img]http://members.rott.chello.nl/wtack/stoelen/foto6.jpg[/img]
Ook de zijbevestiging zelf moest wat aangepast worden aangezien de afstand van de gaten niet
helemaal overeen kwam met de gaten in mijn auto

de gaten wat uitgeboord

[img]http://members.rott.chello.nl/wtack/stoelen/foto7.jpg[/img] [img]http://members.rott.chello.nl/wtack/stoelen/foto8.jpg[/img]
Maaar zoals altijd

boormachine zaten de zijbevestigingsdelen er dan toch mooi in

aangezien ik niet groot ben maar ook geen liliputter

[img]http://members.rott.chello.nl/wtack/stoelen/foto9.jpg[/img]
Dan komt het er eindelijk op aan. De stoelen moeten erbij gehaald worden. Eerst even kijken welke bouten
we gaan gebruiken ringen enz enz. Eigenlijk zaten deze stoelen er binnen 5 min in met 2 man

houd hem vast en de ander draaid even alle bouten op de goeie hoogte erin en zo gebeurde het ook

Kind kan de was doen. Daarna alles nog even strak vast zetten en de gordels monteren in originele
gordelgaten.
[img]http://members.rott.chello.nl/wtack/stoelen/foto10.jpg[/img]
Daarna alles wat eruit gegaan is weer terug de auto in en weer gemonteerd zoals het hoorde behalve de
achterbank en klaar is Remco

[img]http://members.rott.chello.nl/wtack/stoelen/foto11.jpg[/img]
De Sparco Rev kuipstoeltjes zitten er eindelijk in

De verdere voortgang van dit project zal hierin uitvoerig besproken worden.
De status van mijn velgen is momenteel dat ze niet in Amerika op voorraad zijn en ik dus een tijd moet
gaan wachten eerdat ze er zijn. Op Full-Speed zullen ze er dus helaas niet onder zitten ben ik
bang. De oude velgen zijn nog niet teruggevonden maar de politie schijnt er nog steeds mee bezig te
zijn.
Tot zover dit nieuwsbericht over mn projectje
