Camperen @ Full speed 2004 Rosmalen
http://www.renault-tuning.com/shwmeetings.php
Hij staat ertussen
dus uhm ja en er zullen er heel veel gaan denk ik
ik iig wel.
Hij staat ertussen

-
- Contacteer:
Steven schreef:Dat hele speed is bijzaak als je erbij gaat kamperen.
Speed-camp roeleert altijd onwijs
Moet alleen kijken of ik dit jaar ook weer ga.
Rtc camp rules.
Denk dat wij wel weer mee gaan.
Is echt altijd super gezellie.

Automaxx was zeker gaaf . Dit jaar kom ik met 2 gtt`sDouwe schreef:Als het net zo gaaf is als automaxx vorig jaar wordt het zekerautomaxx was gaaf maar het kamp was geweldig

There will be plenty of time to rest when your dead
-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Ik ben er zeker bij 

Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
-
- Contacteer:
Dat was zeker lachuh.Steven schreef:De beste was nog het allereerste RTC-camp 2 jaar geleden op Speed
Eigenlijk moet Ray de foto's daarvan nog es online hangen. Die waren echt humor
Wat een gezellig zooitje ongeregeld zeg.
Hoeveel auto's per plek mag je hebben?
15 auto's per campingplaats toch.

Kga dit jaar ook zeker weer mee.

-
- Contacteer:
Steven schreef:Jah haha dat was mooi met dat kaartje doorgeven, vooral toen we bij het uitrijden allemaal tegelijk vertrokken
Die bewakers dan s'avonds bij de tent, willen jullie misschien iets stiller zijn, en dan niks zeggen over de 20 auto's die er te veel stonden

-
Zeker toen om 3 uur 's nachts Bert en Ernie een conference begonnen.Steven schreef:De beste was nog het allereerste RTC-camp 2 jaar geleden op Speed
Whoei, da's lekker Bert.
Slikken Ernie, slikken !

-
- Contacteer:
echt wel dat idee was topSteven schreef:De beste was nog het allereerste RTC-camp 2 jaar geleden op Speed
Eigenlijk moet Ray de foto's daarvan nog es online hangen. Die waren echt humor
daar is onze rtc boomhanger oa geboren
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Me3, volgende stap is dan klaarBart V schreef:me2, dan is net mn auto klaar
Project: GTT Blue Sport
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Tom, heb je toevallig al meer info over het camperen. Dus hoe en wat??Tom schreef:tuurlijk kom jij kamperen stevieOok al woon ik op 5 minuten rijden van speed was ik ook dit jaar van plan op de camping te blijven
Project: GTT Blue Sport
tuurlijk wil ik dat weer regelen. we zullen maar beginnen met een lijstje hè? Vrijdag zaterdag en zondags kamperen, zaterdagavond een big barbeque, hopen op mooi weer.... Zaterdag avond naar de Matrixx, vette shit 
Dit lijstje is eerst voor het kampeergebeuren, als de mensen zich nou op tijd opgeven en geld naar mij overmaken, ik ga niet weer net als vorig jaar iets van 400 euro voorschieten.
Ik zou graag op tijd willen weten wie er wel en niet gaan komen, er valt altijd wat te schuiven, maar ik moet een aantal kampeerplekken reserveren natuurlijk. Het idee met parkeerkaartjes doorgeven is leuk, iedereen wil natuurlijk ze eigen auto bij ze tent hebben, maar of we weer zo'n mooie plek hebben als vorig jaar weet ik niet.
Wie heeft er bbq's, partytenten en andere meuk? Zelf voor stoelen zorgen, tafels en andere bende. Rick en Elise zijn onze koffie verzogers
, maar ik neem me senseo wel mee
1 euro per bakkie 
De bbq is niet zo'n probleem, ik hoop dat Mrtn weer het vleesch kan leveren. Een week voor het event wil ik dan weten hoeveel mensen, dan kan ik dat bestellen. Hou dit topic maar in de gaten over hoe of wat.
quoten en toevoegen:
Lijst:
Vrijdag:
- Ray
Zaterdag:
- Ray
Zondag:
- Ray

Dit lijstje is eerst voor het kampeergebeuren, als de mensen zich nou op tijd opgeven en geld naar mij overmaken, ik ga niet weer net als vorig jaar iets van 400 euro voorschieten.
Ik zou graag op tijd willen weten wie er wel en niet gaan komen, er valt altijd wat te schuiven, maar ik moet een aantal kampeerplekken reserveren natuurlijk. Het idee met parkeerkaartjes doorgeven is leuk, iedereen wil natuurlijk ze eigen auto bij ze tent hebben, maar of we weer zo'n mooie plek hebben als vorig jaar weet ik niet.
Wie heeft er bbq's, partytenten en andere meuk? Zelf voor stoelen zorgen, tafels en andere bende. Rick en Elise zijn onze koffie verzogers

De bbq is niet zo'n probleem, ik hoop dat Mrtn weer het vleesch kan leveren. Een week voor het event wil ik dan weten hoeveel mensen, dan kan ik dat bestellen. Hou dit topic maar in de gaten over hoe of wat.
quoten en toevoegen:
Lijst:
Vrijdag:
- Ray
Zaterdag:
- Ray
Zondag:
- Ray
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Contacteer:
Vrijdag:
- Sven
- Ray
Zaterdag:
- Sven
- Ray
Zondag:
- Sven
- Ray
bbq
- Sven
- Sven
- Ray
Zaterdag:
- Sven
- Ray
Zondag:
- Sven
- Ray
bbq
- Sven
Laatst gewijzigd door Sven 5 A T (VLIEGTEUG) op zo 28 mar 2004 22:09, 2 keer totaal gewijzigd.
waarom nou meteen me lijstje verneuken? spaties ertussen weg en niet meet bold 

-
- Contacteer:
zo ray?
beter 
bbq kan je nog ff weglaten, de mensen die gaan kamperen blijven vaak ook bbqen leert de ervaring. een week van tevoren maken we dat lijssie wel.

bbq kan je nog ff weglaten, de mensen die gaan kamperen blijven vaak ook bbqen leert de ervaring. een week van tevoren maken we dat lijssie wel.
ken je zelf ook wel doen
-
Vrijdag:
- Sven
- Ray
- Tom
Zaterdag:
- Sven
- Ray
- Tom
- Robert
Zondag:
- Sven
- Ray
- Tom
- Robert
- Sven
- Ray
- Tom
Zaterdag:
- Sven
- Ray
- Tom
- Robert
Zondag:
- Sven
- Ray
- Tom
- Robert
Vrijdag:
- Sven
- Ray
- Tom
- Douwe
Zaterdag:
- Sven
- Ray
- Tom
- Douwe
Zondag:
- Sven
- Ray
- Tom
- Douwe
Indien nodig neem ik m'n party tent mee iets van 3 bij 3 geloof ik. Eventueel kan ik oom wel een gas bbq regelen denk ik.
Hoe gaat het met de paddock kaarten dit jaar? Club besteld of zelf bestellen? (ik wacht effe met bestellen van weekendkaarten tot dat ik dit weet vorig jaar was het ook een gehannes met die paddockkaarten en de letters die er op moesten staan om bij je club te komen
)
Las wel dat ze strenger zijn dit jaar je moet verplicht mee doen aan de Meguiar's Show & Shine Contest en schrijf je je in maar ziet je auto er niet uit kom je de paddock niet op en kun je dus niet bij je club staan
Ik ga effe zoeken ik welke editie van automaxx hier wat over stond.
Wat gevonden op hun site:
Paddockkaart
Als je aan van onderstaande onderdelen wilt meedoen, dan ontvang je automatisch een paddockkaart aan. Wil je je showauto op de paddock tentoontstellen, geef je dan op voor de Meguiar's Show & Shine Contest. Je auto moet dan wel in topconditie verkeren en je auto moet ook passen binnen het thema van het evenement; met een Honda CRX kom je dus niet op de paddock te staan van het Duitse Autosport Festival. Daar wordt dit jaar streng op toegezien. Als je auto niet in mooie conditie verkeert, kan de toegang voor je auto ook geweigerd worden. De paddockkaart kost 5,- en kan ter plaatse worden voldaan als je aankomt op de paddock. Dit jaar kun je slechts 1 paddockkaart per persoon aanvragen; ben je met meer vrienden, dan dienen zijn zelf ook een paddockkaart aan te vragen en zich op te geven voor een van de programmaonderdelen.
- Sven
- Ray
- Tom
- Douwe
Zaterdag:
- Sven
- Ray
- Tom
- Douwe
Zondag:
- Sven
- Ray
- Tom
- Douwe
Indien nodig neem ik m'n party tent mee iets van 3 bij 3 geloof ik. Eventueel kan ik oom wel een gas bbq regelen denk ik.
Hoe gaat het met de paddock kaarten dit jaar? Club besteld of zelf bestellen? (ik wacht effe met bestellen van weekendkaarten tot dat ik dit weet vorig jaar was het ook een gehannes met die paddockkaarten en de letters die er op moesten staan om bij je club te komen

Las wel dat ze strenger zijn dit jaar je moet verplicht mee doen aan de Meguiar's Show & Shine Contest en schrijf je je in maar ziet je auto er niet uit kom je de paddock niet op en kun je dus niet bij je club staan

Wat gevonden op hun site:
Paddockkaart
Als je aan van onderstaande onderdelen wilt meedoen, dan ontvang je automatisch een paddockkaart aan. Wil je je showauto op de paddock tentoontstellen, geef je dan op voor de Meguiar's Show & Shine Contest. Je auto moet dan wel in topconditie verkeren en je auto moet ook passen binnen het thema van het evenement; met een Honda CRX kom je dus niet op de paddock te staan van het Duitse Autosport Festival. Daar wordt dit jaar streng op toegezien. Als je auto niet in mooie conditie verkeert, kan de toegang voor je auto ook geweigerd worden. De paddockkaart kost 5,- en kan ter plaatse worden voldaan als je aankomt op de paddock. Dit jaar kun je slechts 1 paddockkaart per persoon aanvragen; ben je met meer vrienden, dan dienen zijn zelf ook een paddockkaart aan te vragen en zich op te geven voor een van de programmaonderdelen.
-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
@douwe: kijk jij wel op de goede site?? dit is iig de goede: http://www.full-speed.nl/rosmalen/