wil i.p.v. geel licht (clio16v)

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Erik de Bruijn

Goedemiddag,

Even een vraagje. Ik wilde i.p.v. geel licht , wit licht. Is dit te realiseren door alleen het gele lampje te vervangen door een wit lampje?

Zo ja welke fitting heeft een clio 16v, mijn lampen zijn wel elektronisch verstelbaar.

Ik wilde die lampen van philips er in zetten, die lijken op xenon. Heeft iemand hier ervaring mee, en wat is de levensduur. Ik heb gehoord dat ze erg schokgevoelig zijn. Aangezien ik een verlaagde auto heb zou dit in kunnen houden dat ze misschien geen lang leven hebben.
Bennie

Kweet niet of je het over de mistlichten hebt zo te zien nie maar het maakt verder nie uit waar die lichten zitten, maar je hebt toch een nieuwe lichtunit nodig, want het gele zit op het spiegelende gedeelte... Nieuwe witte mistlichten kosten iig bij de Renault dealer 62.50 p/s

Gr Bennie
Erik de Bruijn

Ik heb het over mijn gewone lampen, moet je toch een heel nieuw lichtunit kopen?, hmm ik hoopte dat het alleen mijn lampjes waren.
Menno

Vaak zitten er gewoon gele lampjes in, maar het kan ook zijn dat er een soort geel glazen kapje rondom de fitting zit, aan de binnenkant van de lamd. Door het fittingat kan je dit er gewoon uitbreken en verwijderen.
rev it like a rental
Steven
Car: M536

Nou als je in je koplamp kijkt en hij is gewoon wit, kun je er prima van die philips dingen inrammen.

Welke bedoel je eigenlijk? Blue vision = bende alleen de Vision Plus is goed en geeft daadwerkelijk meer licht.
Jan-Geert (Momentsleutel)

als het lampjes zijn , ben ik geinteresseerd ;) , geel is toch veel mooier dan dat domme wit...
Bennie

Menno schreef:Vaak zitten er gewoon gele lampjes in, maar het kan ook zijn dat er een soort geel glazen kapje rondom de fitting zit, aan de binnenkant van de lamd. Door het fittingat kan je dit er gewoon uitbreken en verwijderen.
Dit wilde ik dus ook proberen bij mn mistlichten alleen ik kon er met geen mogelijkheid bij komen, iemand dit wel gelukt???!
Erik de Bruijn

Iemand enig idee of dat deze gewoon te krijgen zijn bij een benzinepomp.

Die gele lampen mag je van mij besten hebben, wanneer het mij lukt om die witte van philips er in te stoppen. Het was eerst de bedoeling om de bleu vision te nemen. Maar als dat troep is neem ik de vision plus.

vision plus zie je nog meer mee!! volgens mijn collegas dan he ik heb alles geel
Erik de Bruijn

Maar kan je deze gewoon bij een benzinepomp halen?
Erik de Bruijn

Iemand anders enig idee of dat er in de buurt van Rotterdam een automaterialen zaak open is?

pomp heeft ze denk ik niet.. en autozaken zijn niet open lijkt me
Steven
Car: M536

Heel misschien als je echte mazzel hebt bij een grote BP, maarja dan betaal je je wel scheel, want normaal zijn die lampen al vrij duur.
En Blue Vision is gewoon echt bende, vraag het maar es aan een erkende automaterialen zaak als ze eerlijk zijn geven ze toe dat het gewoon commerciële rommel is en zullen ze de (even dure) Vision Plus aanraden.

Dus ik zou zeggen, wacht lekker een dagje :p
Erik de Bruijn

Ja kan beter een dagje wachten, maar zondag is mijn enige dagje echt vrij. En nu een keer zonder kater :p . Vandaar dat ich dat doe het vandaag :)
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

furious_tuning schreef:
Menno schreef:Vaak zitten er gewoon gele lampjes in, maar het kan ook zijn dat er een soort geel glazen kapje rondom de fitting zit, aan de binnenkant van de lamd. Door het fittingat kan je dit er gewoon uitbreken en verwijderen.
Dit wilde ik dus ook proberen bij mn mistlichten alleen ik kon er met geen mogelijkheid bij komen, iemand dit wel gelukt???!
Kan niet. je hebt witte en gele mistlichten. het glas zelf is gekleurd. dus niet de lamp. gewoon op zoek naar nieuwe witte.

GR.Frits
Bennie

Frits schreef:
furious_tuning schreef:
Kan niet. je hebt witte en gele mistlichten. het glas zelf is gekleurd. dus niet de lamp. gewoon op zoek naar nieuwe witte.

GR.Frits
Ik meende toch stellig dat da blinkende gedeelte geel was... Ik wacht op witte tot ik ze tweede-hands gevonden heb, nieuw vin ik die schijtdingen gewoon te duur :lol: Morgen eerst kijken of het lukt om iets van airintakes te maken...
Erik de Bruijn

Heeft iemand enig idee wat voor fitting er in de koplampen van een clio16v zitten(H1,H4,H7). Het is een model uit 92 en de komplampen zijn elektronisch verstelbaar in hoogte.
antoine
Car: Renault Clio III RS

h4
michieldordt

hebben alle oude clio`s dezelfde fitting? (bijv mijn rt uit `91??)
thnx
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

michieldordt schreef:hebben alle oude clio`s dezelfde fitting? (bijv mijn rt uit `91??)
thnx
Ja.
Plaats reactie