[5gtt]Injectorkit BBPerformance

Alles over de motor, turbo, computer, chiptuning
Plaats reactie
Jan gtt5

Hi is de injectorkit van BB iets om aanteraden of is er een beter alternitief

GR Jan
Riël
Über-Spammer

Dit is geen 'injectie'. Volgens mij is dit enkel een extra verrijkingsinjector om bij vollast van je benzinebehoefte te voorzien. Dus icm met je carb.
Als je op meer boost gaat rijden, en dan bedoel ik aanzienlijk meer (zoals in slash's topic) is dit wel een prettige aanvulling voor het behoud van je blokje.

Een injectiesysteem is in ontwikkeling bij JL tuning, er is hier ook een topic over op het forum. Voor meer info lees daar.

In het exacte BB systeem heb ik me verder niet verdiept dus kan je niet verder helpen.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
speedline

Die "honden" zijn ook bezig met een injectiesysteem. Gaan ook proberen daar te slijten. Ik heb namelijk nog het e.e.a. in de "pijplijn" zitten. :wink:

Maar als ze de injectie voor de gtt net zo snel ontwikkelen als de turbokits voor de 16v en RS zitten we tot 2014 veilig... :lol:
Jan gtt5

Ik denk al een tijd om deze injector kitt van BBperformence in te laten bouwen wat is jullie mening hier in?

gr jan
M.Paulssen
Contacteer:

He speedline wel een beetje meer respect voor de heren van BB. Trouwens de turbo set voor de clio heeft wel even geduurd, maar nog altijd sneller dan je vrienden van K-tec, die zijn er flink mee op hun gezicht gegaan.Bouw jij maar eerst je eigen zaakjes, en laat iedereen in z'n waarde :@ . En trouwens die injector kit is mooi systeem. Er wordt bij ieder inlaat kanaal een benzine slangetje aangebracht, als men boven een bepaalde turbodruk komt zal via deze slangetjes extra benzine worden toegevoegd. Dit alles met een standaard carburateur. Simpel en goedkope oplossing voor niet teveel geld. Een andere optie is dubbele carburateur (solex). Zie projecten M.Paulssen gt. :smoke:
http://WWW.MBCARPERFORMANCE.COM
exclusive distributor BB Performance Tuning in the Benelux and Germany
speedline

M.Paulssen schreef:He speedline wel een beetje meer respect voor de heren van BB.

Ik heb zeer zeker respect voor die mannen. Maar snel zijn ze zeker niet. En honden in het Engels is Dogs wat ook op een andere niet beledigende manier wordt gebruikt.
M.Paulssen schreef:Trouwens de turbo set voor de clio heeft wel even geduurd, maar nog altijd sneller dan je vrienden van K-tec, die zijn er flink mee op hun gezicht gegaan.
Dat zijn mijn vrienden niet.
M.Paulssen schreef:Bouw jij maar eerst je eigen zaakjes, en laat iedereen in z'n waarde :@ .

Dat doe ik zeker. En misschien moet jij niet zo gespeeld verontwaardigd doen. Misschien heb ik daar meer kennis van de gang van zaken als jij ook maar in je stoutste dromen kunt vermoeden.
M.Paulssen schreef:En trouwens die injector kit is mooi systeem. Er wordt bij ieder inlaat kanaal een benzine slangetje aangebracht, als men boven een bepaalde turbodruk komt zal via deze slangetjes extra benzine worden toegevoegd. Dit alles met een standaard carburateur. Simpel en goedkope oplossing voor niet teveel geld. Een andere optie is dubbele carburateur (solex). Zie projecten M.Paulssen gt. :smoke:
Geweldig.
M.Paulssen
Contacteer:

Je zal zeker verstand van zaken hebben, maar punt 1 je bent niet de enigste en ten tweede je hoeft niet meteen met de neus in de lucht te gaan lopen. Verder even goede vrienden.

Gr Maurice
http://WWW.MBCARPERFORMANCE.COM
exclusive distributor BB Performance Tuning in the Benelux and Germany
BONELESS (jeroen)
Contacteer:

het blijft mooi zo,n forum :lol: :lol:
TURBODJ
Contacteer:

Ik word er wel een beetje moe van die hele injectie discussie :( (S)
Mijn motor Honda VTR Firestrom te koop, pm voor details
Ollie

Is juist leuk om te volgen. Ik ben geen 5-rijder, maar dat injectiegebeurentopic is superinteressant (Y) Heerlijk hoe mensen kunnen knutselen en toch een gedegen vooronderzoek erbij doen. En leuk om de verschillen onderling te lezen. Ben eens benieuwd wat dat nog allemaal gaat geven :D
TURBODJ
Contacteer:

het technische gedeelte is inderdaad reuze interessant, maar ik vraag me af waarom men elkaar zo moet afzeiken.
Mijn motor Honda VTR Firestrom te koop, pm voor details
Plaats reactie