Wat hadden ze te vertellen over de FNL?? Zeker weer een link leggen naar illegaal straatracen?Ollie schreef:Zag net op de herhaling van Actienieuws (SBS6) een reportage over een Fridaynight meeting in Leiden...
Renaults op tv
-
Niks negatiefs erover eigenlijk...
Gewoon dat de jongeren daar komen om hun getunede auto's te showen...neon, audio ed. Werd nog een gast geïnterviewd en die benadrukte dat het door de politie gedoogd werd, zolang er niet geraced werd. En of ze dat dan toch niet deden bla bla bla. Vrouwtje van 3VO nog aan het woord, dat ze zich niet kon voorstellen dat jongeren hun auto tuneden voor de show, maar dat ze van het vermogen ook gebruik maakten....maar dat zou wel overgaan als ze een vriendin kregen
Heeft ze echt gezegd, de muts!
Gewoon dat de jongeren daar komen om hun getunede auto's te showen...neon, audio ed. Werd nog een gast geïnterviewd en die benadrukte dat het door de politie gedoogd werd, zolang er niet geraced werd. En of ze dat dan toch niet deden bla bla bla. Vrouwtje van 3VO nog aan het woord, dat ze zich niet kon voorstellen dat jongeren hun auto tuneden voor de show, maar dat ze van het vermogen ook gebruik maakten....maar dat zou wel overgaan als ze een vriendin kregen

Neej/en ja,ze waren bezig met zo'n vrouwtje te intervieen van vvo ofzo jeweetwel veilig verkeer etc..
En ze zei dat ze het allemaal erg gevaarlijk vond al die races(het waren geen races maarja..)Verder was het gewoon leuk om te zien
En ze zei dat ze het allemaal erg gevaarlijk vond al die races(het waren geen races maarja..)Verder was het gewoon leuk om te zien

-
- Contacteer:
Zou wel leuk zijn 300+ renaults op tv!! Misschien is het ook leuk voor een de de rondrit door het Noorden van het land!! Robert regel dat eens effe 

-
- Über-Spammer
Is dit ook ergens online te vinden?? filmpje ofzo?
heb namelijk het nieuws gemist toen.
heb namelijk het nieuws gemist toen.
-
Is al vaker contact gelegd met regiserend nederland...echter, de tv-industrie loopt niet warm voor een hoop renaultjes bij elkaar.mrbullet schreef:Zou wel leuk zijn 300+ renaults op tv!! Misschien is het ook leuk voor een de de rondrit door het Noorden van het land!! Robert regel dat eens effe
Vervolgens wordt dan ook van hun verwacht langs te gaan bij de opel's, vw's, peugeot's, etc, etc. Vergeet het maar!
-
- Moderator
- Car: MB
turbo world bestaat 5 jaar:
---------------
Om dit lustrum kracht bij te zetten zijn wij te zien in het televisie programma De Zesde Versnelling op SBS6. De uitzending is op zondag 29 februari aanstaande om 16.55 uur waarin ons bedrijf uitvoerig aan het licht komt. Wij nodigen u uit om op deze manier uitgebreider kennis te maken met ons bedrijf.
--------------------
---------------
Om dit lustrum kracht bij te zetten zijn wij te zien in het televisie programma De Zesde Versnelling op SBS6. De uitzending is op zondag 29 februari aanstaande om 16.55 uur waarin ons bedrijf uitvoerig aan het licht komt. Wij nodigen u uit om op deze manier uitgebreider kennis te maken met ons bedrijf.
--------------------
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
GAAF!Tom schreef:turbo world bestaat 5 jaar:
---------------
--------------------

-
- Contacteer:
Nou ja, 'doen ze goed'... Daar betalen ze gewoon voor...
Gijs
Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
hier heb je een mooi filmpje van een 5gtturbo die een beetje te snel rijd voor de politie!
is van een programma op belgische tv dat "de zware voet" heet.
Dolle pret
mms://mms.web.vmma.be/vtm/dezwarevoet/de_zware_voet4a.wmv
rare link maar toch doet die het!
is van een programma op belgische tv dat "de zware voet" heet.
Dolle pret
mms://mms.web.vmma.be/vtm/dezwarevoet/de_zware_voet4a.wmv
rare link maar toch doet die het!
en als die hierboven het niet doet deze wel
http://www.vtm.be/tv/index_programma_de ... imedia.htm
en dan het filmpje aflevering 4 ,12juni, waar bij staat 110 in de bochten!
dus je ziet hier ins België zijn we geen watjes he
http://www.vtm.be/tv/index_programma_de ... imedia.htm
en dan het filmpje aflevering 4 ,12juni, waar bij staat 110 in de bochten!
dus je ziet hier ins België zijn we geen watjes he

-
- Contacteer:
mooi filmpje 

ook in dat filmpje, "pas op fietser, jajaja, ik zag hem wel..." ME REET! hij zag die fietser echt niet!Remi16v schreef:Leuk filmpke!Wel zonde van zn rijbewijs!!

Hahaha hij zag die fietser inderdaad niet!Wat een mafke*s OOk!Straks rijd hij die fietser aan en dan??Floris schreef:ook in dat filmpje, "pas op fietser, jajaja, ik zag hem wel..." ME REET! hij zag die fietser echt niet!Remi16v schreef:Leuk filmpke!Wel zonde van zn rijbewijs!!

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Mij lukt het ook niet, en ik wil het fILMPJE ZIEN!Droes schreef:link werkt wel, ma op de site van de vtm kan ik ze wel downen, ma die zijn leeg
in winamp doet i nix, en in mediaplayer geeft i fout..
idee???
Wat voor programma gebruiken jullie?
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Je moet de 1e aanklikken en dan doet ie t hij slaat hem op in een buffer en hij begint aftespelen,gewoon met mediaplayer!olijnsma schreef:Mij lukt het ook niet, en ik wil het fILMPJE ZIEN!Droes schreef:link werkt wel, ma op de site van de vtm kan ik ze wel downen, ma die zijn leeg
in winamp doet i nix, en in mediaplayer geeft i fout..
idee???
Wat voor programma gebruiken jullie?

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
You've encountered error message C00D002C while using Windows Media Player. You might be able to find a solution for this error by using one of the following support resources:
Dit zegt ie bij de bovente link, en dan begint ie ook te zeiken over niet voldoende bandbreedte
Dit zegt ie bij de bovente link, en dan begint ie ook te zeiken over niet voldoende bandbreedte

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
-
Zag net bij Editie NL (RTL4) een rode 5 Alpine (Turbo)
op de achtergrond foto staan!
Hij stond in de file i.v.m. de sneeuw.
Iemand van hier?

Hij stond in de file i.v.m. de sneeuw.
Iemand van hier?
blijven proberen, had ik ookolijnsma schreef:You've encountered error message C00D002C while using Windows Media Player. You might be able to find a solution for this error by using one of the following support resources:
Don't walk the grass... smoke it
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Nou en we hebben nu ook een tweede en derde foutcode:
Kan mms://mms.web.vmma.be/vtm/dezwarevoet/de_zware_voet4a.wmv niet openen. (Fout=C00D2EE6)
De verbinding met de server is verbroken. (Fout=C00D0029)
Kan mms://mms.web.vmma.be/vtm/dezwarevoet/de_zware_voet4a.wmv niet openen. (Fout=C00D2EE6)
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ik heb hem inmiddels, wat een mafkezen, 140 waar je 70 mag 
bij mij opent de link nu wel..Joost (DoubleYou) schreef:Nou en we hebben nu ook een tweede en derde foutcode:
heb ff mediaplayer 9 gedownd en i doet het prima
heb die aflevering gezien!!! viel mij niet eens op dat het een R5 GTT was

Ik ben op tv geweest haha! Wel de lokale omroep maar toch
Ik zat naar een interview te kijken die op straat werd gefilmd, kom ik ineens voorbij met m'n Cliootje en ga ik precies achter voor de camera bij de stoplichten stilstaan!! Lachuuuuuh!!!!

-
- Über-Spammer
Nu op Yorin een Renault Megane blauw (lesauto)
en Megane Coupe wit
en Megane Coupe wit
-
- Über-Spammer
arg gemist 

-
- Contacteer:
Jah echt wel mooiRemi16v schreef:Vannavond op sbs6 bij "De grote beurt"
een express behoorlijk omgebouwd;)
iemand toevallig gezien??

Herhaling was geloof ik dinsdag om 22:50 ofzo, maar dat weet ik niet precies...
-
- Contacteer:
Herhaling is elke maandag om 22:50 dan neem ik het altijd op
Echt super programma alhoewel ik die designer soms te koppig vindt zegt iemand geen vleugels geen felle kleuren wat krijgt die een auto met vleugels en rode oranje gele vlammen op zijn motorkap je maakt mij niet wijs dat die dat echt mooi vondt
Niet dat ik het niet mooi vond ik vond het gaaf maar die kerel was er denk ik minder blij mee

Echt super programma alhoewel ik die designer soms te koppig vindt zegt iemand geen vleugels geen felle kleuren wat krijgt die een auto met vleugels en rode oranje gele vlammen op zijn motorkap je maakt mij niet wijs dat die dat echt mooi vondt

Niet dat ik het niet mooi vond ik vond het gaaf maar die kerel was er denk ik minder blij mee