Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
De hele auto is klaar, op het blok na. Dat staat nog bij Patrick en die kan helaas niet vertellen wanneer 'ie klaar is, want er is iets met de freesbank of zo. Ook de wielen zijn nog in bestelling, maar tot die tijd kan 'ie wel rijden met die TSW's.
Merijn schreef:De hele auto is klaar, op het blok na. Dat staat nog bij Patrick en die kan helaas niet vertellen wanneer 'ie klaar is, want er is iets met de freesbank of zo. Ook de wielen zijn nog in bestelling, maar tot die tijd kan 'ie wel rijden met die TSW's.
Dat eerste wist ik...De rest heldert een hoop op Tnx!
Wat Douwe zei vind ik wel interessant...wie rijd hoe en hoe laat aan naar veldhoven? Lijkt me wel leuk om als gehele FNO aan te komen, niet iedereen verdeeld...Dus, wat wordt? Noord haalt zuid op?
~Haas~ schreef:Wat Douwe zei vind ik wel interessant...wie rijd hoe en hoe laat aan naar veldhoven? Lijkt me wel leuk om als gehele FNO aan te komen, niet iedereen verdeeld...Dus, wat wordt? Noord haalt zuid op?
Idee
Douwe rijdt over apeldoorn A50-A12-A50. ik wacht op hem bij het tankstation net na zijn oprit op de A12.
We rijden samen verder tot aan mac heesch. dan kunnen jullie (haas, johan, ferdy?, merijn? en de rest) mee. en rijden dan verder richting veldhoven.
~Haas~ schreef:Wat Douwe zei vind ik wel interessant...wie rijd hoe en hoe laat aan naar veldhoven? Lijkt me wel leuk om als gehele FNO aan te komen, niet iedereen verdeeld...Dus, wat wordt? Noord haalt zuid op?
Idee
Douwe rijdt over apeldoorn A50-A12-A50. ik wacht op hem bij het tankstation net na zijn oprit op de A12.
We rijden samen verder tot aan mac heesch. dan kunnen jullie (haas, johan, ferdy?, merijn? en de rest) mee. en rijden dan verder richting veldhoven.
Is dat wat of zeg je van neh ....
Tijd later te bepalen.
goed plan op zich, wil alleen ook wel wat eerder aansluiten bij jullie ipv Heesch als dat kan...Weet alleen niet zo goed of dat handig is. We rijden tochook over de A50
~Haas~ schreef:goed plan op zich, wil alleen ook wel wat eerder aansluiten bij jullie ipv Heesch als dat kan...Weet alleen niet zo goed of dat handig is. We rijden tochook over de A50
Waar??
HEt eerste tankstation is net 1 km eerder dus dat schiet niet op
En als je bij heesch samen komt kan merijn zijn auto tijdelijk bij de mac zetten en met iemand mee rijden.
he hoi allemaal sorrry dat ik er niet was vrijdag maar moest enorm laaat overwerken zodoende ik ga denk ik mijn baas opblazen of zo snapp ie maar ja volgende keer beter. ik zag dat het niet zo druk was geworden. ik ben nu ook op zoek naar een spuiter di evt mijn motorkap kan spuiten maar eerst een kap vinden en dan nmog het geld hebbe hahahahaha maar dat komt hellemaal goed denk ik zo. volgend weekend lekker lang weekend heb er zin in he laterzzzz ik ga er weer vandoor sebas out
Idee
Is dat wat of zeg je van neh ....
Tijd later te bepalen.
Is goed wat mij betreft vanuitgaande dat ik me goed genoeg voel. Of dat zo is kan ik nu nog niks van zeggen maar dat poste ik donderdag wel.
@Sebastiaan: Heb ik jou vorige week dinsdag (geloof ik) gespot op de weg langs het kanaal richting Veghel? Ik reed in de Willi richting Veghel en jij richting Den Bosch. Jij seinde nog, volgens mij.
Sebastiaan schreef:he hoi allemaal sorrry dat ik er niet was vrijdag maar moest enorm laaat overwerken zodoende ik ga denk ik mijn baas opblazen of zo snapp ie maar ja volgende keer beter. ik zag dat het niet zo druk was geworden. ik ben nu ook op zoek naar een spuiter di evt mijn motorkap kan spuiten maar eerst een kap vinden en dan nmog het geld hebbe hahahahaha maar dat komt hellemaal goed denk ik zo. volgend weekend lekker lang weekend heb er zin in he laterzzzz ik ga er weer vandoor sebas out
als ik iets gemist heb dan hoor ik het wel, maar ben jij dan die kerel met die ongespoten joker kit?
Sebastiaan schreef:he hoi allemaal sorrry dat ik er niet was vrijdag maar moest enorm laaat overwerken zodoende ik ga denk ik mijn baas opblazen of zo snapp ie maar ja volgende keer beter. ik zag dat het niet zo druk was geworden. ik ben nu ook op zoek naar een spuiter di evt mijn motorkap kan spuiten maar eerst een kap vinden en dan nmog het geld hebbe hahahahaha maar dat komt hellemaal goed denk ik zo. volgend weekend lekker lang weekend heb er zin in he laterzzzz ik ga er weer vandoor sebas out
als ik iets gemist heb dan hoor ik het wel, maar ben jij dan die kerel met die ongespoten joker kit?
Nee, dat is iemand anders... Ik zag die gast met die Joker-kit vanochtend weer rijden, maar hij heeft zijn kit eraf gehaald, dus ik verwacht dat 'ie bij de spuiter ligt. Eindelijk!
Nee, hij is nog van mijn broer, maar mijn moeder neemt 'm van hem over. We moeten de auto's nog effe overschrijven en dan neem ik de Corsa over. Alleen had ik zaterdag geen zin om vroeg op te staan.
Het is niet echt handig om af te spreken bij de Mac in Rosmalen, aangezien we dan eerst vanaf de A50 richting Utrecht moeten rijden. Het is niet ver, dus het kan wel, maar echt handig is het niet.
Merijn schreef:Het is niet echt handig om af te spreken bij de Mac in Rosmalen, aangezien we dan eerst vanaf de A50 richting Utrecht moeten rijden. Het is niet ver, dus het kan wel, maar echt handig is het niet.
HEb je een ander idee dan merijn?? En ik weet dat het net 500m om is, maar zou zo niet weten waar we anders tom op kunnen pikken. (dit was trouwens ook een idee van hem )