Inderdaad ziekelijk veel geld, maar ze zijn oh zo mooi, en superlicht. Die dingen wegen echt niks en dat vind ik ook heel belangrijk. De Compomotive velgen zijn loodzwaar, maar die kunnen dan ook weer heel veel hebben. (zijn niet voor niets voor de rally)
En dan te bedenken dat ik de Volk TE37 in 19 inch moet hebben. (niet voor een Renault hoor)
Compomotive velgen
Dan zet je ze toch onder een nieuwe Reno? Ik zou ze wel onder mijn Clio willen hebbuh!Steven schreef:Sja eh dan nog ben je ziekelijk veel geld kwijt voor een setje velgen. En zoveel is de gemmidelde ouwe reno ook weer niet waard.

Onder je BMW zeker?Jeroen W. schreef:Inderdaad ziekelijk veel geld, maar ze zijn oh zo mooi, en superlicht. Die dingen wegen echt niks en dat vind ik ook heel belangrijk. De Compomotive velgen zijn loodzwaar, maar die kunnen dan ook weer heel veel hebben. (zijn niet voor niets voor de rally)
En dan te bedenken dat ik de Volk TE37 in 19 inch moet hebben. (niet voor een Renault hoor)

Go ahead, ik houd je niet tegen.Juno schreef:Dan zet je ze toch onder een nieuwe Reno? Ik zou ze wel onder mijn Clio willen hebbuh!![]()
![]()
En nee ik ben geen fonds...
Hehe sja als we dat eens wisten 
Gewoon ff op jou siste geklikt in je profile, zag e rnogal wat BMW's tussend waaronder een 330D Touring met als naam Jeroen.
Dat zal de jouwe wel zijn denk
Nice ding, das nog es wat anders als die roestige reno-rommel
Enneh wat wordt het nieuwe beest?

Gewoon ff op jou siste geklikt in je profile, zag e rnogal wat BMW's tussend waaronder een 330D Touring met als naam Jeroen.
Dat zal de jouwe wel zijn denk

Nice ding, das nog es wat anders als die roestige reno-rommel

Enneh wat wordt het nieuwe beest?
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Is ie toch een beedje renault liefhebber, met een nissan (renault) 350ZSteven schreef:Ah zover was ik nognie met uitspitten.
Wel massive zo'n 350Z
Project: GTT Blue Sport
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Wat is dat voor motor steven?? Of anders gezegd waar komt ie uit?Steven schreef:Er past trouwens ook een RB26DETT motor in een 350Z
Nu nog een Reno waar dat blok inpast
Project: GTT Blue Sport
Als ik het goed heb uit een Nissan Skyline 

sjonge jonge wat een bedragen voor een paar velgen ik zelf zou dat geld liever uitgeven voor serieuzere tuning dwz het betere motor tuning werk.
maarja ieder zo zijn eigen idee over tunen he.maar die karrewielen van 16" en groter komen bij mij echt op de laatste plaats.
verder kan dat volgens mij ook absoluut niet meer normaal rijden onder onze kleine snelle renaultjes.
maar zoals ik al zij ieder zijn eigen ding he.
maarja ieder zo zijn eigen idee over tunen he.maar die karrewielen van 16" en groter komen bij mij echt op de laatste plaats.
verder kan dat volgens mij ook absoluut niet meer normaal rijden onder onze kleine snelle renaultjes.
maar zoals ik al zij ieder zijn eigen ding he.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
-

-
- Contacteer:
Al een strakkere prijs gevonden Robert?
-
- Contacteer:
Ik ook! Ben nog steeds erg fan van witte velgen. Ant1: weet jij hoe groot de witte Speedline Corse velgen onder de Super 1600 Clio zijn?
Elmo
Elmo
17 "
is maximaal voor super 1600
is maximaal voor super 1600
there is no spoon.
-
nog niet. Maar voor het echte onderhandelingswerk (lees: bestellen) dien ik toch allereerst alle maten exact te weten.elmotheelk (Eric) schreef:Al een strakkere prijs gevonden Robert?
Et-waarde zit ik nog een beetje mee aangezien ik nog niet precies weet hoe de voorwielophanging eruit gaat zien...