Ik ben voor komend weekend op zoek naar een verzettang. Waar kan ik deze vandaan halen? Bij Boels en Bo-Rent verhuren ze dit niet. Kopen is een (prijzige) optie, maar wederom: waar?
Maar wat natuurlijk de beste optie zou zijn is als ik de tang een dagje van iemand kan lenen
Iemand die mij hiermee kan helpen?
Matijs schreef:Ja ik ga morgen eens even wat rondbellen.
Maar ik had natuurlijk stiekum gehoopt dat er in de buurt een lid zou zijn die zo'n ding gewoon heeft liggen
~HEb ze dit weekend wel bij de hand maar ik zit totaal aan de andere kant van ht land dan..
In Heerlen ligt een winkel special voor lasbenodigdheden die hebben ze voor 45 euro ofzo dacht ik. Ik heb er 1tje gekocht met prop en verzet in 1. Die zijn 72 euro. Veel geld voor een tangetje, maar ondertussen meer dan de moeite waard.
Voorruitlijst vervangen. Op zich een klein klusje, maar zo'n tang is toch wel erg handig. En als ik hem niet heb wordt mijn lasser boos
Zou ik jouw tang tegen een kleine vergoeding mogen lenen zondag? Ik zou er erg mee geholpen zijn
Als we hem echt nodig hebben dan zullen we hem zondag aan het eind van de ochtend moeten komen halen. Als dat jou uitkomt tenminste...
PM me je nummer even, dan bel ik je als ik meer weet.
Nee, lassen ging helaas niet door. Is doorgeschoven naar komend weekend. Als ik deze week de tang nog nodig heb dan bel ik je wel even. In ieder geval bedankt
ik was net naar de brezan om zon fijne tang te scoren.
een verzettang is iets van E60, een gecombineerde verzet/pons plm E135. (midlock)
Beetje duurder dan die E60 vd rustbuster, dus niet gedaan.