het enige mooie eraan vind ik de wielen en de voorbumper...
de focus koplampen zijn niet echt mijn smaak om het maar even zacht uit de drukken
wat is jullie mening?
Dit MOET gephotosjopt zijn...of die gast is echt wappie geworden...aan de wazigheid van de eerste foto moet het haast wel een sjop zijn hoor...maar ja die Engelsen
Jamie Shaw heeft die Carisma 5GTT...jeweetwel, die zilvere met extreme bodykit?
MartijnG schreef:Dit MOET gephotosjopt zijn...of die gast is echt wappie geworden...aan de wazigheid van de eerste foto moet het haast wel een sjop zijn hoor...maar ja die Engelsen
Jamie Shaw heeft die Carisma 5GTT...jeweetwel, die zilvere met extreme bodykit?
oooow die! die kenk wel ja!
kdacht eerst ook dat et gesoept moest zijn, maar hij is echt op alle fotos precies even lelijk... hijs gewoon ziek dnek ik
[quote="MartijnG"]Dit MOET gephotosjopt zijn...of die gast is echt wappie geworden...aan de wazigheid van de eerste foto moet het haast wel een sjop zijn hoor...maar ja die Engelsen
quote]
Laten we het hopen . Als die niet gephotosjopt is, dan is die wel even bezich geweest zeg.
Ja, dat ie het doet okee...maar doen het dan ook GOED!! Die motorkap is zo scheef als een banaan. EN zijn die uitlaten nou gewoon NEP??!! En ik weet het, respect is everything, maar dit vind ik gewoon afschuwelijk...
precies, die dakspoiler vink ook wel strak, alleen die lampen bah bah...
owja.. wie is jamie shaw of hoor ikdat te weten?
Jamie Shaw heeft idd die dikke 5 met Carisma GTR Bodykit, maar daar doelde ik niet op. Hij is degene met twee uitlaten door de kofferklep heen, volgens mij was hij de eerste.
wie gaat er mee naar de overkant heb me moker al in de koffer
jezus wat een enorm lelijke auto zeg
je gaat toch geen vrot lampen in je renault zetten
fuck that guy
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
Past die radiateur niet onder motorkap? Ach dan vouw je de motorkap er toch overheen...., dan heb je ook nog ruimte voor een setje grote lampunits.....