Het zal wel aan mij liggen, maar hoe krijg ik in gods naam die sticker op de binnenkant van mijn raam!?!?!
De letters moeten toch op de wittekant blijven zitten?
Ik had met mijn stomme hoofd dus een sticker in spiegelbeeld(gezien van buiten) op mijn raam geplakt, omdat hij op het transparante deel van de sticker bleef zitten. Ik was er niet helemaal bij met mijn hoofd!
Bij mijn stickers blijven de letters op het transparante deel zitten!
Hulp graag.
Laatst gewijzigd door Juno op di 23 mar 2004 12:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Gewoon van die witte strip eraf trekken, ondergrond goed schoonmaken eerst, dan doorzichtige strip plakken waar die moet, dan met een pasje ofzo ff goed wrijven dat het allemaal goed zit en de luchtbellen eruit zijn en dan voorzichtig eraf halen weer, dan blijven de letters zitten en de strip is weg!
dat klopt je sticker is gesneden en om de letters bij elkaar te houden zit er application tape op das die transparante reut, dus de letters moeten op de transparante sjit blijven zitten. Wil je zeker van je zaak zijn dat de stikker super makkelijk te plakken is gebruik dan een planten spuit met 2 druppeltje zeep erin dan kan je nog een beetje schuiven maar laat de boel wel goed drogen voordat je de bende eraf trekt
witte deel er af trekken, doorzichtige deel met letters aan de buitenkant op je raam plakken.
goed wrijven en dan langzaam het doorzictige deel er af trekken.
Marcel B. schreef:Kan je vertellen dat een paar van die kutkoters et toch voor elkaar hebben gekregen met die sneeuwval om een paar letters van mijn ruit af te vegen
Maarja...
Precies, dat soort dingen, daar wil ik mijn sticker tegen beschermen.
Marcel B. schreef:Kan je vertellen dat een paar van die kutkoters et toch voor elkaar hebben gekregen met die sneeuwval om een paar letters van mijn ruit af te vegen
Maarja...
Kwaliteit?
Ik kon met veeeeel moeite de vorige stickers van m'n auto afkrijgen!