RenaultclioII16v (Peter) schreef:Alles van de motor is gewoon te leveren via Renault sport en kost compleet ongeveer 100.000,-
Je moet dan wel elke 2000 km compleet reviseren
100000 slaat volgens mij nergens op. Ik zal Jan eens vragen, maar ik schat dat een complete motor minder dan 15000 kost, en dat je voor injectie/inlaat & electronica nog een 10000 kwijt bent.
Overigens komt de motor niet van Renault, maar van Sodemo, net zoals alle Renault Sport motoren.
RenaultclioII16v (Peter) schreef:Alles van de motor is gewoon te leveren via Renault sport en kost compleet ongeveer 100.000,-
Je moet dan wel elke 2000 km compleet reviseren
100000 slaat volgens mij nergens op. Ik zal Jan eens vragen, maar ik schat dat een complete motor minder dan 15000 kost, en dat je voor injectie/inlaat & electronica nog een 10000 kwijt bent.
Overigens komt de motor niet van Renault, maar van Sodemo, net zoals alle Renault Sport motoren.
Ik heb dit vorig jaar ergens gelezen/gehoord dat heel de AUTO op een 100000 euro kwam als je hem zou bestellen bij renault, dus kant en klaar.
wouter 16v schreef:
Ik heb dit vorig jaar ergens gelezen/gehoord dat heel de AUTO op een 100000 euro kwam als je hem zou bestellen bij renault, dus kant en klaar.
Klopt; enige nadeel is dat er maar 6 zijn, en Renault de auto niet zomaar aan iedereen levert.
wouter 16v schreef:
Klopt; enige nadeel is dat er maar 6 zijn, en Renault de auto niet zomaar aan iedereen levert.
Heb ook gehoren van iemand die bezig was om erin in zijn clio te bouwen, dat alleen de bak al op 15000 euro kwam, zonder toebehoren, dus alleen de bak.
wouter 16v schreef:Ik heb dit vorig jaar ergens gelezen/gehoord dat heel de AUTO op een 100000 euro kwam als je hem zou bestellen bij renault, dus kant en klaar.
In het begin was de maximale aanschafwaarden $100.000
nu worden ze al aangeboden voor meer dan 125.000 tweede hans.
Je hebt ze al snel gevonden op het net. Er staan er in ieder geval twee te koop voor 120k en 135k euro, best leuke bakkies. En alle rallywagens zijn altijd streetlegal, dus deze ook. Maar steven, naast de zes die Renault zelf heeft opgebouwd zijn er volgens mij wel nog een aantal die in eigen beheer zijn opgebouwd, anders worden die zes wagens wel voor 300% ingezet...
2 fabrieks clio's bj 2004?
1 jan de winkel bj 2004?
1 carsten mohe bj 2002?
minimaal 2 tekoop op http://www.rallycarsforsale.net
1 motorsport international ex david loix bj 2002?
zit ik al op 7
edit bedoel 3 voor 'fabrieksteam' twee in het wk en 3 in het frans kampioenschap