Of wiens auto is het, dan kan ik het hem vragen?
[img]http://home.planet.nl/~wess0151/HPIM0715.jpg[/img]
Dennis
449 dus als het goed is.Edwin16v schreef:De kleur is gewoon Alpine Blue.
Ik zal het nummer wel effe vragen aan hem.
Edwin, kun je eens uitpluizen waar dit 5je vandaan komt?Edwin16v schreef:Die GTT is van Ramon, is een maat van me die was meegereden naar Breda.
De kleur is gewoon Alpine Blue.
Hee Frits.....SOEPKIP.......Frits schreef:449 dus als het goed is.Edwin16v schreef:De kleur is gewoon Alpine Blue.
He Chris......Chris schreef:De kleur is overigens 495.Frits schreef:449 dus als het goed is.Edwin16v schreef:De kleur is gewoon Alpine Blue.
Ramon heeft hem een half jaar geleden ergens in Vlaardingen gekocht geloof ik.Chris schreef:Edwin, kun je eens uitpluizen waar dit 5je vandaan komt?Edwin16v schreef:Die GTT is van Ramon, is een maat van me die was meegereden naar Breda.
Hij reed vroeger volgens mij in Bodegraven en is toen ingeruild bij de plaatselijke Peugeot dealer voor een Partner. Die (misschien) oude eigenaar spreek ik nog wel eens, ook hem zal ik het eens vragen.
Voor Ivo, dat is ook die gast met die dikke Transporter en dat Vito/Kliko plaatje.
Met vroeger bedoel ik 4/5 jaar geleden.Edwin16v schreef:Ramon heeft hem een half jaar geleden ergens in Vlaardingen gekocht geloof ik.Chris schreef:Edwin, kun je eens uitpluizen waar dit 5je vandaan komt?Edwin16v schreef:Die GTT is van Ramon, is een maat van me die was meegereden naar Breda.
Hij reed vroeger volgens mij in Bodegraven en is toen ingeruild bij de plaatselijke Peugeot dealer voor een Partner. Die (misschien) oude eigenaar spreek ik nog wel eens, ook hem zal ik het eens vragen.
Voor Ivo, dat is ook die gast met die dikke Transporter en dat Vito/Kliko plaatje.
[schaam modus] sorry ik zat fout. moet ook niet gelijk te veel schreeuwen [/schaam modus]Ivo8hoven schreef:Maar let op, 494 is ook mogelijk, Jeffrey, en die stond niet al te lang geleden te koop...Chris schreef:De kleur is overigens 495.Frits schreef:449 dus als het goed is.Edwin16v schreef:De kleur is gewoon Alpine Blue.
iemand?ActionHank schreef:waar zijn de originele kleurcodes te vinden? Ik wil de mijne met dezelfde kleur spuiten, want van binnen is tie nog prima en het kleurtje (naja kleur, het is grijs) vind ik wel wat hebben. accentueerd lekker met rood en zwart.
Onder de motorkap op een alu plaatje, aan de rechter kant bijna onderin.ActionHank schreef:iemand?ActionHank schreef:waar zijn de originele kleurcodes te vinden? Ik wil de mijne met dezelfde kleur spuiten, want van binnen is tie nog prima en het kleurtje (naja kleur, het is grijs) vind ik wel wat hebben. accentueerd lekker met rood en zwart.
hehe, of is het weer een hele domme vraag!
Goeie voor bij de FAQ. samen met een uitleg van de typeplaatjes..jochem de haas schreef:er kan bija wel een lijst worden op gestart met kleur nrs
Naam heb je toch, en de fabrikant.Remco T. schreef:hehe dan ga ik me buitengesloten voelen zonder kleurnummer![]()
In de gallery een toevoeging maken waarbij kleurnummer te lezen is?Frits schreef:Goeie voor bij de FAQ. samen met een uitleg van de typeplaatjes..jochem de haas schreef:er kan bija wel een lijst worden op gestart met kleur nrs
Super Joost! lijkt me heel goed idee! en dan alleen toegankelijk voor leden ofzo...Joost (DoubleYou) schreef:In de gallery een toevoeging maken waarbij kleurnummer te lezen is?Frits schreef:Goeie voor bij de FAQ. samen met een uitleg van de typeplaatjes..jochem de haas schreef:er kan bija wel een lijst worden op gestart met kleur nrs