geleuter

Tis wat je "normaal" noemt.Jesper16v schreef:Maar in onze vrije tijd zijn we (volgens mij) best normaal hoor!
T wordt eerst tijd dat je je weer eens voorsteld. we zijn bijna vergeten hoe je er uit ziet.Nielske schreef:volgens mij moeten ik en mijn alterego maar weer es wat gaan posten!!!
niveau is nog steeds schrikbarend laag, hahahaha![]()
Niels! Kom anders morgen nog effe naar Beuningen... Wellicht is het je laatste kans om de achterbank van de Willi nog even te bevuilen of om synchroon te schakelen met die blauwe pook (eehhmmmm...Nielske schreef:volgens mij moeten ik en mijn alterego maar weer es wat gaan posten!!!
see u all soon....
Whahah die blauwe pook, ik wil het niet weten allemaal!Merijn schreef:Niels! Kom anders morgen nog effe naar Beuningen... Wellicht is het je laatste kans om de achterbank van de Willi nog even te bevuilen of om synchroon te schakelen met die blauwe pook (eehhmmmm...Nielske schreef:volgens mij moeten ik en mijn alterego maar weer es wat gaan posten!!!
see u all soon....).
Je moet toch eens wat vaker komen tom, dan had je het wel geweten.....Tom schreef:net ding zeg.
En wat anders. Heeft iemand Patrick (amsterdam, williams) ooit nog wel eens gezien?
Nee, man... Ik zit tegenwoordig bij de Opel Club, he!
Nou nou is er weer drank is het spel....Merijn schreef:Ik ben net gebeld door een goede vriend van me dat ie geslaagd is voor zijn HEAO en of ik vanavond wat kwam drinken cq. zuipen. Dus het staat nu op losse schroeven of ik er vanavond wel bij ben!