ACT: Films&Series
C'etait un rendez vous...Chris schreef:Hehe, net ff een filmpie gezien waar ze met een Alpine 110 als een gek door Parijs rijden om op tijd bij een Rendez Vouz te komen bij de Sacre Coeur
Beetje fake en meer suggestie van snelheid door laaggemonteerde camera. Leuke speed flick en cult film maar niet echt spektakel. Dan liever ghostrider...

Ze dachtten eerst dat het een Ferrari was, maar naar lang onderzoek mede door Autovisie(?) zijn ze erachter gekomen dat het een Alpine was. Tenminste zoiets begreep ik. Ze hadden de route genomen met een Crossfire blabla, en het bleek niet mogelijk dat het met een Ferrari was gereden, en na een lang onderzoek kwamen ze uit op de A110.speedline schreef:C'etait un rendez vous...Chris schreef:Hehe, net ff een filmpie gezien waar ze met een Alpine 110 als een gek door Parijs rijden om op tijd bij een Rendez Vouz te komen bij de Sacre Coeur
Beetje fake en meer suggestie van snelheid door laaggemonteerde camera. Leuke speed flick en cult film maar niet echt spektakel. Dan liever ghostrider...
Misschien fake, maar leuk was ie zeker, helemaal toen hij die vuilniswagen passeerde, en je die vrouw met het hondje haar buik in zag houden.
Voor die tijd wel spektaculair vond ik.

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
ja het schieten down-town, perfect geluid!!!!Jasper16v schreef:Vanavond 20:35 HEAT op Veronica, een echte topper met DE actie scene.

eergister bad boys 2 gezien, is hier al voorbij gekomen, briljante film 
straks A Man Apart, nieuwe film met Vin Benzine, met ook bezig met Gothika met Hale Berry, die komt 18 maart in de bios. niks bios

straks A Man Apart, nieuwe film met Vin Benzine, met ook bezig met Gothika met Hale Berry, die komt 18 maart in de bios. niks bios

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Contacteer:
Ja HEAT is een toppertje
Maar die schietscene ben je eigenlijk verplicht om met 5.1 te lusiteren.
En om 22:15 komt Ali G in da USAiii op ned 3

En om 22:15 komt Ali G in da USAiii op ned 3

wereldsMarcel B. schreef:handig he, FTD

Wat is FTD nou weer 

jaaaaaaaaaaaaa 

Ik ben nu bezig met "Along came Polly", een of andere komische film.
-
- Contacteer:
heb gisteren de 2dvd versie lotr return of the king geplukt via ftd.
voor mij geen emule of kazzaa meer
voor mij geen emule of kazzaa meer

full threads database
kan je psies zien in welke alt.binaries.nogwat welke film, cd, of wat dan ook gepost word, wanneer, hoe laat, hoe veel, forum erbij, perfect. ze hebben alleen nu een ledenstop, 50000 leden max. ben benieuwd wanneer ze die opheffen.
verder heb je dan nog een proggie nodig zoals NewsBin Pro of Grabit om die files te downen.
lees er meer over op http://www.pchelpforum.nl en dan bij hete waren
kan je psies zien in welke alt.binaries.nogwat welke film, cd, of wat dan ook gepost word, wanneer, hoe laat, hoe veel, forum erbij, perfect. ze hebben alleen nu een ledenstop, 50000 leden max. ben benieuwd wanneer ze die opheffen.
verder heb je dan nog een proggie nodig zoals NewsBin Pro of Grabit om die files te downen.
lees er meer over op http://www.pchelpforum.nl en dan bij hete waren

zo, Gothika is klaar. 18 maart in de bios?? niks drvan. en met NL subs 

En is de kwaliteit een beetje goed dan?
perfect, film is natuurlijk wel gecomprimeerd, je moet toch onder die 4.7G komen, maar geluid en beeld is op mijn tv (Philips 28PW8818) PERFECT.
Hmmmmmm.....klinkt erg interessant 

ga maar eens uitdokteren hoe je moet Newsbinnen dan, ken je ook net als ik dag en nacht solliciteren naar een warning omdat je je fair use policy overschrijdt 

Pfffff....je moet minimaal 10gig vrije ruimte hebben
Dat vind ik toch een beetje teveel van het goede

ja wat wil je nou dan? voor een dubbeltje op de eerste rij? helaas.... 1 keer nog geen 100 euro investeren in een 120G harddisk en rammen maar!
Ik hou het voorlopig nog wel even bij DivX. Ik heb ook nog geen DVD-brander, dat komt nog wel als ik een nieuwe pc koop over een paar maanden ofzo.
ahaaaaa zeg dat dan 

die nieuwsgroepen gaan ook op je volle abo snelheid.
pieksnelheid met mijn kabeltje is 1,42 Mbps bits of bytes, delen door 8 is een goeie 177kb/s, continue. dan schiet die dikke 4G ook wel op, ligt trouwens ook aan uit welke groep je lurkt.
vaak laat ik m snachts gewoon doorlopen, als ik slaap en werk ken ik toch niet branden dus innteresseert het me niet hoe snel die is. als ie maar klaar is als ik thuiskom
pieksnelheid met mijn kabeltje is 1,42 Mbps bits of bytes, delen door 8 is een goeie 177kb/s, continue. dan schiet die dikke 4G ook wel op, ligt trouwens ook aan uit welke groep je lurkt.
vaak laat ik m snachts gewoon doorlopen, als ik slaap en werk ken ik toch niet branden dus innteresseert het me niet hoe snel die is. als ie maar klaar is als ik thuiskom

Maar ik zit ook met een limiet van iets van 10gig ofzo
Dan zou ik die er in een paar dagen zo doorheen jagen