Wie kent de gtt-motor zo goed dat als die er in rijdt kan horen/voelen/zien wat er mis is? Elke keer als ik in mijn egtt rijd dan rij ik niet prettig, horten, stoten, toerenproblemen, stoplicht wegrijden valt soms uit... Naar mijn idee is er aardig wat mis al heb ik geen idee wat. Kunnen best allemaal kleine dingen zijn, maar ook dat is lastig...
Zou iemand langs kunnen komen om met mij mee te rijden om zo de problemen te ontdekken? Ik begin er langzamerhand geen zin meer in te hebben, en voor er een lpg installatie in gaat wil ik eerst de motor goed hebben.
Is er ook een bedrijf die de motor compleet goed in- en afstelt op dagelijks rijden? Ik weet dat FGH Engineering (ofzo) in groningen of friesland waar ook de rollerbankmeeting was de motor kan instellen op maximaal vermogen enzo, maar da's aardig ver en daarnaast wil ik goed kunnen rijden met m'n wagen! En dat doetie niet...
Soms, en naar mijn idee wordt het steeds vaker, denk ik gewoon aan verkopen van die auto en dan een GOEDE auto te kopen. Maar daarnaast vind ik dat ook weer zonde want ik heb er zoveel geld en tijd ingestoken...
Allerhande GTT motorproblemen
-
- Berichten: 5375
- Lid geworden op: di 13 mei 2003 22:30
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Locatie: Netherlands
- Contacteer:
Nou nou 
Het is vanaf hier allemaal moeilijk te zeggen, maar ik heb over een weekje of 2 wel vakantie, je moet toch nog afkomen, dan kijken we eens of we 't beestje kunnen afstellen

Het is vanaf hier allemaal moeilijk te zeggen, maar ik heb over een weekje of 2 wel vakantie, je moet toch nog afkomen, dan kijken we eens of we 't beestje kunnen afstellen

Freddy Cane in gorredijk bedoel je 

-
- Berichten: 5375
- Lid geworden op: di 13 mei 2003 22:30
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Locatie: Netherlands
- Contacteer:
@Riël: dat zou erg cool zijn! Over 2 weken, is dat met goede vrijdag en pasen? We spreken wel via msn of pm wat af 
@edwin: ik bedoel idd Freddy Cane. Maar dat bedrijf van hem heet toch anders? Daarvan had ik alleen de naam (gedeeltelijk) onthouden.
Alleen, na zo'n lange rit heb ik geen problemen meer met de auto, de problemen zitten in de 10 tot 15 minuten na het starten, daarna is het weg. Dus kom ik daar aan kom in Sittard, valt er niet echt veel meer te zien aan problemen. Of hij moet daar een nachtje staan en dat ik dan met de trein heen en weer ga. Maar dat kan alleen in 't weekend, da's dan gratis. Anders kost het zoveel. Zouden we nog iets kunnen knutselen aan de auto?

@edwin: ik bedoel idd Freddy Cane. Maar dat bedrijf van hem heet toch anders? Daarvan had ik alleen de naam (gedeeltelijk) onthouden.
Alleen, na zo'n lange rit heb ik geen problemen meer met de auto, de problemen zitten in de 10 tot 15 minuten na het starten, daarna is het weg. Dus kom ik daar aan kom in Sittard, valt er niet echt veel meer te zien aan problemen. Of hij moet daar een nachtje staan en dat ik dan met de trein heen en weer ga. Maar dat kan alleen in 't weekend, da's dan gratis. Anders kost het zoveel. Zouden we nog iets kunnen knutselen aan de auto?

Ik zeg maar zo, kan je het in een ax, dan kan je 't zeker in een express 
Ik moet hem sowieso nog even nakijken joost, dat was part of the deal
wordt eens tijd. 2 blauwe schermpjes er op?

Ik moet hem sowieso nog even nakijken joost, dat was part of the deal

-
- Berichten: 5375
- Lid geworden op: di 13 mei 2003 22:30
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Locatie: Netherlands
- Contacteer:
Ow 2 blauwe schermpjes, dan moeten ook de grille en lampen, ow en dan dus ook de motorkap. Ow en dan prepareer ik de skirts en wielkastverbreder voor ook alvast
Wit of gewoon ongespoten? 
Gezien jou pm-aanbod en de huidige hoogte van m'n rekening is een lpg installatie toch wel redelijk lastig, maar wil ik wel. Van het weekend maar even kijken of een andere 208 ontsteking en de verplaatsing daarvan naar achter het schutbord helpt ter verbetering van het rijden.


Gezien jou pm-aanbod en de huidige hoogte van m'n rekening is een lpg installatie toch wel redelijk lastig, maar wil ik wel. Van het weekend maar even kijken of een andere 208 ontsteking en de verplaatsing daarvan naar achter het schutbord helpt ter verbetering van het rijden.