Info over clio 16v

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Tri$16v

ik heb gelezen dat er veel mensen hier weleens of regelmatig bij Verban in Rijswijk komen.
Nu heb ik op de site van Verban een mooie clio 16v zien staan en vraag me af of er mensen hier zijn die deze toevallig hebben zien staan daar.Wat zijn jullie bevindingen over deze auto , is er iemand toevallig die er al een proefritje in heeft gemaakt of hem wat nader heeft bekeken of meer info heeft over deze auto?

Ik ga aankomende Zaterdag zelf ff langs maar ben zo verschrikkelijk nieuwsgierig en kan erg moeilijk wachten :wink: dus als er iemand is die al wat meer weet van deze auto ik hoor het graag (Y)

Het gaat om deze auto :

http://www.profinder.nl/occasion/viewau ... 30801&ap=n

Waarschijnlijk hebben jullie er een nieuw lid bij als deze goed is :wink: :beer:
Emad

Nou het eerste wat me opvalt is de prijs. Die mag wel een stuk zakken vind ik persoonlijk. Maarjah tis wel een mooie kleurtje joh. Succes verder nog
Riël
Über-Spammer

Veban staat goed aangeschreven zover ik weet, verder is het een erg jonge wagen met weinig km dus mag zijn geld wel waard zijn.

Succes, ik sluit dit topic want het is niet toegestaan advertenties te bespreken in het forum om oneindige discussies te voorkomen ... Mensen pmmen je wel als ze meer weten, toch ? ;)

En alvast welkom als nieuw lid (Y)
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Gesloten