jochem de haas schreef:Seat ibiza 2.0 16 v cupra 150 pk( oud type) tegen 5GT TURBO
PPSSSSTTT PPSSSSTTT , ff met de dump valve op de bumper blijven hangen in 2de 3de 4de 5de versnelling, oftewel gas over ( ik kon ermee spelen )en dus niet echt leuk om tegen te sporten.
probeer dat maar eens met de Leon cupra R(225pk)
ik ga erover,GTTke ook??????????????,,,
jochem de haas schreef:Seat ibiza 2.0 16 v cupra 150 pk( oud type) tegen 5GT TURBO
PPSSSSTTT PPSSSSTTT , ff met de dump valve op de bumper blijven hangen in 2de 3de 4de 5de versnelling, oftewel gas over ( ik kon ermee spelen )en dus niet echt leuk om tegen te sporten.
Dit weekend in omgeving Delft/Leiden maar liefst vier keer naast een megane coupe gestaan, twee keer rtc sticker (grijs metallic en blauw metallic), maar geen één die het gas induwde... Wil toch wel zien wat het doet...
Vandaag al vroeg aan het sporten geweest Haas...?
nope was vrijdag , richting leiden .
cupra r ben ik nog niet tegen gekomen , helaas . ik kan het altijd ff proberen en dan zien we wel hoe ver ik kom
evo schreef:Net naast een Opel Speedster bij stoplicht. Met 100 meter voor me het 2e stoplicht, waar een vrachtwagen voor staat! (aan mijn kant) Gemiste kans!
Toen moest ik rechts en hij rechtdoor! Volgens mij was het een autoverkoper van de Opel garage vlakbij!
Balen, zo'n kans krijg je niet elke dag!
Kweet nie wat voor een Clio 16v je hebt maar ik kon m voor geen meter bijhouden
Speedster Turbo gaat in 4,9, dus wat dat betreft...
Opel en Lotus gaan trouwens al way back... Vroeger in de Opel Lotus raceklasse. De Omega Lotus (precieze naam weet ik niet). Het is dus niets nieuws dat Opel de kennis op autosportgebied overneemt van Lotus. Ik noem dat gewoon slim...
Het is juist wel slim om Opel een wat sportiever imago te geven. Net zoals ze dat gedaan hebben met de Astra OPC en de Vectra GTS. Ze merken gewoon dat daar wel een hoop winst valt te boeken. Zeker nu ze ook met de Vectra gaan meedoen in de DTM.
zo'n OPC of GTS versie vind ik niets mis mee, dat past ook wel in de strategie. Maar de speedster is gewoon een slappe aftrek van een erg mooie en doordachte elise. Ik zou het haast sneu gaan vinden voor de elise bezitters. Je zult toch zo'n opel stumper tegen komen zeg
Merijn schreef:Het is juist wel slim om Opel een wat sportiever imago te geven. Net zoals ze dat gedaan hebben met de Astra OPC en de Vectra GTS. Ze merken gewoon dat daar wel een hoop winst valt te boeken. Zeker nu ze ook met de Vectra gaan meedoen in de DTM.
Opel doet al jaren mee in de DTM: calibra, astra coupe, nu vectra ja
Ik lijk het wel op te nemen voor Opel, maar heb hekel aan Opel
Pas sinds kort is DTM weer nieuw leven ingeblazen, dus dat is echt iets van de laatste jaren. Daarom hebben ze denk ik ook de Astra Coupe Extreme en in mindere mate de Coupe Turbo in de markt gezet. Niet de meest geslaagde auto, maar het zal er best mee te maken hebben.
Maar goed, ik zou me absoluut niet schamen in een Speedster Turbo.
Over Opel gesproken; mijn Corsa 2.0 is net 2 weken af. Niemand verwacht dat een boodschappenauto zo hard kan. haha Fiat Stilo Abarth's zijn echt zo traag als de cijfers zeggen. Heb trouwens op Assen 2 weken geleden tegen een Williams mogen rijden. Net verloren, maar ja, tis ook maar een 8V.