hoi
ik wil mij gtt laten spuiten omdat ik roest heb......tja was te verw88 met een '87 maargoed
ik las op de site van jl-tuning, dat die ook spuitwerke en laswerk verrichten?
weet iemand daar iets van??
en anders een andere goede spuiter....
wie kan mijn gtt spuiten(of weet een goed adres)??
gewoon even bij jezelf in de buurt rondvragen bij verschillende auto bedrijven of dealers.
is heus niet zòn vreemde klus hoor kan elke goede autoschadehersteller in principe wel maar schrik niet van de euri`s die het gaat kosten!!
is heus niet zòn vreemde klus hoor kan elke goede autoschadehersteller in principe wel maar schrik niet van de euri`s die het gaat kosten!!
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
-
- Contacteer:
Daarom is ie neem ik aan op zoek naar iemand die dat voor minder voor hem kan doenmark 5t schreef: maar schrik niet van de euri`s die het gaat kosten!!
Sorry, maar ik kan niet spuiten, weet zelf ook niet direct iemand
Tip:
als je het door een bedrijf wilt laten doen:
http://www.alacar.nl
Kun je gelijk je prijs online bepalen...
als je het door een bedrijf wilt laten doen:
http://www.alacar.nl
Kun je gelijk je prijs online bepalen...
De Werf in Castricum. Dan moet je gelijk ff zeggen dat je via mij kom 
Volgens mij kost het spuiten van een 5 binnen/buiten met voorbewerking (schuren) zonder al te veel plaatwerk gedoe, zo rond de 1500 a 2500 euri....

Volgens mij kost het spuiten van een 5 binnen/buiten met voorbewerking (schuren) zonder al te veel plaatwerk gedoe, zo rond de 1500 a 2500 euri....
-
- Über-Spammer
WOW dit ben ikke kwijt als het goed is.>>
Online prijsberekening
U heeft een kleine auto, met metallic lak, waarvan alle liggende delen en alle staande delen gespoten worden met Super spuitwerk.
Uw paneelcode: n.v.t.
Uw prijsopgave voor spuitwerk is: 1 811,30
Milieu toeslag: 44,00
--------------------------------------------------------------------------------
Totaal prijs (incl. BTW): 1 855,30
Genoemde prijzen zijn adviesprijzen voor het spuitwerk incl. BTW en geldig per 1 januari 2003. Prijswijzigingen en zetfouten voorbehouden.
Online prijsberekening
U heeft een kleine auto, met metallic lak, waarvan alle liggende delen en alle staande delen gespoten worden met Super spuitwerk.
Uw paneelcode: n.v.t.
Uw prijsopgave voor spuitwerk is: 1 811,30
Milieu toeslag: 44,00
--------------------------------------------------------------------------------
Totaal prijs (incl. BTW): 1 855,30
Genoemde prijzen zijn adviesprijzen voor het spuitwerk incl. BTW en geldig per 1 januari 2003. Prijswijzigingen en zetfouten voorbehouden.
Een goed adresje doet het voor onder de duizend. Tip, zoek in belgie.
Dan ist adresje misschien wel goed maar het spuitwerk denk ik een stuk minder of de man zou geenRiël schreef:Een goed adresje doet het voor onder de duizend. Tip, zoek in belgie.
winst willen maken wat mij heel onwaarschijnlijk lijkt.
-
- Contacteer:
Valt wel mee, ik ken een kerel die het af en toe zwart erbij wil doen in het weekend. Dan breng je hem op donderdag naar het bedrijf van zijn baas en haal je hem dinsdag weer op. Kerel vraagt 850 voor een gedemonteerde wagen die nog niet voorbewerkt is, vrij netjes. Hij heeft een paar jaar geleden nog prijzen gewonnen voor z'n spuitwerk en ik heb er al wat wagens gebracht, altijd netjes...Remco T. schreef:Dan ist adresje misschien wel goed maar het spuitwerk denk ik een stuk minder of de man zou geenRiël schreef:Een goed adresje doet het voor onder de duizend. Tip, zoek in belgie.
Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
300 euro lak, de rest is voor de man. Winst genoeg, hij mag er ook wat voor doen. 2000+ euro is belachelijk, is je lak geen reet beter vanRemco T. schreef:Dan ist adresje misschien wel goed maar het spuitwerk denk ik een stuk minder of de man zou geenRiël schreef:Een goed adresje doet het voor onder de duizend. Tip, zoek in belgie.

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
300 euro lak ? ja per liter als je een beetje kleur uitzoekt .Riël schreef:300 euro lak, de rest is voor de man. Winst genoeg, hij mag er ook wat voor doen. 2000+ euro is belachelijk, is je lak geen reet beter vanRemco T. schreef:Dan ist adresje misschien wel goed maar het spuitwerk denk ik een stuk minder of de man zou geenRiël schreef:Een goed adresje doet het voor onder de duizend. Tip, zoek in belgie.
winst willen maken wat mij heel onwaarschijnlijk lijkt.En tja, wel zwart ja.
je kan 1 laag aanbrengen zodat ie inderdaad in de kleur staat ,maar ook meer en dat geldt ook weer voor de blanke lak .
maar ieder zijn eigen beleving.
ik ben gewoon gaan kijken hoe er producten waren gespoten bij het bedrijf en vond dat netjes en een ander vind het misschien weer niet mooi .
wat zijn je eisen , das ook belangrijk .
maar 2500 euro is heel normaal , zelfs als hij zwart word gespoten , vraag maar eens bij een bijv focwa bedrijf wat het kost als ie overdag in normale werktijd word gespoten , dan ben je 5000 tot 6000 kwijt .
maar suc6
Elke kleur wat ik wil (behalve de flipperdeflops) kosten zo'n 80 euro per liter. 3 liter nodig + de blanke lak. Lagen genoeg. Je moet je wagen ook niet kaalschuren.
80 euro per litertje is heel normaal ( afhankelijk van de fabrikant), maar ik ken ook wel een mooi kleurtje voor 900 euro per liter 

-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
3 liter voor een hele auto? Dat lijkt me erg weinig, alleen buitenkant zeker?
Ik ben ook wel een beetje aan het bepalen wat het kost, maar m'n auto heeft zo'n groot oppervlak...
Ik ben ook wel een beetje aan het bepalen wat het kost, maar m'n auto heeft zo'n groot oppervlak...
Ja jij ook
Jij hebt een oppervlak van een voetbalveld 

nou, ik wil mijn 5 je eigenlijk zo orgineel mogenlijk houden qua kleur, hij is een phase 1, kleur rood met grijze skirts, ik wil m dus opnieuw in de orginele lak en de skirts zijdeglans grijs spuiten (wel kofferdeksel dicht, gaas achter bumper, achterbumper dicht etc.), en mn velgen moeten ook gespoten worden, dat zijn stalen velgen 14x7j....
2000 euro vind ik wel heel veel geld
kost hier aardig wat minder en heel goed vakwerk
ken iemand 900 euro ,roest bijwerken paar plekken laten lassen hele gt overspuiten (buitenkant) in alpine blauw
mijne heb ik geschuurd binnen gebracht ,grondlak laten zetten,die zelf terug gaan schuren en dan laten spuiten kost met iets van een 750 euro binnen en buitenkant motorruimte inclusief
ken iemand 900 euro ,roest bijwerken paar plekken laten lassen hele gt overspuiten (buitenkant) in alpine blauw
mijne heb ik geschuurd binnen gebracht ,grondlak laten zetten,die zelf terug gaan schuren en dan laten spuiten kost met iets van een 750 euro binnen en buitenkant motorruimte inclusief
Firma Barry Eunhaas in Zwammerstad?rubie schreef:2000 euro vind ik wel heel veel geld
Immer wieder die verdammte Holländer