7 maart nog naar de openingsmeeting geweets met de jongens uit Den Haag maar een week later 13 maart !!! 2004 lijkt het voorbij te zijn

Ik reed zaterdag middag op mijn gemak naar Zandvoort, daar kom ik wel vaker gewoon ff voor de fun op het circuit kijken.
Dan rijdt ik altijd langs de provinciale weg ivm de vele snelheids controles.
Aan het eind van deze weg zit een t-splitsing.
Op deze t-splitsing wou ik linksaf.
Vlak naast deze weg eindigd ook de afrit van de provinciale weg, er zit maar iets van een meter tussen deze wegen.
Komt er een ouwere man met een Slopel Agila de afrit af en gaat rechts af doordat zijn knipperlicht naar rechts nog aan stond ging ik er vanuit dat hij de weg in zou gaan waar ik uit kwam maar dat was niet zo dus ik steek over ramt die ouwe gek zo die Slopel naar binnen.
Schade zat natuurlijk kwamen er nog een paar RTC leden langs (nog bedankt voor de steun).
Politie erbij duurde allemaal jaren.
Verklaring afleggen zegt die ouwe gek tegen de politie dat zijn knipperlicht uit stond en ik zo ben door gereden.
Ik natuurlijk pislink maar het heeft niks uit gehaald.
morgen disndag 16 maart wordt mijn atuo bij mijn op het werk gebracht ik werk zelf bij Renault en ga ik de schade opnemen.
Maar dan zie je maar weer veel werk voor Jan Lul.
Ik kan nog steeds wel janken om het geld en de tijd die ik erin gestoken had en ik had grote plannen met deze auto maar het mocht niet zo wezen.
Wie mij kan helpen met opknappen graag, want mijn vader is pas geopereerd aan zijn knie en kan ik ook niet alles van verwachten die werkt ook trouwens bij Renault.
Weer genoeg geluld voor vandaag en Keep Up the Good Woorks want een ander verpest het wel weer.
Greetz.
Robert-Jan