subframe gtt

Alles wat te maken heeft met plaatwerkerij en het interieur
Plaats reactie
Richard Lemmen

Nu heb ik laatst de motor van mijn 5je eruit gehaald (moet ook af en toe gebeuren :) ), en ik verbaasde mij over de fuddeliwupsi-pudding-kwaliteit van het staal waarvan het is gemaakt! :( . Zijn alle gtt's behept met diezelfde peperkoek subframes en is daar wat aan te doen m.b.v. verstevigingen aanbrengen?
Of is dit weer dat beruchte franse staal waarvan je het haat dat je ervan gaat houden...
Dat kan toch niet goed zijn met al dat vermogen :s
Of ben ik nou zo kleinzierig?
Riël
Über-Spammer

Nooit problemen gehad met 't subframe. Zou toch echt wel goed moeten zijn. Ken echt niemand die dat door een overdaad aan vermogen enigszins krom heeft getrokken >-) (Uber uiteraard). Hoe bedoel je dus van peperkoekstaal? Volgens mij is 't 't beste stukje metaal van de hele auto :) Kun je dus voor heel wat pk's mee uit de voeten hoor.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Richard Lemmen

Niet dat ie krom is getrokken (gelukkig niet zeg), en hij is ook niet rot (misschien toch wel een goed stukje staal :p ), maar ik vond het nogal buigzaam toen er per ongeluk een hijsketting achter bleef hangen (en nee, ik tilde er niet de auto mee op toen de ketting bleef hangen). Maar als iedereen ermee uit de voeten kan komen, moet mij dat ook lukken dacht ik zo!
Riël
Über-Spammer

Komt wel in orde ;) Wat ben je van plan?
Richard Lemmen

ben nog steeds bezig met die motorrevisie, veroorzaakt door die plas olie gedrapeerd over mijn motor heen, maar nu zijn m'n tentamens voorbij! :) (maar de volgende staan alweer voor de deur :evil: ).
En als we dan toch alles uit elkaar halen maken we meteen alles als nieuw. De bussen hadden wat vretertjes dus het was nodig. En ook de bak moet eraan geloven. Die motor hoeft er geen derde keer uit gehaald worden, dus nu moet het goed zijn.
Een vriend van mij is trouwens een tijd terug nog bij jou geweest om voor mij een kabelboom en een benzineverdeler mee te brengen voor die auto. tenks daarvoor nog.
misschien weet je nu wie ik ben :) (blauwe verlaagde TL)
Riël
Über-Spammer

Yeaaaaah die ken ik nog (Y) dus het schiet al op? Kewl!
Richard Lemmen

de buitenkant ziet er nog even belabberd uit als toen (blijft natuurlijk niet zo :) ), maar wat er nu onder de motorkap ligt maakt (maakte) toch wat meer kabaal dan die 1100cc :p .
Ik zal je eens wat fotootjes doorsturen...
Riël
Über-Spammer

Heb ze gezien, goed bezig man! Maak dit topicje aan hier, post je af en toe een plaatje, kunnen we 't een beetje volgen en sturen. Als je wat moet weten vraag maar, heb 't al eens gedaan. 1 ding alvast waar je tegenaan helt met die ombouw: zorg voor een dikkere retourleiding :)
Plaats reactie