Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Rudo

On 2002-03-25 21:14, Marcel O.
wrote:
Rudo,
Wat zoek je? Ik heb het of kan er aan komen.

Groet,

Marcel

Effe denken.....
-Ray-
Contacteer:

tip voor hardstyle liefhebbers:

morgen avond tussen 2100 en 2300 is er op <!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.id-t.com/portal/page-home.php" TARGET="_blank">ID&T radio</A><!-- BBCode End --> twee uur lang Q-dance (organistoren van feesten als o.a. qlubtempo en een deel mysteryland, het hardere werk dus) met dj's lady dana en guests.

van 2300 tot 0100 gaan ze daarna verder met thunderdome, voor de hardcore liefhebbers.

als je nou slim bent luister je via Winamp, zorg je voor een live stream recorder en hebben die muziek, meteen live vanaf de radio op je harde schijf en morgen dus op cd in de auto!! :grin::grin:
Immer wieder die verdammte Holländer
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

Heeft iemand de videoclip "Show me how to live" van Audioslave gezien? Da's net een mini versie van de film Vanishing Point. :)
Zandhapper
Contacteer:

Een maat van me is al een tijdje opzoek naar een bepaald nummer. Toevallig heeft ie dit nummer 'gefilmt' bij de disco-Clio's tijdens de openingsmeeting 8)

Is er toevallig iemand die weet hoe dit nummer heet?

Alvast bedankt :worship:

http://www.zandhapper.com/movies/clio_music01.mpg
Marcel B.

volgens mij gewoon een of andere crappy happy house trance remix van "Alizee - Moi Lolita"

:)
Don't walk the grass... smoke it
Ferdy
Über-Spammer

klopt

Alizee - Moi Lolita
Zandhapper
Contacteer:

Thanks! :D
Lady Justice
Contacteer:

Metallica, Iron Maiden ( :bang: ), Queen, het oude Aerosmith (tot aan Nine Lives), Kane, U2, Skunk Anansie, Pearl Jam, Rammstein, Nightwish, Red Hot Chilli Peppers, en gewoon jaren 60, 70, 80 en 90 muziek, en verder wat lekker in het gehoor ligt.
Plaats reactie