Koeling doet raar

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
clio4life

Halloo,

Ik heb een probleempje met de koeling denk ik, pas reed ik in de file en me koelvloeistofmeter schoot helemaal naar de top, temp van me motor op 140 dus ik ff naar een parkeerplaats gereden even stil gestaan gekeken of ik nog genoeg vloeistof had np, ik ga weer rijden en het zakte weer, gister reed ik rustig in de stad weer hetzelfde probleem nu niet helemaal tot het lampje ging branden maar wel bijna...
meer mensen dit wels gehad?
GTE 16v
Contacteer:

wat dacht je van je thermostaat... die zal wel niet meer goed doen. zou zeggen! kijk het na! of laat het na kijken! straks loopt je blok vast.. en dan?!
r5alpine-turbo

of je koelfan?
clio4life

ey le man, slechte dag gehad? :smoke:
Mrtn
Car: R5GTT

je fan zal wel niet aanslaan dan denk ik, thermostaat gaat open of niet, als ie gelange op temp blijft en dan ineens omhoogs zal het met de fan te maken hebben. Is het relais van de fan nog wel goed, of het stekkertje van het thermocontact? Of heb je een massaprobleempje in je tellerpaneel?
Mrtn = Maarten
clio4life

het is niet het paneel volgens hans (freehans) waarschijnlijk thermo
Edwin16v
Contacteer:

Zal het niet door die klapper van je zijn gekomen???
clio4life

ja dat zal best wel ja,ahh fuck it allemaal maak me niet druk, die auto word op een dag super zet em binnenkort bij projecten,ga em helemaal ombouwen :D :smoke:
Edwin16v
Contacteer:

clio4life schreef:ja dat zal best wel ja,ahh fuck it allemaal maak me niet druk, die auto word op een dag super zet em binnenkort bij projecten,ga em helemaal ombouwen :D :smoke:
Mag ik wel een keertje meerijden toch??? :)
Ik ga trouwens maandag mijn nieuwe aanwinst ophalen 8)
clio4life

tuurlijk mag je dan meerijden, tot noe heb ik de volgende dingen op me lijstje staan, een nieuwe luchtfilter, neonkleur erin voor de sier, verstralers neon, neon onder de auto, vlammensysteem, zijkant waar de lampjes zitten laat ik dremelen en zet ik luchtroostertjes in,interieurkit, andere bumpers en ander kleurtje, andere velgen en achterlichten :D :smoke:
wat heb je gekocht? twingo toch?
Plaats reactie