Ik wil graag jullie mening horen.
Ik wil binnen kort een boel laten spuiten in kleur van de auto, nou zit ik met het volgende.
Ik heb momenteel chromen spiegels (zoals misschien wel opgevallen is) dit is niet een super gezicht en zal gaan veranderen.
Alleen ben ik er nog niet uit of ik ze laat spuiten ,
mijn originele weer terugzetten en spuiten of carbonlook cup spiegels zal kopen.
Het wordt 1 van de 3 maar weet nog niet welke.......
[img]http://www.clioclub.nl/modules/photo-al ... 3_john.JPG[/img]
welke achteruitkijkspiegels !?!?!?!
-
- Car: Renault 5 GT Turbo B
ik zou die spiegels die je nu hebt en de originele in ieder geval mee laten spuiten, kost niet veel meer en dan kan je alsnog kiezen, carbon look is leuk maar als je alles in kleur laat spuiten zou ik je spiegels ook in kleur monteren, is netjeeeees.
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
het is jouw auto, het is jouw smaak. dus eigenlijk kunnen wij het niet voor jou beslissen.
Maar de gewone spiegels netjes in kleur vind ik op zich al niets mis mee. carbon moet je een fan van zijn, net als chrome.
Nette cupspiegels die nog niet veel mensen hebben (om toch enigzins uniek te blijven) zijn bijna niet te vinden. Alles is al eens uitgeprobeerd.
Gr.Frits
Maar de gewone spiegels netjes in kleur vind ik op zich al niets mis mee. carbon moet je een fan van zijn, net als chrome.
Nette cupspiegels die nog niet veel mensen hebben (om toch enigzins uniek te blijven) zijn bijna niet te vinden. Alles is al eens uitgeprobeerd.
Gr.Frits
Project: GTT Blue Sport
-
- Moderator
- Car: Megane
ik vind persoonlijk clio 1 spiegels erg netjes in kleur maar goed ieder heeft zijn mening daar over mijn broertje wil ook m3
misschien wil hij die van mij overnemen als ik ze weg doeP@TB@D schreef:ik vind persoonlijk clio 1 spiegels erg netjes in kleur maar goed ieder heeft zijn mening daar over mijn broertje wil ook m3

ff denken nog, denk toch zwaar aan de carbon cup's
dat past wel aardig bij de stip op de achterklep denk ik !!!
je moet gewoon doen, wat jij wil, tis jouw auto, jij zult m mooi moeten vinden, als anderen dat niet doen, pech voor hen!!Frits schreef:het is jouw auto, het is jouw smaak. dus eigenlijk kunnen wij het niet voor jou beslissen.
Gr.Frits
edit: misschien was ik wat vaag in mijn post. Je moet zelf aan je auto doen, wat je wil. Niet vragen wat anderen mooi vinden. Advies kan altijd, maar jij moet doen wat jij mooi vind, niet wat anderen mooi vinden, want uiteindelijk ga je je er toch aan ergeren...
ps. Cupspiegels zijn geil

Loop aan cup te denken omdat ik nu het gevoel heb dat mijn clio flaporen heeft~Haas~ schreef:ps. Cupspiegels zijn geilheb ze ook
Realiseer je alleen goed, dat je er geen drol in ziet...

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
er staat een set cupspiegels op marktplaats op dit moment.John B schreef:Loop aan cup te denken omdat ik nu het gevoel heb dat mijn clio flaporen heeft~Haas~ schreef:ps. Cupspiegels zijn geilheb ze ook
Realiseer je alleen goed, dat je er geen drol in ziet...
.........vandaar
GR.Frits
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Tnx Frits maar denk niet dat het gaat passen, deze zijn volgens mij net iets anders op de montage punten.
die gaan zeker passen, dieheb ik ook, alleen moeten er dan wel adapterplaten bijzitten 

Adapterplaten heb ik zelf gemaakt voor de M3 spiegels~Haas~ schreef:die gaan zeker passen, dieheb ik ook, alleen moeten er dan wel adapterplaten bijzitten
want ik vindt die dingen die je er standaard voor kan kopen echt @$@#$@#@ K*T $@$@&$%#%@
dus deze spiegels gaan niet passen en nieuwe platen maken is geen optie