-
Ja ik was daar met die Bleu Sport, en heb toen staan praten met en iemand die ook een bleu sprt had, deze was voorzien van een dump-valve en een openvoorbumper en achterbumper(home-made). Hij heeft toen ff die dump-valve laten horen en dat klonk erg stoer. Mocht ik een van jullie hebben gesproken, want gezichten en namen weet ik niet meer tevoorschijn te toveren(te kleine hersen inhoud, kan alleen auto's voor me halen) dan hebben jullie de groeten uit Rotjeknor.
De groeten en de mzzl, Jeof
De groeten en de mzzl, Jeof
We hebben je toen wel gesproken inderdaad(ons groepje), die bleu sport waar jij het over hebt die was toen van een maat van me maar die is nu van mij.
Ik was daar toen met mijn witte GT Turbo.
(heb ik ook nog).
Groeten Chris.
Ik was daar toen met mijn witte GT Turbo.
(heb ik ook nog).
Groeten Chris.
Joost (turbo) was daar ook met zijn GT Turbo, en Roy Steenland ook.
En nog een paar maten van ons, Tjabel met zijn Clio16v, die heeft nu trouwens weer een GT Turbo bleu sport gekocht en Bas Pijl met zijn zwarte GT Turbo.
Gegroet.
En nog een paar maten van ons, Tjabel met zijn Clio16v, die heeft nu trouwens weer een GT Turbo bleu sport gekocht en Bas Pijl met zijn zwarte GT Turbo.
Gegroet.
-
Ik zal jullie waarschijnlijk wel een keer (weer)zien(misschien 6 mei). Zodalijk ff me auto Apk laten keuren en dan verder met modificeren.
Tot ziens, Jeof
Tot ziens, Jeof
Die van mij is vorrige week gekeurd, voor de drieduizend kilometer die ik er dit jaar mee heb gereden was het weer een flinke rekening.... 
Maar ja nu kan die er weer even tegenaan,
ik kom zekers 6 mei.
Moet je morgen niet werken?

Maar ja nu kan die er weer even tegenaan,
ik kom zekers 6 mei.
Moet je morgen niet werken?
-
Nee ik moet morgen niet werken, ben maar een stomme student. Met mijn kilometers zit ik niet veel van die van jouw(+/- 7000 km op zijn hoogtst) maar moet nog veel veranderen wil ik een harde auto krijgen, maar het altijd het zelfde verhaal, geen geld, geen plek.
De groeten, Jeof
p.s. moet jij niet werken, zodalijk?
De groeten, Jeof
p.s. moet jij niet werken, zodalijk?
Ik heb morgen vrij, disdag is mijn weekend, ik heb trouwens vandaag ook nog gewerkt!!!
Toen ik nog student was en elke dag met mijn turbootje naar school reed, reed ik er in het eerste jaar 30.000 prive kilometers mee.
Wel erg veel maar ik vond het altijd superwijs om er mee te rijden.
Elke zaterdag avond stappen etc...
Dus dat tikte aardig aan, nu heb ik een auto van de zaak, dus de GTtjes staan alleen maar stil.
Verkopen doe ik ze nooit, in iedergeval mijn eerste nie(die witte)
Wat studeer je?
Toen ik nog student was en elke dag met mijn turbootje naar school reed, reed ik er in het eerste jaar 30.000 prive kilometers mee.
Wel erg veel maar ik vond het altijd superwijs om er mee te rijden.
Elke zaterdag avond stappen etc...
Dus dat tikte aardig aan, nu heb ik een auto van de zaak, dus de GTtjes staan alleen maar stil.
Verkopen doe ik ze nooit, in iedergeval mijn eerste nie(die witte)
Wat studeer je?
-
Ik studeer voor chemisch technoloog aan de hoge school van rotterdam. Een chemisch technoloog doet eigenlijk alles regelen/berekenen op het gebied van processen, vooral in de chemie. En wat doe jij voor de kost?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
gaaf die foto's van jullie 5 jes roy en chris jammer alleen dat ze het dezelfde zijn ,(de foto's dan)er zijn er toch zat in omloop verschillende foto's van jullie 5 jes .
Het was voor mij een verassing Haas om mijn 5je hier te zien, maar ik heb al een paar andere opgezocht, voor op de site.
Als jij nou ook even een paar foto's van jouw snelle Renaultjes geeft.....
Joost heeft er ook al een paar gegeven.
Wat ga je doen vandaag?
Als jij nou ook even een paar foto's van jouw snelle Renaultjes geeft.....
Joost heeft er ook al een paar gegeven.
Wat ga je doen vandaag?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ikweet het nog niet echt super voel ik me nog niet .ik zal ff kijken wat ik kan vinden .hoe doe je dat moet je die foto's inscannen ofzo voor dat ze op de site komen
Ik weet niet precies hoe Roy het heeft gedaan, hij zal ze wel hebben ingescand en daarna hebben opgestuurd. Ik weer helaas niet hoe mijn scanner werkt, en heb nog geen zin gehad om het boekje te lezen.
Veel beterschap dan, heb je gister wel gewerkt dan?
Als je je beter voelt kom je maar hierheen als je dat wilt, Joost komt ook, ik moet eerst het huis nog even opruimen
moet 0m 6 uur mijn ouders op Schiphol ophalen!
Kan ik wel weer normaal eten!!!!:lol:
Als je je beter voelt kom je maar hierheen als je dat wilt, Joost komt ook, ik moet eerst het huis nog even opruimen

Kan ik wel weer normaal eten!!!!:lol:
-
Ik heb mijn GTT nu bijna twee jaar en in die tijd heb ik als grootste reparatie gehad dat mijn startmotorrelais kapot was gegaan na/tijdens het racen op Assen. Het grootste probleem op dit moment is roest en het liefst zou ik mijn auto ook helemaal gaan strippen en alle rotte plekken eruit halen, maar ja ben nog opzoek naar een geschikte ruimte.On 2001-04-17 01:48, Chris wrote:
Hoe lang heb jij je GT al?
Veel problemen ermee gehad?
Particulier gekocht of bij een garage?
Succes ermee, in Rotterdam zal je toch wel van die hobby garages hebben?
Ik heb die witte nu ruim 4 jaar, en ondertussen bijna alles al vervangen behalve de turbo, slikslik
dus die zal er wel een keer aankomen, en zoals je weet heb ik die Bleu sport sinds een paar maanden.
Wees er snel bij met het weghalen van de roest want ineens gaat het erg snel.... en ben je misschien te laat.
Ik heb die witte nu ruim 4 jaar, en ondertussen bijna alles al vervangen behalve de turbo, slikslik

Wees er snel bij met het weghalen van de roest want ineens gaat het erg snel.... en ben je misschien te laat.
Hehe, ik heb eindelijk de tweede nieuwsbrief van dit jaar ontvangen, jullie ook?
En is er iemand van jullie lid van dat 5 GT Turbo-register, of is een van jullie daar geweest, vorrige maand? Zij hielden toen een soort bijeenkomst voor 5GTT fanaten.
Zij willen een keer in de maand een soort bijeenkomst houden.
Groeten.
En is er iemand van jullie lid van dat 5 GT Turbo-register, of is een van jullie daar geweest, vorrige maand? Zij hielden toen een soort bijeenkomst voor 5GTT fanaten.
Zij willen een keer in de maand een soort bijeenkomst houden.
Groeten.
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Chris,
Ik las er iets over, maar ik wist helemaal niet van het bestaan af...
Ik ben benieuwd wat ze dan allemaal doen.
Ik las er iets over, maar ik wist helemaal niet van het bestaan af...
Ik ben benieuwd wat ze dan allemaal doen.
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
nou die bijeenkomst van dat turbo register is een idee van ene kees , die wilde graag een eigen groepje vormen om een keer in de maand samen te komen en dan lekker te kletsen over het wel en weer tunen en opvoeren van je gtt, iedereen kan zich bij hem aanmelden , en de bijeenkomsten zijn in en rond eindhoven , dit stond trouwens in nieuwsbrief 1 van dit jaar ,dus eenieder die zin heeft meld je aan joh , ik ben me aan het bedenken , mischien mail ik hem wel eens een keer voor ietje meer info , lijkt me wel leuk hoe meer meetings hoe beter <lol>
groetjes marco
groetjes marco
Mijn motto is ook hoe meer meetings hoe beter alleen die man houd het bij hem thuis en als ik het zo las wil hij liever niet dat er TE veel mensen komen.
Wie gaan er naar de CRS meeting in Rucphen?
Wie gaan er naar de CRS meeting in Rucphen?
jaaaaaaa bij die grasveldmeeting in ruthpen
ben ik en patrick zeker van de partij , deze willen we zeker niet missen , als er nou meer mensen gaan lijkt het jullie dan ook niet leuk om dan als een soort colone af te rijden daar heen, lijkt me ook wel grappig ,
nou ik hoor het wel groetjes marco en patrick
ben ik en patrick zeker van de partij , deze willen we zeker niet missen , als er nou meer mensen gaan lijkt het jullie dan ook niet leuk om dan als een soort colone af te rijden daar heen, lijkt me ook wel grappig ,
nou ik hoor het wel groetjes marco en patrick
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
hee chris hij zei dat ie geen petjes dragende
en trillende nr platen wilde maar volgens mij voldoe jij niet aan die critiria , dus mag je je gewoon aanmelden . het lijkt mij ook wel wat maar jullie kenne mijn probleem
werken in de horeca dus dat gaat nooit goed komme
en trillende nr platen wilde maar volgens mij voldoe jij niet aan die critiria , dus mag je je gewoon aanmelden . het lijkt mij ook wel wat maar jullie kenne mijn probleem
werken in de horeca dus dat gaat nooit goed komme
-
- Car: Alpine/5gtt/16v
- Contacteer:
ha die CHRIS:ik ben al 3jaar lid maar heb een
maandje of 2 zonder renault gezeten dus hebbe
ze me eruit geschopt,helemaal toe ze hoorde
dat ik een astra voor mijn werk rijd dus
FUCK THEM!Wat ik trouwens wil zeggen:
de club is vaak alleen leuk voor de harde kern,dus de wat oudere,die denken vaak van:
ach die jonge gaste die hebben zo"n 5
alleen maar om te trappen!MAAR NIET DUS,tenminste in onze vriendenclub dan en wij zijn allemaal rond de 20 en hebben al een 5 sinds ons 18e of eerder.Vanaf het begin dat we CRSmeetings bezochten zijn we niet geaccepteerd omdat we te jong en wild zijn!?Dus daarom hebben we een soort van eigen club en organiseren we zelf meetings die net zo leuk of zelfs leuker zijn zonder
met een lange nek aangekeken te worden!
maandje of 2 zonder renault gezeten dus hebbe
ze me eruit geschopt,helemaal toe ze hoorde
dat ik een astra voor mijn werk rijd dus
FUCK THEM!Wat ik trouwens wil zeggen:
de club is vaak alleen leuk voor de harde kern,dus de wat oudere,die denken vaak van:
ach die jonge gaste die hebben zo"n 5
alleen maar om te trappen!MAAR NIET DUS,tenminste in onze vriendenclub dan en wij zijn allemaal rond de 20 en hebben al een 5 sinds ons 18e of eerder.Vanaf het begin dat we CRSmeetings bezochten zijn we niet geaccepteerd omdat we te jong en wild zijn!?Dus daarom hebben we een soort van eigen club en organiseren we zelf meetings die net zo leuk of zelfs leuker zijn zonder
met een lange nek aangekeken te worden!
-
- Car: Alpine/5gtt/16v
- Contacteer:
Hier wat namen van onze turboclubje die 2/3
jaar bestaat:
-Jochem de Haas(3xGT 1xClio16v)
plat=Clio16v,5gtturbo
-Joost v/d Hamme(al 3jaar en 2turbos GT)
-Chris Heemskerk(2xGT waarvan 1 4xgespoten)
-Tjabel Nieuwenhuizen(3x5GT,1x Clio16v)
de 1e 5(bleu sport)met 150km/h uit bocht!
AUW!!!!!
-Bas Pijl(2xGT waarvan 1 b/s met 16inch!)
-Roy Steenland(1xGT wit en haast hetzelfde
als Chris)
-Bart Knuijt(3xGT,1xClio16vcoupe)
EN alle vergeten aanhangers en natuurlijk
alle ex-5 rijders(Ivo,Corsa burnouttrekker!)
GROETEN EN SPREEK JULLIE 4MEI(Bodegraven)
EN 6MEI!!!!
jaar bestaat:
-Jochem de Haas(3xGT 1xClio16v)
plat=Clio16v,5gtturbo
-Joost v/d Hamme(al 3jaar en 2turbos GT)
-Chris Heemskerk(2xGT waarvan 1 4xgespoten)
-Tjabel Nieuwenhuizen(3x5GT,1x Clio16v)
de 1e 5(bleu sport)met 150km/h uit bocht!
AUW!!!!!
-Bas Pijl(2xGT waarvan 1 b/s met 16inch!)
-Roy Steenland(1xGT wit en haast hetzelfde
als Chris)
-Bart Knuijt(3xGT,1xClio16vcoupe)
EN alle vergeten aanhangers en natuurlijk
alle ex-5 rijders(Ivo,Corsa burnouttrekker!)
GROETEN EN SPREEK JULLIE 4MEI(Bodegraven)
EN 6MEI!!!!
- Bas
- Bestuurslid
Tjabel,
Er gingen hier reeds meer stemmen op om een Renault 5 club te beginnen.
Ik vind dat een goed idee op zich. Dat kunnen meetings en dergelijke centraal georganiseerd worden. Ik heb de meeting van 6 mei georganiseerd, en dan is organiseren een groot woord, ik beheer deze website, ik heb gevraagd wie er allemaal naar zo'n meeting wilden komen, en ik heb een plek opgezocht met Jetab.
Ik wil best energie steken in een Renault 5/algemene club, maar ik wil hier eigenlijk niet het voortouw in nemen (vanwege tijdgebrek). Voor wat betreft het internet gedeelte, dat neem ik graag (!) voor mijn rekening.
Je zou een soort enquete kunnen houden, over /* wie er allemaal bereid zijn te betalen (klein bedrag) voor een Renault 5 only club*/ wie er uberhaupt lid willen worden van zo'n club.
Het leukste aan de CRS zijn de grasveldmeetings, rest zegt mij niet zo veel. En zij blijven maar met de tijd meegaan, een Renault 5 club moet dan wel een Renault 5 club blijven.
Grappig (not) dat ze je er uit gegooid hebben, ik ben begonnen met een gt, maar die was zo rot als een mispel, en toen heb ik ook tijden zonder gt gezeten, nooit wat van gehoord??! Zielig best wel.
Ik hoor het wel.
Mzl
Bas
-----------------
SPECIAL TALENTS: The ability to endure extreme pain on the job, yet still come back to work the next day.
http://www.renault-tuning.com/renault5/idx.php
Er gingen hier reeds meer stemmen op om een Renault 5 club te beginnen.
Ik vind dat een goed idee op zich. Dat kunnen meetings en dergelijke centraal georganiseerd worden. Ik heb de meeting van 6 mei georganiseerd, en dan is organiseren een groot woord, ik beheer deze website, ik heb gevraagd wie er allemaal naar zo'n meeting wilden komen, en ik heb een plek opgezocht met Jetab.
Ik wil best energie steken in een Renault 5/algemene club, maar ik wil hier eigenlijk niet het voortouw in nemen (vanwege tijdgebrek). Voor wat betreft het internet gedeelte, dat neem ik graag (!) voor mijn rekening.
Je zou een soort enquete kunnen houden, over /* wie er allemaal bereid zijn te betalen (klein bedrag) voor een Renault 5 only club*/ wie er uberhaupt lid willen worden van zo'n club.
Het leukste aan de CRS zijn de grasveldmeetings, rest zegt mij niet zo veel. En zij blijven maar met de tijd meegaan, een Renault 5 club moet dan wel een Renault 5 club blijven.
Grappig (not) dat ze je er uit gegooid hebben, ik ben begonnen met een gt, maar die was zo rot als een mispel, en toen heb ik ook tijden zonder gt gezeten, nooit wat van gehoord??! Zielig best wel.
Ik hoor het wel.
Mzl
Bas
-----------------
SPECIAL TALENTS: The ability to endure extreme pain on the job, yet still come back to work the next day.
http://www.renault-tuning.com/renault5/idx.php
Laatst gewijzigd door Bas op zo 29 apr 2001 21:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Waarom alles meteen weer zo serieus ? En waarom weer richten op een type auto. Het is weer de nederlandse hokjesgeest als je het mij vraagt... Dat deed men eerder bij de CRS ook. Gewoon voor alle sportieve Renaultrijders, of mensen die belangstelling hebben voor sportieve Renaults. Zoveel R21 turbo's en 11 turbo enz zijn er ook weer niet in Nederland. Ik bedoel maar: waarom niet gewoon spontaan bijelkaar komen en niet al dat gedoe erom heen. Dit is lekker makkelijk, gewoon via het forum af te spreken en gratis. Er is toch al een club (CRS). Maar we kunnen natuurlijk het wiel wel weer opnieuw uitvinden.
Graag jullie reakties !
Graag jullie reakties !
Laatst gewijzigd door Arjen op zo 29 apr 2001 21:01, 1 keer totaal gewijzigd.
- Bas
- Bestuurslid
Mja
Op zich heb je wel gelijk.
Het is inderdaad waar dat van de 11 turbo er weinig exemplaren in het wild te vinden zijn.
Voor wat betreft serieus, ik denk dat je toch wel enigzins serieus bezig moet zijn als je regelmatig meetings organiseert, dat ben je toch wel met mij eens? Je kunt moeilijk even een plekje op de kaart aanstippen waar je je meeting maar gaat houden.
Hokjesgeest, tja, als je de CRS bekijkt komen daar steeds meer clios en steeds minder gt's, tenminste, daar hoor ik mensen over... Een club tot instandhouding van de 5 lijkt mij ook wel wat, hoewel ik het idee van een algemene Renault sport club ook niet slecht vind. Naar mijn idee ben je juist dan wel een beetje de CRS aan het kopieren, of niet?
Op zich heb je wel gelijk.
Het is inderdaad waar dat van de 11 turbo er weinig exemplaren in het wild te vinden zijn.
Voor wat betreft serieus, ik denk dat je toch wel enigzins serieus bezig moet zijn als je regelmatig meetings organiseert, dat ben je toch wel met mij eens? Je kunt moeilijk even een plekje op de kaart aanstippen waar je je meeting maar gaat houden.
Hokjesgeest, tja, als je de CRS bekijkt komen daar steeds meer clios en steeds minder gt's, tenminste, daar hoor ik mensen over... Een club tot instandhouding van de 5 lijkt mij ook wel wat, hoewel ik het idee van een algemene Renault sport club ook niet slecht vind. Naar mijn idee ben je juist dan wel een beetje de CRS aan het kopieren, of niet?
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.