hoe het met deze sebring zit weet ik niet maar met mijn remus heb ik dus aan de rechter (waar geen demper zit) kant altijd iets meer rook en klinkt iets zwaarder.
die bumper set komt van de renault dealer zover ik weet. ik ben ook eens een keer gaan vragen wat een sportset kost,
voor en achter bumper,zijskirts en volgens mij ook een andere dak spoiler van de 2 ltr kwam op 1749.05 euro inclusief montage
staat trouwens ook in het accessoire boekje van de clio
Juno schreef:
Aangezien de heer Peter niet zo snel is in het reageren op PM's!
Oh... Dank je wel
Geintje man, was niet negatief bedoelt ofzo, er staat toch ook een smilie achter?
Maar zou graag wat meer info van je willen hebben over de onderlip achter en je uitlaat, waar heb je het laten doen? Waar kan je die onderlip bestellen enzo?
RenaultclioII16v (Peter) schreef:Het verhaal wordt nog sterker:
Bij koud weer rookt de lange pijp zonder demper zelfs iets harder
De prijs van 470,- is volgens mij zonder btw.
dat doet de mijne ook, de meeste L+R trouwens......heel apart
langer onderweg dus minder krachtig komt het eruit bij stationair lopen denk ik, of meer circulatie door de langere afstand, zoiets dergelijks
RenaultclioII16v (Peter) schreef:Het verhaal wordt nog sterker:
Bij koud weer rookt de lange pijp zonder demper zelfs iets harder
De prijs van 470,- is volgens mij zonder btw.
dat doet de mijne ook, de meeste L+R trouwens......heel apart
langer onderweg dus minder krachtig komt het eruit bij stationair lopen denk ik, of meer circulatie door de langere afstand, zoiets dergelijks
Of bij koude weer koelt de uitlaat lucht net iets meer af in die lange buis en is er iets meer condense vorming te zien.
Maar dit is idd een hele mooie uitlaat, zou ik in die combinatie met dat extra "lipje" ook wel willen. Ik vind het moeilijk om een mooie uitlaat te vinden voor de standaard clio II , maar dit is een hele mooie optie, verder vind ik de elia V6 bumper ook wel mooi, alhoewel ik de bumper niet helemaal bij de auto vind passen
[img]http://reichhard-motorsport.com/catalog ... 261CL2.jpg[/img]
De dubbele uitlaat is van Remus en er is ook een Sebring versie.
Heb zelf nog steeds niet gevonden of die MS Design bumper (wat ja daar si ie van) ook vor de Clio RS phase 1 er is... heb inmiddels een standaard eronder laten zetten (verzekering vergoed het), maar wil nog wel zo'n fraai uitlaatstukje (dubbele oplopende uitlaten).