-Ray- schreef:die 206 viel in de categorie treiteren maik. jij reed niet door, hij wil inhalen en jij rijd m dusdanig klem waarna hij bovenop je bumper komt te zitten. vervolgens ga je een beetje langzaam rijden en de boel lopen sarren...
Dat hij niet ineens moest remmen voor een overstekende kat die 206 toen hij er wel langs had gekund
Laatst gewijzigd door Anonymous op wo 10 mar 2004 17:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Maik heeft dacht ik geen rtc stickers op z`n achterruit dus dat geeft niet zo.
En die gast was wel heel erg aan het stressen zeg.
Tuurlijk het is irri als iemand niet gelijk doorrijd bij een groen stoplicht, maar je kan ook overdrijven.
We hebben jammer genoeg net geen foto kunnen maken van die gast z`n gezicht, want mijn hoofd zat er voor. Hij was bijna net zo rood als z`n auto .
ach het begon allemaal heel vriendelijk totdat hij meteen zijn middelvinger op stak toen ik hem er niet langs liet, tja dan loop ik ff te stangen jah.
Maar des al niet te min DE dag was super.
BTW maar goed dat we niet te veel hebben gesport want er waren genoeg controles daar bij de macro
Sja sorry hoor, ik haal ook wel es gekke acties uit, maar dees vond ik gewoon stom van je Maik.
Die gozer klapte bijna tegen de vluchtheuvel aan (k zijn probleem), maar als je em er nou gewoon ff langsliet of ff netjes in de rij was gaan rijden. Was er nix aan de hand geweest.
En wel of geen stickers maakt hier weinig uit, tis gewoon een imago wat je gelijk over 1 kam laat scheren en voor iedereen creeert.
Was effe benieuwd wat jullie bevindingen zijn van een 16v of williams tegen een bmw 325. Ik heb twee keer een wedstrijdje gehad op de snelweg. 1 x van 120 tot 235 en 1 keer van 100 tot 200 en beid keren ging het gelijk op. De tweede keer reed ik er naast en haalde hem zelf heeeeel langzaam in. Mijn auto is een 16v, klein beetje aangepast.
Erik de Bruijn schreef:Was effe benieuwd wat jullie bevindingen zijn van een 16v of williams tegen een bmw 325. Ik heb twee keer een wedstrijdje gehad op de snelweg. 1 x van 120 tot 235 en 1 keer van 100 tot 200 en beid keren ging het gelijk op. De tweede keer reed ik er naast en haalde hem zelf heeeeel langzaam in. Mijn auto is een 16v, klein beetje aangepast.
Een E36 BMW 325 vanuit stilstand, geen probleem => (toen nog) standaard Williams.
Op de snelweg nog niet geprobeerd.
Jasper16v schreef:170 pk op 1400 kilo...8,6 secs. 0-100 volgens autoweek...
moet de clio wel winnen
Hangt ervanaf, voor de Laguna 1 heb je de 12 klepper, die doet er 8.6 over maar de 24 klepper 7.7
Als het een automaat is heb je em sowieso, maar een 24 klepper kan nog wel es lastig zijn...
kheb ook wel eens tegen BMW 325's gereden, zijn V6en toch? kheb nog niet verloren van ze met sprintjes, alleen hun top ligt hoger, vanaf de 170+ ongeveer kwam ie langzaam inlopen, ik reed voor, bij 190 ging ie me voorbij, toen zat ik al bijna op 6000tpm en vond ik het wel welletjes
Mrtn schreef:kheb ook wel eens tegen BMW 325's gereden, zijn V6en toch? kheb nog niet verloren van ze met sprintjes, alleen hun top ligt hoger, vanaf de 170+ ongeveer kwam ie langzaam inlopen, ik reed voor, bij 190 ging ie me voorbij, toen zat ik al bijna op 6000tpm en vond ik het wel welletjes
6 cilinder in lijn
Maar dat geluid wat eruit komt is zo heerlijk
Echt typisch die BMW 6 cilinders, mjam...
Ik rijd naar me stage wel eens achter een Passat 1.8Turbo
Nou rijd ik lekker rustig op 0.6 bar, dus het verschil is niet zo heel groot, maar de eerste x zat ie wel te kijken dat ik em nog op z'n bumper zat terwijl hij volgas blies
Seat ibiza 2.0 16 v cupra 150 pk( oud type) tegen 5GT TURBO
PPSSSSTTT PPSSSSTTT , ff met de dump valve op de bumper blijven hangen in 2de 3de 4de 5de versnelling, oftewel gas over ( ik kon ermee spelen )en dus niet echt leuk om tegen te sporten.