Komt mijn vriendin vanmiddag thuis met de Clio. Vertelde ze het verhaal dat ze schrok, omdat er iets achter de ruitenwisser zat. Ze dacht dat het een bon was. HAHAHAHAHAHA. Was het een sticker van de RTC. Wie is er in Zwolle actief hierin?
Gr. Laurens
Wie o wie deelt er stickers uit :-))
uit onbekende renodennisvr schreef:vandaag in Zwolle, Clio GP 55-hz-vs
sticker onder ruitenwisser gedaan
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Stylo schreef:Komt mijn vriendin vanmiddag thuis met de Clio. Vertelde ze het verhaal dat ze schrok, omdat er iets achter de ruitenwisser zat. Ze dacht dat het een bon was. HAHAHAHAHAHA. Was het een sticker van de RTC. Wie is er in Zwolle actief hierin?
Gr. Laurens

werkt je vriendin bij Lengkeek?
Met een Clio GP?
Da's een eind weg voor iemand uit Rotterdam. En iemand die Lengkeek zegt moet ook een Lengkeker zijn of relatie. Haha. Die Clio mocht ze een dagje lenen, voor de boodschappendennisvr schreef:Stylo schreef:Komt mijn vriendin vanmiddag thuis met de Clio. Vertelde ze het verhaal dat ze schrok, omdat er iets achter de ruitenwisser zat. Ze dacht dat het een bon was. HAHAHAHAHAHA. Was het een sticker van de RTC. Wie is er in Zwolle actief hierin?
Gr. Laurens![]()
werkt je vriendin bij Lengkeek?
Met een Clio GP?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik doe assisteren voor het systeembeheer. en ja zwolle is een end wegStylo schreef:Da's een eind weg voor iemand uit Rotterdam. En iemand die Lengkeek zegt moet ook een Lengkeker zijn of relatie. Haha. Die Clio mocht ze een dagje lenen, voor de boodschappen

maar PM ff de naam van je vriendin? ben benieuwd wie het is. Moet een secretaresse zijn

Ze kon de hele dag niet internetten.........dennisvr schreef:Ik doe assisteren voor het systeembeheer. en ja zwolle is een end wegStylo schreef:Da's een eind weg voor iemand uit Rotterdam. En iemand die Lengkeek zegt moet ook een Lengkeker zijn of relatie. Haha. Die Clio mocht ze een dagje lenen, voor de boodschappen
maar PM ff de naam van je vriendin? ben benieuwd wie het is. Moet een secretaresse zijnwil wel weten wie ik heb laten schrikken

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
het ergste was, ze kon verder ook nixStylo schreef:Ze kon de hele dag niet internetten.........dennisvr schreef:Ik doe assisteren voor het systeembeheer. en ja zwolle is een end wegStylo schreef:Da's een eind weg voor iemand uit Rotterdam. En iemand die Lengkeek zegt moet ook een Lengkeker zijn of relatie. Haha. Die Clio mocht ze een dagje lenen, voor de boodschappen
maar PM ff de naam van je vriendin? ben benieuwd wie het is. Moet een secretaresse zijnwil wel weten wie ik heb laten schrikken
![]()

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ClioStylo schreef:Wat rijd jij dan?dennisvr schreef:Stylo schreef:Zij is secretaresse van een expert met een Renault Alpine V6.![]()
gaaf man. Renault Liefhebbers zitten ook overal

Het zal wel sneller zij dan mij 68 (jawel) pk T4-tje.dennisvr schreef:ClioStylo schreef:Wat rijd jij dan?dennisvr schreef:Stylo schreef:Zij is secretaresse van een expert met een Renault Alpine V6.![]()
gaaf man. Renault Liefhebbers zitten ook overal(maar voor de zaak een volks *spuug* wagen *spuug* diesel (maar goed, het maakt wel lekker kilometers dat ding, cruisecontrol enzo erop))
Maar graag de volgende keer een doorzichtige sticker voor de ruit......

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
2 zeker?Stylo schreef:Het zal wel sneller zij dan mij 68 (jawel) pk T4-tje.dennisvr schreef:ClioStylo schreef:Wat rijd jij dan?dennisvr schreef:Stylo schreef:Zij is secretaresse van een expert met een Renault Alpine V6.![]()
gaaf man. Renault Liefhebbers zitten ook overal(maar voor de zaak een volks *spuug* wagen *spuug* diesel (maar goed, het maakt wel lekker kilometers dat ding, cruisecontrol enzo erop))
Maar graag de volgende keer een doorzichtige sticker voor de ruit......![]()
voor aan elke kant 1?

Jij begrijpt het......Stylo schreef:Het zal wel sneller zij dan mij 68 (jawel) pk T4-tje.dennisvr schreef:ClioStylo schreef:Wat rijd jij dan?dennisvr schreef:Stylo schreef:Zij is secretaresse van een expert met een Renault Alpine V6.![]()
Maar graag de volgende keer een doorzichtige sticker voor de ruit......![]()