dikkeknodel schreef:Dit was de eerste officiele meeting die ik bijwoonde, en ik vond het super!!!
Alleen de volgende keer de sleutels maar in mijn broekzak stoppen ipv in de auto
Ja dat was ik.
Daarom wil ik bij deze nog even die meneer van de ANWB nog even bedanken voor zijn tomeloze inzet .
Alleen weet iedereen nou hoe je een R5 open maakt, voor zover ze dat nog niet wisten, maar ik hoop dat dat geen reden hoeft te zijn dat ik mijn radio frontje er wel uit moet halen .
speedline schreef:Het was zeker gezellig. Schor van het lullen. Allemaal nieuwe gezichten...
Toch nog ff deceptie; sta ik met Tijn en Rick te praten aan het eind v/d dag. Zie ik een Clio RS "Jean Ragnottí" van onze Belgische vrienden het terrein afdraaien...
Nu is dat niet zo'n probleem maar ik heb dus niet ff kunnen snuffelen... [sniksnik]
Dit was de clio van Jan, een echte ragnotti, de auto is verlaagd, en er zit een speciale uitlaat onder die je niet ziet, maar die wel een mooi geluidje maakt. Als alles goed is, dan is deze auto er ook bij op 9 mei op de eerste belgische renault meeting(waar iedereen wel een flyer van heeft ontvangen denk ik )
Ja, toppie. en Tom bedankt voor de top dag. Leuk om een keer de oude eigenaar te zien. Altijd wel handig, die extra info!
Wanneer zijn we weer allemaal van de partij?
Diede is my name, fast is my game!
Diede is my name, no I'm not insane...
Diede is my name, livin' in vain
Diede is my name, the pain is insane!
zal van zo gauw ik jan hoor of zie, zich hier laten inschrijven, het gaat dus wel over een echte ragnotti,
geen airco, geen xenon's en een halve sec sneller naar de 100km'h dan de "gewone" RS
Geert Claes schreef:Dit was de clio van Jan, een echte ragnotti, de auto is verlaagd, en er zit een speciale uitlaat onder die je niet ziet, maar die wel een mooi geluidje maakt. Als alles goed is, dan is deze auto er ook bij op 9 mei op de eerste belgische renault meeting(waar iedereen wel een flyer van heeft ontvangen denk ik )
Mooi dan weet ik waar ik op moet letten de volgende meeting. Super bak.
Geert Claes schreef:Was mijn vorige post licht genoeg?
Jasper16v schreef:Ik werd dood gegooid met die flyers
ik had dus zo'n flyer op mijn dashboard liggen, kom ik terug in de auto.. al die inkt van die flyer op me dashboard!!! klote spul.. en bedankt!
eerst een blikje bier uitgegoten op je dashboard en dan het op ons steken ja
nee ff serieus,bij mij hebben ze de hele dag op het dashboard gelegen in volle zon,en niks achtergelaten hoor,maar wat een beetje tiner nie goe voor is
sorryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
Jasper16v schreef:Ik werd dood gegooid met die flyers
ik had dus zo'n flyer op mijn dashboard liggen, kom ik terug in de auto.. al die inkt van die flyer op me dashboard!!! klote spul.. en bedankt!
eerst een blikje bier uitgegoten op je dashboard en dan het op ons steken ja
nee ff serieus,bij mij hebben ze de hele dag op het dashboard gelegen in volle zon,en niks achtergelaten hoor,maar wat een beetje tiner nie goe voor is
sorryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
no worries! kan het zo weg krabben! hee maarem, kan iemand ff een lijst maken van internet sites, waar alle foto's op staan, want ik vind dit zo ongeregeld, ik kan niet zoveel foto's vinden!
Ik heb al tot 070.jpg, zijn de andere foto's (tot tweehonderdnogwat ook van jezelf of van andere members die niet ergens al voorbij zijn gekomen (en gerenamed?
Jasper16v schreef:bedank me broer, die filmde
Wie zit er nu naast Ray in die gtt? Die ff de Devil showed
Dat is onze enige echte STEVEN.
Trouwens Ray waar is je eigen GTT??
Het roemruchte Bert & Ernie racing team.
Goed man Willem, beter had je het niet kunnen verwoorden! Dat waren wij idd Het is jammer dat ik me digicam in stevie ze auto heb laten liggen, staat nog wel een goed passende foto op
Vond het een geslaagde dag, complimenten aan de organisatie! Zeker als je weet wat er allemaal bij komt kijken om zo'n meeting te laten slagen, respect 4 the guys.
Veel bekenden gezien, maar ook heeel veel nieuwe gezichten. The new generation is coming!
@Frits, mijn GT is weg, ingeruild voor een Merc 2.5-16 Evo1...
Hehehe was idd weer dikke pret met het B&E Racingteam
Je moet ons ook niet voorop laten rijden, want dan ga je er ook nutteloos af bij tankstations, om vervolgens in een scheur te liggen dat iedereen zo netjes volgt
En vlammen trekken roelz, dit is tenminste met een echte knal en niet met zo'n neppe 2e-bobine schakeling.