[Clio 16v] afgekeurd, wie kan helpen?

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Rene (Mr. TX)
Contacteer:

Niemand die me kan helpen?
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Bel eens wat schadeherstellers op en vraag om een prijsopgaaf. Dan kun je altijd nog kijken wat je doet. Als je het laat doen, laat het dan ook direct goed doen! (Y)
canonballman

Ja, laswerk is geen probleem voor me (rest trouwens ook niet), maar ja: de afstand......
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Die afstand is echt wel te overbruggen... Ten eerste weet je dan zeker dat het goed gebeurd (ik denk niet dat Reinier een slechte naam wil krijgen op het forum ;) ) en ten tweede denk ik dat je ook een stuk goedkoper uit bent dan wanneer je het bij een schadehersteller laat doen. Zelfs met de ritjes erbij opgeteld vanuit het noorden. :)
Merijn.V
Contacteer:

Rene (Mr. TX) schreef:Das wel erg ver weg :)
Maar het laswerk, wat schatten jullie dat in? De binnenkoker moet ook vervangen worden.
En dan zal ie ook nog wel mooi blauw gespoten moeten worden..
@Slibbe: we hebben garageboxen achter huis en daar komt 1 vrij a 25 euro per maand.
Jij heb ook geen mazzel met die Renaults....he voor dat laswerk moet je m'n broertje ff benaderen. Die last wel vaker autootjes. Je weet wel in Oudwoude.

Hij heeft ook een brug, dus dat moet wel lukken lijkt me. Weet alleen niet of ie tijd heeft. Rij gewoon ff langs, hij is toch wel thuis. Ff vragen naar Koen.
Rene (Mr. TX)
Contacteer:

Thnx voor de replies, frans16v heeft ook gereageerd.

Ja het is inderdaad wat met mijn renaults. Eerst mn GT Turbo die ik voor een prikje heb moeten verkopen en nu de Clio 16v waar heel wat aan moet gebeuren..
Erik de Bruijn

Misschien kan Jeroen Lubking, JL-tuning, je ook wel helpen. Hij is eeerg handig met renaults. Zit trouwens in Rotterdam, ook niet echt dichtbij.
Plaats reactie