K-tech einddemper???

Alles wat te maken heeft met plaatwerkerij en het interieur
Plaats reactie
Jeffrey Scheffers

Weet iemand waar je een K-tech einddemper kunt kopen voor een clio 16v, en hoeveel kost ie ongeveer? Ik wil een mooi zwaar geluid hebben, heeft iemand ervaring met zo`n einddemper? Bedankt,
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

http://www.jltuning.nl <> importeur nederland

en anders op de ktec site :)
http://www.k-tecracing.com/products.asp

kijk hier om te zien welke je wilt hebben. :D

suc6 en welkom op de site.

Wie is wie >>
Wie is Wie pagina 15 :D
Laatst gewijzigd door Maik (WOOFER) op ma 8 mar 2004 16:49, 3 keer totaal gewijzigd.
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Lekker gepost jongens :)
Ollie

Edit: ff beetje opgeruimd :wink:
Laatst gewijzigd door Ollie op ma 8 mar 2004 16:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Jasper16v

Frits schreef:Welkom op de site, en stel je aub even voor in het Wie is Wie? topic. (link volgt zo)

De enige importeur van K-tec in nederland is JL-tuning, adres staat boven in de reclame balk of bij de sponsoren.

Verder weet ik dat jasper 16v? een K-tec uitlaat heeft gekocht maar hoe of wat zal zo wel komen als ie reageert.

Gr.Frits
Ik nie hoor :) ik heb Devil. Christian heeft wel een K-Tec einddemper, volges mij zelfs helemaal K-tec (vanaf spruitstuk tot achter).
Vos

Jasper16v schreef:
Frits schreef:Welkom op de site, en stel je aub even voor in het Wie is Wie? topic. (link volgt zo)

De enige importeur van K-tec in nederland is JL-tuning, adres staat boven in de reclame balk of bij de sponsoren.

Verder weet ik dat jasper 16v? een K-tec uitlaat heeft gekocht maar hoe of wat zal zo wel komen als ie reageert.

Gr.Frits
Ik nie hoor :) ik heb Devil. Christian heeft wel een K-Tec einddemper, volges mij zelfs helemaal K-tec (vanaf spruitstuk tot achter).
heb je helemaal goed jasper :)
Clio 16v.....
Plaats reactie