Photoshop. Kan je een action in aanmaken en dan toepassen op een hele map. WerktHooliead schreef:kent er iemand een programma om meerdere foto's in 1 keer te resizen? ben een beetje een lambal namelijk

Photoshop. Kan je een action in aanmaken en dan toepassen op een hele map. WerktHooliead schreef:kent er iemand een programma om meerdere foto's in 1 keer te resizen? ben een beetje een lambal namelijk
please sign in?
als het goed is doet ie het nu wel...Jasper16v schreef:please sign in?
Die heb ik juist gekocht deze meeting dus nopeVosje schreef:verkopen????Hooliead schreef:Thanks Rasit!![]()
Onderste 2 foto's zijn voor de mensen die zeggen dat Phase 1 GTE nie bestaat. Is een origineel phase plaatje voor in de grille. (is origineel van Renault)
Hij staat te koop op RTC Marktplaats voor 1450.mark 5t schreef:kenteken JH-TP-45 is ooit van mij geweest echt leuk
om te zien dat die nog steeds rijdt en ook nog bijna origineel.
hij staat op die foto naast die gt met lonsdale raamband.
zou graag willen weten wie er nu in rijd ik kan veel vertellen over deze auto.
Hij is nu nog van GrayPearl uit Bilthoven.Chris schreef:Hij staat te koop op RTC Marktplaats voor 1450.mark 5t schreef:kenteken JH-TP-45 is ooit van mij geweest echt leuk
om te zien dat die nog steeds rijdt en ook nog bijna origineel.
hij staat op die foto naast die gt met lonsdale raamband.
zou graag willen weten wie er nu in rijd ik kan veel vertellen over deze auto.
sorry site er vergeten bij te zettenjantine schreef:Mischien wel leuk om te weten ik heb dan een site gemaakt en daar kan je alle foto's van eventueele meetings kwijt.
en als je je aanmeld dan krijg je een eigen album.![]()
Kun je leuk al je foto's in kwijt
Mijn mobile staat er ook bijjantine schreef:Mischien wel leuk om te weten ik heb dan een site gemaakt en daar kan je alle foto's van eventueele meetings kwijt.
en als je je aanmeld dan krijg je een eigen album.![]()
Kun je leuk al je foto's in kwijt
Cameltijn schreef:Ik heb ook nog een aantal fotos gemaakt, ze zijn te vinden op
http://members.lycos.nl/zvfotos/RTCBreda/index.html
Groeten Martijn