Dat is onze enige echte STEVEN.Jasper16v schreef:bedank me broer, die filmde![]()
Wie zit er nu naast Ray in die gtt? Die ff de Devil showed
Het roemruchte Bert & Ernie racing team.Frits schreef:Dat is onze enige echte STEVEN.Jasper16v schreef:bedank me broer, die filmde![]()
Trouwens Ray waar is je eigen GTT??
Goed man Willem, beter had je het niet kunnen verwoorden! Dat waren wij iddMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Het roemruchte Bert & Ernie racing team.Frits schreef:Dat is onze enige echte STEVEN.Jasper16v schreef:bedank me broer, die filmde![]()
Trouwens Ray waar is je eigen GTT??
Jasper16v schreef:http://mm-clan.gamepoint.net/meeting_de ... bleyou.mpg
Idd wel cool om jezelf te zien rijdenDouwe schreef:Tof filmpje mooi gezicht zo'n rijdende stoet Renaults en had ook nog nooit m'n eigen auto voorbij zien komen
Ga je Ploegah achterna met die Mercedes?-Ray- schreef:Goed man Mas, beter had je het niet kunnen verwoorden! Dat waren wij iddMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Het roemruchte Bert & Ernie racing team.Frits schreef:Dat is onze enige echte STEVEN.Jasper16v schreef:bedank me broer, die filmde![]()
Trouwens Ray waar is je eigen GTT??Het is jammer dat ik me digicam in stevie ze auto heb laten liggen, staat nog wel een goed passende foto op
@Frits, mijn GT is weg, ingeruild voor een Merc 2.5-16 Evo1...
eikes zo een pooierbak,rijden alle surinamieers mee rond in amsterdam.-Ray- schreef:Goed man Willem, beter had je het niet kunnen verwoorden! Dat waren wij iddMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Het roemruchte Bert & Ernie racing team.Frits schreef:Dat is onze enige echte STEVEN.Jasper16v schreef:bedank me broer, die filmde![]()
Trouwens Ray waar is je eigen GTT??Het is jammer dat ik me digicam in stevie ze auto heb laten liggen, staat nog wel een goed passende foto op
Vond het een geslaagde dag, complimenten aan de organisatie! Zeker als je weet wat er allemaal bij komt kijken om zo'n meeting te laten slagen, respect 4 the guys.
Veel bekenden gezien, maar ook heeel veel nieuwe gezichten. The new generation is coming!
@Frits, mijn GT is weg, ingeruild voor een Merc 2.5-16 Evo1...
IkkeLE-Man schreef:hee maare, wie reden er nou in die groene clio 16v?! ik reed namelijk vrij vooraan.. en toen werd er opgenomen... dat filmpje wil ik hebben!!
het was geen volwaardig navigatie systeem, maar op een PDA. Het heeft ons wel lekker uit de soep geholpen! en Ik dacht van ik laat ff de omgeving zien!Dennis WBJ schreef:Wel super gelachen onderweg! Niemand in de voorhoede wist de wegMatijs schreef: Ja, ik heb in de ploeg uit Limburg/Eindhoven ook iemand zien filmen uit een witte Clio 16v. Zien!En ik reed er zelf ook
. Vervolgens met een auto of 10 in een of andere woonwijk in Breda de weg gevraagd en toch maar besloten achter diegene aan te rijden met een navigatiesysteem
![]()
Vooral die laatste actie, zie je links de macro, gaat hij naar rechts ....en iedereen er achteraan![]()
Navigatiesysteem ??
Nee, ik heb een Clié van Sony, en niet zichtbaar in de auto, gewoon los dus.ActionHank schreef:had de auto nog gezien met gps. van medion niet? zag er goed uit!
Een uur?? Overdrijven is ook een vak heolijnsma schreef:het was geen volwaardig navigatie systeem, maar op een PDA. Het heeft ons wel lekker uit de soep geholpen! en Ik dacht van ik laat ff de omgeving zien!Dennis WBJ schreef:Wel super gelachen onderweg! Niemand in de voorhoede wist de wegMatijs schreef: Ja, ik heb in de ploeg uit Limburg/Eindhoven ook iemand zien filmen uit een witte Clio 16v. Zien!En ik reed er zelf ook
. Vervolgens met een auto of 10 in een of andere woonwijk in Breda de weg gevraagd en toch maar besloten achter diegene aan te rijden met een navigatiesysteem
![]()
Vooral die laatste actie, zie je links de macro, gaat hij naar rechts ....en iedereen er achteraan![]()
Navigatiesysteem ??
1 Ding was wel zeker, we hadden Chris R5 en Double You in onze groep, en die kwamen drie kwartier tot een uur later! Dus het werkte feilloos. Punt is dat ie een straat als geheel pakt, want ik wist het nummer niet van de macro
Serieus! we stonden er al minimaal 45 minuten! geen idee wat jullie onderweg met elkaar hebben uitgespookt, wil het niet weten ookChris@R5 schreef:Een uur?? Overdrijven is ook een vak heolijnsma schreef:het was geen volwaardig navigatie systeem, maar op een PDA. Het heeft ons wel lekker uit de soep geholpen! en Ik dacht van ik laat ff de omgeving zien!Dennis WBJ schreef:Wel super gelachen onderweg! Niemand in de voorhoede wist de wegMatijs schreef: Ja, ik heb in de ploeg uit Limburg/Eindhoven ook iemand zien filmen uit een witte Clio 16v. Zien!En ik reed er zelf ook
![]()
Navigatiesysteem ??
1 Ding was wel zeker, we hadden Chris R5 en Double You in onze groep, en die kwamen drie kwartier tot een uur later! Dus het werkte feilloos. Punt is dat ie een straat als geheel pakt, want ik wist het nummer niet van de macro![]()
.
heb je die ook als avi of mpeg voor mijJobba schreef:mn filmpje:
http://www2.hku.nl/~job/R5/RTC.html
ga er maar ff goed voor zitten, duurt 7 minuten
Ja, klopt, d'r was dacht ik iets van "verzamelen bij Avelingen" dus ik ging daar die baan in, niemand volgde, ik vond het vaag en reed verder want ik dacht dat het de verkeerde afslag was.olijnsma schreef:1 Ding was wel zeker, we hadden Chris R5 en Double You in onze groep, en die kwamen drie kwartier tot een uur later! Dus het werkte feilloos. Punt is dat ie een straat als geheel pakt, want ik wist het nummer niet van de macro
Jobba schreef:mn filmpje:
http://www2.hku.nl/~job/R5/RTC.html
ga er maar ff goed voor zitten, duurt 7 minuten