project: r5 EBS cabrio kevinB draait een gtt zonder turbo?
-
- Contacteer:
Heeft er misschien iemand een foto van de bevestiging van de benzine pomp en filter van een gtt?
Ben bezig deze naar boven te hangen, maar zie geen bevestegingen.....waarschijnlijk zal een 1.1 deze niet hebben, en ik zou het graag zo origineel mogelijk maken!
merci!!
Ben bezig deze naar boven te hangen, maar zie geen bevestegingen.....waarschijnlijk zal een 1.1 deze niet hebben, en ik zou het graag zo origineel mogelijk maken!

merci!!
Dikker dan origineel!!!! Zeker de retour! Absoluut noodzakelijk, je benzinedruk wordt veeeel te hoog omdat de retour zoveel restrictie heeft. Gewoon een goede retoiur net zoals je toevoer.kevinb schreef:wie weet er toevallig de juiste dikte van de benzineleidingen?
Die van de toevoer, en de terugloop?
6 of 8 mm?
en zou dit kwaad kunnen, moest je dikker nemen dan origineel?
Heb je ook de kabels door de balken vóór getrokken?
-
- Contacteer:
heeft er iemand een idee of het 2e benzine tankje echt nodig is op een gt, of ik dit er evengoed kan aflaten?
En als het weggelaten mag worden, wat moet ik dan doen met de electr. die er naartoe loopt?
En kan ik dan nog de juiste benzinestand dan nog aflezen op, men dashboard? of houd de meter hier rekening mee met die xtra .. liter??
wie kan mij hiermee helpen?
bedankt!
En als het weggelaten mag worden, wat moet ik dan doen met de electr. die er naartoe loopt?
En kan ik dan nog de juiste benzinestand dan nog aflezen op, men dashboard? of houd de meter hier rekening mee met die xtra .. liter??
bedankt!
Dit kun je weglaten, maar als 't lampje aangaat ben je te laat! Je kan de stekkers uittrekken, verder zou ik ze laten liggen ivm niveaumeter etc.
Wel het pompje uittrekken, anders pompt ie je de benzine op straat 

kevinb schreef:heeft er iemand een idee of het 2e benzine tankje echt nodig is op een gt, of ik dit er evengoed kan aflaten?
En kan ik dan nog de juiste benzinestand dan nog aflezen op, men dashboard? of houd de meter hier rekening mee met die xtra 7liter??
bedankt!
Ga je er nu mee naar de meeting kunnen komen?
-
- Contacteer:
hangt er een beetje vanaf hoe snel de moter draait ,en als ik van de week al een paar test-kilometers kan doen dan misschien wel, maar als hij pas zaterdag ofzo klaar is dan durf ik niet onmiddelijk 100 km's gaan rijden, alles is uit elkaar geweest, en motor heeft meer dan een jaar stil gelegen 
-
- Contacteer:
kan ik alleen de juiste benzine toevoer krijgen als ik mijn "turbo naar intercooler naar carbu darm" aansluit?
want wou mijn motor zo laten draaien, zonder dus, maar krijg een serieuze straal benzine in de cilinders gepompt
heb zelfs gisteren brandje gehad, dus ben beetje bang geworde
want wou mijn motor zo laten draaien, zonder dus, maar krijg een serieuze straal benzine in de cilinders gepompt

heb zelfs gisteren brandje gehad, dus ben beetje bang geworde

Nee, moet ook zonder die darmen gaan. Of je retour is te dun (!) of je hebt aansluitingen op de drukverdeler omgewisseld.
-
- Contacteer:
op deze manier heb ik het gedaan, heb ondertussen al andere pomp gestoken, andere carb, zou het druk vatje stuk zijn?Tijn schreef:
aanvoer vanaf de tank achterop, onderop de retour, voorop de leiding naar de carb en bovenop de drukleiding vanaf het elleboogje. (met de klok mee vanaf de tank zeg maar.)
Kan bijna niet anders dan dat daar de fout ligt. Kijk maar eens, er komt denk ik niets uit de retour en die moet echt hard stromen. Heb nog zoiets liggen kan wel eens een andere proberen (drukvaatje).
Nee, had het al gehoord over msn, ik heb er geen ph2 van, probeer het eens in het TNM maastricht topic, daar heb je wel kans op zoeen beugel.
Je had een dikke retourslang? Die klemt ook nergens achter de tank ofzo? Goede doorstroming?
Gewoon es blazen ofzo
Maar ik zou eerst de retourslang even losnemen, en dan zet je de auto op contact of start je even
Er moet dan een dikke benzinestraal uit spuiten! (wel opvangen! Gaat hard (zeker 1 liter op 10 sec) Is het een pisstraaltje dan is de verdeler fout.
Maar ik zou eerst de retourslang even losnemen, en dan zet je de auto op contact of start je even
Er moet dan een dikke benzinestraal uit spuiten! (wel opvangen! Gaat hard (zeker 1 liter op 10 sec) Is het een pisstraaltje dan is de verdeler fout.
-
- Contacteer:
zullen we dit weekend is proberen,
die liter per 10 sec krijg ik nu vooraan in mn carb. gespoten.
hetgeen ik nu doe is de relais gewoon kort zetten zodat de pomp blijft blazen, want met dat "ff" starte, heb ik gisteren een vonk getrokken op een met benzine overgoten motor, met als gevolg, serieuze vuurzee, garage onder het water, van de bluswerken, en ik leef zeker 10 jaar minder, door de emoties en een te snel versleten hartje!!
die liter per 10 sec krijg ik nu vooraan in mn carb. gespoten.

hetgeen ik nu doe is de relais gewoon kort zetten zodat de pomp blijft blazen, want met dat "ff" starte, heb ik gisteren een vonk getrokken op een met benzine overgoten motor, met als gevolg, serieuze vuurzee, garage onder het water, van de bluswerken, en ik leef zeker 10 jaar minder, door de emoties en een te snel versleten hartje!!

-
- Contacteer:
wow,
Dat is goed klote, ik hoop dat alles weer goedkomt met niet al te veel werk.
Ik zal je missen morgen Kevin.
succes
lttrzzzz hans
succes
lttrzzzz hans
hij komt hoor,alleen met een Frod,zoals ik met een Auda(i) komhans (ebs turbo) schreef:wow,
succes
lttrzzzz hans
-
- Contacteer:
middagje wat werk in gestoken, electr. nagezien, bleek enkel de omhulsing verbrand te zijn, valt goed mee dus
De retourleiding bleek geklemt te zitten in een van de houdertjes onder de auto, alles zo goed mogelijk in orde gemaakt, met bang hartje gestart, was direct aan de gang!!!
jesss!!
dus nu rustig alles opbouwen, spijtig genoeg iet klaar voor morgen, maar zekers voor de volgende meetings deze zomer
oa op 9 mei in st niklaas
en 20juni in zolder

De retourleiding bleek geklemt te zitten in een van de houdertjes onder de auto, alles zo goed mogelijk in orde gemaakt, met bang hartje gestart, was direct aan de gang!!!

jesss!!
dus nu rustig alles opbouwen, spijtig genoeg iet klaar voor morgen, maar zekers voor de volgende meetings deze zomer

oa op 9 mei in st niklaas
en 20juni in zolder

-
- Contacteer:
dit was de fout dus!Riël schreef:Gewoon es blazen ofzo
bedankt voor de tip

als ik voor jouw iets kan betekenen ,laat weten he
Goed nieuws...
Dat starten is altijd zo magisch he... ik word ook vaak helemaal gek als ie goed loopt
Maar idd de rust goed bewaren, want deze klusjes moet je nooit haasten!
En dat heb ik mezelf al een paar x moeten bewijzen
Dat starten is altijd zo magisch he... ik word ook vaak helemaal gek als ie goed loopt

Maar idd de rust goed bewaren, want deze klusjes moet je nooit haasten!
En dat heb ik mezelf al een paar x moeten bewijzen

-
- Contacteer:
idd, heb echt spijt dat ik morgen niet kan komen met de 5, maar de moter heeft bijna 1.5 jaar stilgelegen, en echt alles is veranderd, dus ik durf nog niet echt, maar de volgende zijn we er weer zeker bij!!
eerst nog een paar proef-kilometers maken hier in de buurt

eerst nog een paar proef-kilometers maken hier in de buurt

ik verzin wel wat