Joost (DoubleYou) schreef:Het blijkt dus dat jullie een trekhaak over gaan hebben is dat een universele? Ik heb namelijk geen trekhaak maar wil er wel een!
Joost (DoubleYou) schreef:Het blijkt dus dat jullie een trekhaak over gaan hebben is dat een universele? Ik heb namelijk geen trekhaak maar wil er wel een!
jij bent veels te gevaarlijk met een kar achter die Nixpress
jij bent veels te gevaarlijk met een kar achter die Nixpress
Ja joh, gewoon aan je bumper plakken met ductape!
'k heb nog wat 2 componenten lijm liggen mag dat ook
...::: RENO HEAVEN 'S OPEN :::...
....::: FOR 2004 TAX FREE :::....
Ja joh, gewoon aan je bumper plakken met ductape!
'k heb nog wat 2 componenten lijm liggen mag dat ook
maar dan krijg je de trekhaak nooit meer los
dus eigenlijk niet
Joost (DoubleYou) schreef:
Karretje komt pas in een (veel) later stadium, maar een trekhaak die vrijkomt is altijd handig. Heb je het alvast he!
Geen flauw idee hoe die eigenlijk bevestigd is, maar ik denk dat dat bij de meeste auto's wel hetzelfde gaat zijn. Als hij er af is , zal ik wel eens een foto'ke trekken.
Wie heeft er dan ducktape die een trekkracht van 500 kilo aankan?
de tape die ik heb kan 700 kg trekken en heeft volgens mij een 90graden drukhoek van 60 kg.
dit is echt super spul, gewoon 130 rijden met karretje is geen probleem de tape geeft geen krimp zelfs niet als je de 90graden hellingsdrukhoek van 60kg overschreidt
Wie heeft er dan ducktape die een trekkracht van 500 kilo aankan?
de tape die ik heb kan 700 kg trekken en heeft volgens mij een 90graden drukhoek van 60 kg.
dit is echt super spul, gewoon 130 rijden met karretje is geen probleem de tape geeft geen krimp zelfs niet als je de 90graden hellingsdrukhoek van 60kg overschreidt
Mrtn schreef:
Na deze reclameboodschappen kan u kijken naar het vervolg van Home and away
Ondertussen zijn we toch weeral een paar weken verder, maar er is nog niet veel aan de gtt gewerkt. Enkel kleine renaultvaties zoals de elektrische ramene eens aangepakt, smering, koelwater vervangen, een nieuwe uitlaatlijn is in bestelling, de ice steekt erin en één van dees ga ik de wielen en de wagen eens uitlijnen.
Ook ga ik die blazers van de verwarming eens proberen te vervangen , want die maken wel enorm veel geluid, iemand daar ervaring mee ?
limburgio schreef:WHEHEHEEEEEEEEEEEEEEE schoon ding, en die velgen zen ook eel lekker
is fijnda er wir ne gt an dees kanten rondkaart
hou em heel nu he
Ben zaterdag gepasseerd mor meneer was op weekend.
Het was grotendeels om wa kilometers te doen voor de wagen wa te testen. Ik heb dees weekend +- 500 km gedaan en alles lijkt in orde.
Alleen zoude eens wa revtten moeten schieten onder mijn sideskirt, ik heb da ni en heb ze mor even provesoir(of hoe schrijfde da ) vastgezet.