Een kleine waarschuwing betrf. a.s. Zondag

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Een parkeergarage geëxploiteerd bij de gemeente kan wél weer onder de openbare weg vallen :(
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
speedline

Misschien kunnen we om de plaatselijke politie af te leiden een delegatie van snelste auto's afvaardigen die een "regelmatigheidsproef" gaan afleggen over de A16, A59, A58 en A27. De ronde van Breda zogezegd... >-)

Kunnen we ongestoord "meeten"... En als een paar van die jongens een stukje RTC vinyl op hun dak plaatsen komen "we" niet alleen in de NedStat Top10 maar ook nog op "tunnelzicht op de weg" en misschien nog het 8-uur race journaal... :lol:
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Waar haal je het vandaan man :lol:

hij leuk :)
Ad van Haperen
Contacteer:

Beste allemaal,

Ik heb uit HEEL betrouwbare bron vernomen dat er zondag VEEL geflitst zal worden in en rond Breda!

1 plek die waarschijnlijk ook zal zijn is de backer en rubweg. Dit is de weg dat als je vanaf de A16 afslag Breda noord/Prinsenbeek neemt.

Dit is een 70 KM/H weg en er word door alles en idereen te hard gereden. Houd hier dus rekening mee!!!
(had er een nieuw topic voor aangemaakt imdat ik dit topic nog niet had gezien)

PS. In de nieuwsbrief zit een klein kaartje van breda waarin de weg lunetstraat staat. Dit moet de backer en rubweg zijn. en HIER gaan ze vrijwel zeker staan!
Robert dB.

Allemaal ff zwaaien als je langs een 'driepoot' rijdt :)
Stefan T-SPORT
Contacteer:

En vooral NIET toeteren, dan krijg je alsnog een bekeuring aan je reet!
* Stefan T-SPORT *
Donleben
Contacteer:

Voor diegene die toch wat wil riskeren, is het misschien eerst handig om op deze link te kijken. Dan weet je of het een duur dagje kan gaan worden...;

http://www.om.nl/boetebase/html/midden.php?id=83
Ik heb nog wat F7R onderdelen liggen
Florus

Donleben schreef:Voor diegene die toch wat wil riskeren, is het misschien eerst handig om op deze link te kijken. Dan weet je of het een duur dagje kan gaan worden...;

Jij weet die prijzen toch wel uit je hoofd zeker :smoke:
The Cabrio Kid

Ik krijg bijna het gevoel dat ik in 1 of andere heavy actie film terecht ga komen zondag:

TURBONATOR 5- The revenge of the petrolheads
michel 16v
Contacteer:

The Cabrio Kid schreef:Ik krijg bijna het gevoel dat ik in 1 of andere heavy actie film terecht ga komen zondag:

TURBONATOR 5- The revenge of the petrolheads

dan kom ik liever in de smokey and the bandit terecht :lol:
ActionHank
Contacteer:

Wat een ellende eigenlijk allemaal! We worden nu al behandeld als criminelen. Komen ze lekker naar ons toe even wat boetes uitschrijven, maar als ik naar hun toe ga dan is het eerst op afspraak en na mijn aangifte heb ik het gevoel dat ze me uitlachen terwijl ik naar buiten loop!

Om te kotsen!
Diede is my name, fast is my game!
Diede is my name, no I'm not insane...
Diede is my name, livin' in vain :smoke:
Diede is my name, the pain is insane! :(
jhu

Zal allemaal wel meevallen, in Scheveningen worden in de zomer in de haven ook grote bijeenkomsten gehouden voor Motorrijders of GTI rijders.

Die meetings houdt de politie ook heel streng in de gaten, maar als niemand zijn muziek op standje Straaljager zet of donuts draait over het asfalt, dan eten die agenten zelf hun donuts lekker op terwijl ze naar de radio luisteren in hun Mercedes. :D

We moeten gewoon Renault liefhebbers zijn en ons zo gedragen. Vooral niet gaan racen, gevaarlijk doen of overlast geven.

Lekker chillen is het motto 8)
Sander101

Donleben schreef:Voor diegene die toch wat wil riskeren, is het misschien eerst handig om op deze link te kijken. Dan weet je of het een duur dagje kan gaan worden...;

Hmmm... das dus 240 euro voor mij :(
jantine
Contacteer:

jhu schreef:Zal allemaal wel meevallen, in Scheveningen worden in de zomer in de haven ook grote bijeenkomsten gehouden voor Motorrijders of GTI rijders.

Die meetings houdt de politie ook heel streng in de gaten, maar als niemand zijn muziek op standje Straaljager zet of donuts draait over het asfalt, dan eten die agenten zelf hun donuts lekker op terwijl ze naar de radio luisteren in hun Mercedes. :D

We moeten gewoon Renault liefhebbers zijn en ons zo gedragen. Vooral niet gaan racen, gevaarlijk doen of overlast geven.

Lekker chillen is het motto 8)
Ik ben het wel met je eens helaas moeten de goede onder de kwade lijden.Best wel jammer. En trouwens het zal best wel opvallen als je tussen al die renaultjes een mercedes bus ziet rijden. Helaas wordt het niet van ons zelf,anders had er wel een rtc sticker op gezeten. best wel een leuk gezicht maar goed, ik ga verder voor de site te maken waar alle foto's op kunnen worden gezet. ( hij is al in de lucht) en ik ga me voorbereiden op morgen en laten we hoopen dat we goed weer hebben.
ActionHank
Contacteer:

Ik vind dit geen leuke site :(
Ik word er helemaal depri van.

"Kunnen ze je ook eens geen geld geven als je iets goed doet?"
Diede is my name, fast is my game!
Diede is my name, no I'm not insane...
Diede is my name, livin' in vain :smoke:
Diede is my name, the pain is insane! :(
Bas Blue Sport

André ter Velde schreef:Vanaf Gorinchem rijdt de colonne toch niet te hard.

Als die colone net zo rijdt als de vorrige meeting in Breda, zullen de cops niet blij met ons zijn.

Reminder;
snelheden tussen 110km/h en 160km/h
rechts en links inhalen
etc.

Kortom; gedraag je een beetje als je richting Breda rijdt.

Overigens zullen de cops in het noorden ook ruim aanwezig zijn i.v.m. AUTOMAXX op het circuit van Assen. KLPD draait overuren :p
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

En bij UTRECHT daar hebben de corolla club een meeting bij de Meern. Dus ook daar zal er wel het een en ander gecontroleerd worden!
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
Rick D.

Ik zet gewoon heerlijk de auto op de cruise control :D

Mensen die over de A16 komen, ze zijn vanaf de moerdijk met werkzaamheden bezig.
Hou je daar dus echt aan de snelheid, zie ze daar regelmatig controleren.
twingoturbo

Gewoon een keertje ontspannen rijden.
jantine
Contacteer:

Rick D. schreef:Ik zet gewoon heerlijk de auto op de cruise control :D

Mensen die over de A16 komen, ze zijn vanaf de moerdijk met werkzaamheden bezig.
Hou je daar dus echt aan de snelheid, zie ze daar regelmatig controleren.
jij ziet ze toch overal wel controleren? :p
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

twingoturbo schreef:Gewoon een keertje ontspannen rijden.
ik moet er vroeg zijn, en mezelf kennende moet ik ff de rechtervoet in de gaten houden :lol:
rasit..

olijnsma schreef:En bij UTRECHT daar hebben de corolla club een meeting bij de Meern. Dus ook daar zal er wel het een en ander gecontroleerd worden!
joh, sinds wanneer loopt een corolla harder dan 100.
jeroen.k

dennisvr schreef:
twingoturbo schreef:Gewoon een keertje ontspannen rijden.
ik moet er vroeg zijn, en mezelf kennende moet ik ff de rechtervoet in de gaten houden :lol:
Vroeg opstaan ;) Alhoewel mezelf kennende zal ik ook wel even mn rechtervoet in de gaten moeten houden...maar wij zijn als het goed is voor de controles uit :P
SilverRS

rasit.. schreef:
olijnsma schreef:En bij UTRECHT daar hebben de corolla club een meeting bij de Meern. Dus ook daar zal er wel het een en ander gecontroleerd worden!
:worship:
Als het maar hard gaat!
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Laat ze maar werken die gasten.

Als ze maar niet gaan lope mieren neuken en iedereen aan de kant zetten en papier en overige mankementen aan auto's gaan checken.

BV. voor in de krant.. 7maart 3 grootse verkeerscontroles gehouden.. Iedereen aan de kant gehaald en gecontroleerd.

plaatsen; Utrecht,Breda,Assen :lol:
R(ay)Si

Zijn ze iig ff bezig :lol:
Alleen nog maar VW!
Jasper16v

Corolla's worden toch bereden door oude mensen? Gezellig theekransje zal dat wezen :D :wink:
iwi

rasit.. schreef:
Dat is niet nodig in een 50 km/h gebied :D
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

rasit.. schreef:
wie zei er op maximum snelheid? Misschien gaat de KLPD daar controleren op minimum snelheid! Of op verplichte aanwezigheid van de 65+ pas! Rijbewijs hoeven ze niet, want rijden kunnen ze toch niet :lol:
jantine
Contacteer:

olijnsma schreef:
rasit.. schreef:
wie zei er op maximum snelheid? Misschien gaat de KLPD daar controleren op minimum snelheid! Of op verplichte aanwezigheid van de 65+ pas! Rijbewijs hoeven ze niet, want rijden kunnen ze toch niet :lol:
ok dan raad ik het me zelf af, om bij de eventueele nieuwe baan, dan niet zo'n auto te nemen.Alhoewel ik ook nog niet echt kan rijden zal zo'n auto bij mij ook wel passen.

nee dan toch maar een renault aan baasje vragen. :wink:
Tijn
Contacteer:

Jasper16v schreef:
Corolla's worden toch bereden door oude mensen? Gezellig theekransje zal dat wezen :D :wink:
ouwe mannen zoals erik wevers enzo....

Afbeelding
there is no spoon.
rasit..

olijnsma schreef:
rasit.. schreef:
wie zei er op maximum snelheid? Misschien gaat de KLPD daar controleren op minimum snelheid!
Of op verplichte aanwezigheid van de 65+ pas! Rijbewijs hoeven ze niet, want rijden kunnen ze toch niet :lol:
ok dan is het goed :D
Jasper16v

Geintje hoor tijn :)
Priyantha
Contacteer:

olijnsma schreef:
rasit.. schreef:
De slogan van onze club was toch:
"Respect is everything" ? :P :lol:
Ton

en toen was het stil
Plaats reactie