Ik heb net de versnellingsstang onder de auto gemonteerd, maar de versnellingen werken niet echt, ik heb maar 1 versnelling op de onderkant, waarschijnlijk de 2, en heb bovenin 3, en weet niet zeker of ik de 5e mis of de achteruit.
Dit zal waarschijnlijk een kwestie zijn van afstellen, maar waar stel je hem mee af? onder de versnellingspook waar de stang op de pook vastzit? of zit er nog iets anders tussen?
Wie kan mij dé tip geven?
[GTT] Versnellingen kunnen niet of nauwelijks ingelegd worde
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Als ik onder de bak lig en ermee speel, dna krijg ik voor mijn gevoel alle versnellingen wel.
ook als ik dan met de stang speel, lukt het met denk ik ook wel, zo heb ik wle 2 versnellingen achteruit kunnen vinden op de bak.
ook als ik dan met de stang speel, lukt het met denk ik ook wel, zo heb ik wle 2 versnellingen achteruit kunnen vinden op de bak.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Welke kant heb je los gehaald ? aan de kant van de bak of onder je schakelpook ?
Als je de schakelstang onder je pook hebt los gehaald wens ik je veel suc6 , dat is echt een klote baan om die/dat goed te krijgen .
je moet dus de juiste afstand tot de bak en schakelpook verwezelijken , zodat ie elke versnelling pakt en op de juiste plek ,das niet makkelijk . ik was het na een tijd je echt goed zat, en ben naar de dealer gegaan .
Dus een wijze les voor iedereen die er ooit een blok uithaalt maak hem de schakelstang los op de bak en niet onder je pook en bespaar jezelf een hoop ellende
Als je de schakelstang onder je pook hebt los gehaald wens ik je veel suc6 , dat is echt een klote baan om die/dat goed te krijgen .
je moet dus de juiste afstand tot de bak en schakelpook verwezelijken , zodat ie elke versnelling pakt en op de juiste plek ,das niet makkelijk . ik was het na een tijd je echt goed zat, en ben naar de dealer gegaan .
Dus een wijze les voor iedereen die er ooit een blok uithaalt maak hem de schakelstang los op de bak en niet onder je pook en bespaar jezelf een hoop ellende
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik heb beide einden los gehad.
achteraf had die bij de pook vast kunnen blijven zitten, maar ja das achteraf he.
Dus ik moet veel klooien met dat dingetje?
achteraf had die bij de pook vast kunnen blijven zitten, maar ja das achteraf he.
Dus ik moet veel klooien met dat dingetje?