Waar precies in Gorinchem?
In deze post staat het ergens: http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 27#1393927Douwe schreef:Maar om twee uur gaan er dus twingo's verzamelen in Gorinchem? Op zich wel stoer om het laatste stukje als een Twingo colonne af te leggen![]()
![]()
![]()
Waar precies in Gorinchem?
Ik iig, maar ik had begrepen dat we om 12.45 uur wegrijden uit gorinchem...Douwe schreef: Wie van de twingo's rijden vanaf Gorinchem naar Breda??
Douwe schreef:Mooi zo als je niet kijkt wissel ik ze om,roeland twingo schreef:cya theremoi met witte 8terlichten
alvast bedankt![]()
![]()
Natuurlijk kom jij zondag even hallo zeggen in Breda!!!! En waag het niet om niet te komen met je Twingo!Twingo_maarten schreef:Haha, valt wel mee hoor. Ga meestal even binnen bij de Mac zitten.Net maar even een nieuw raammechanisme besteld bij renault. Dinsdag binnen. Hoop dat ik het raampje even klem kan zetten. Want dan kom ik zondag ook nog even hallo zeggen in breda.
nee heb ik er van me leven niet voor betaald, maar verkoop ze wel door voor die prijs...Twingo_maarten schreef:Heb je voor die lampen 200 euro betaald? Was voor die van mij nog niet eens de helft kwijt!
Ja beter man! Alssie lekker warm wordt, klinkt ie echt lekker. Kon niet echt goed doorplanken want het was beetje druk op de weg, maar ga zeker proberen nieuwe topsnelheid neer te zettentwingoturbo schreef:En hoe reed ie op de snelweg?
Dank je, er ligt een 1.4 gt turbo motor in.Twingo_maarten schreef:Hij is echt heel erg gaaf hoor je twingo turbo!
Wat voor motor heb je er nu inliggen?
En hoe snel zit je op de 100km/h?
Jacco Twingi schreef:He gastuh,
Wie weet wat de nieuwprijs is voor de T-line's?
Kan een setje kopen, maar ben gewoon benieuwd wat ze nieuw kosten...
Ff prijs/kwaliteit verhouding bekijken...
Alvast bedankt....
De helamaal witte is van Edwin en Lisa de wit met blauwe van PaulNeobyte schreef:Top dat er zoveel twingo's waren op de meeting![]()
Heb alleen stefan en jasper niet gezien?!
Wie weet van wie die witte twingo is?? Namelijk erg mooi
Allrighty Then,dtune_stefan schreef:Jacco Twingi schreef:He gastuh,
Wie weet wat de nieuwprijs is voor de T-line's?
Kan een setje kopen, maar ben gewoon benieuwd wat ze nieuw kosten...
Ff prijs/kwaliteit verhouding bekijken...
Alvast bedankt....
De 6,5x14 T-Line koste mij 140 euro per velg excl. band.