Nou speedline...tis mij idd bekendspeedline schreef:Ongeveer zo...MJ schreef:Goed bezig RiëlKben benieuwd hoe het gaat lopen
![]()
[img]bekend%20plaatje%20%20[/img]

Groeten Marcel
In Juni, hoop ik. 3 maandjes moet lukken. Schiet het bij jou wat op?Benny_R schreef:Nou suc6 ermee alvast...
Wanneer denk jij hem op de weg te hebben?
mzzls!
Nouja 1 dorpel en dan begint het opbouwen. Ik vind het knap als je het in 3 maanden redt. Je weet er natuurlijk wel een stuk meer van.Riël schreef:In Juni, hoop ik. 3 maandjes moet lukken. Schiet het bij jou wat op?Benny_R schreef:Nou suc6 ermee alvast...
Wanneer denk jij hem op de weg te hebben?
mzzls!
Riël schreef:Heb nog een beetje doorgestript. De roest onder de achterraampjes valt ook reuze mee, de klep er al eens uitgenomen, die mag ook een beetje opgedut worden. Ben aan het denken wat ik met het interieur doe. Helemaal kaal of alles spuitende grijs plastic kappen zijn allemaal bekrast enzo je weet wel
Ik denk dat je inderdaad er overheen gelezen hebtJoost (DoubleYou) schreef:En je buren maar denken "alweer..."
Maarehm misschien heb ik er overheen gelezen of ben ik het vergeten, welke kleur gaatie krijgen?
Riel schreef:Hij wordt weer parelmoer, maar dan wat witter dan origineel, vind dat cremige wat uit te tijd, hij moet fel zijn in de zon
Och, ja, de buren ... Hij staat er met een zeil erover heen dus eigenlijk staat het nog netjes als ik er niet aan bezig ben.Joost (DoubleYou) schreef:En je buren maar denken "alweer..."
Maarehm misschien heb ik er overheen gelezen of ben ik het vergeten, welke kleur gaatie krijgen?